Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


2. HUMAN RESOURCES POWER CONFERENCE

(08:00-08:35) Kayıt

(08:40-09:00) HR Power Başlıyor / Ödül Töreni

Misyonu, tüm insan kaynakları profesyonellerinin gelişim ve değişimine öncülük etmek olan HR Power Conference, yaratıcı ve yenilikçi yapısıyla insan kaynakları alanında yeni ufuklar açmaya devam ediyor. Ayrıca "HR Power Ödülleri" de sahiplerini buluyor.

(09:00-09:30) Özel Söyleşi: Etkili Liderlik ve Yönetim Becerileri

Küreselleşme, yeni teknolojiler, değişim ve rekabetin artması gibi nedenlerle şirketlerde lider özelliklerine sahip İK yöneticilerine olan ihtiyaç daha da önem kazanmaktadır. Günümüzde İK yöneticilerinin başarılı birer lider olmaları ve etkin yönetim becerilerine sahip olmaları kaçınılmaz bir gerekliliktir. Bu oturumda iş dünyasının önemli liderlerinden olan Rıza Kutlu Işık, etkili liderliğin kuralları ve hedef belirleme, planlama, takım kurma, sorun çözme ve karar alma gibi iş liderlerinin yerine getirmesi gereken önemli görev ve sorumluluklarla ilgili önemli bilgi ve deneyim paylaşımlarında bulunacak.
Rıza Kutlu Işık
Rıza Kutlu Işık
Milyonlarca dolarlık yatırım ve fonları yöneten, Işıklar Holding Yönetim Kurulu Başkanı ("Hayat Mücadele Değildir, Mücadele Hayattır" adlı kitabı da bulunmaktadır.)

Hakkında

ABD‘de Nortfield Mount Hermon Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi bölümünden mezun olan Rıza Kutlu Işık, Işıklar Holding Yönetim Kurulu Üyeliği ve Başkan Yardımcılığı görevlerinde bulundu. 1990 yılı Nisan ayından itibaren Işıklar Holding ve Grup Şirketlerinin Yönetim Kurulu Başkanlığı ve CEO’luğunu yürütmektedir.

Bülent Şenver (Söyleşi Başkanı)
Bülent Şenver (Söyleşi Başkanı)
Türk Lider Merkezi Kurucu Başkanı, Duayen Bankacı ("Kulağınıza Küpe Olsun" kitabının yazarı)

Hakkında

Şenver, yirmi beş adet Türk bankasının bağımsız dış denetiminde görev aldıktan sonra çeşitli bankalarda sırasıyla önce Genel Müdür Yardımcısı, sonra Genel Müdür ve daha sonra da Yönetim Kurulu Başkanı olarak çalıştı. Şenver iki kez “Yılın Bankacısı” seçildi. Şirket sahiplerine ve üst yönetimlerine “Koçluk ve Danışmanlık” hizmetleri veren Şenver, çeşitli üniversitelerde de “Bankacılık” konularında dersler vermektedir. Şenver, “Türkiye Etik Değerler Merkezi” ve “Türklider Merkezi”’nin kurucusudur. Kitapları: Banka Bilançoları Nasıl Analiz Edilir, Kulağınıza Küpe Olsun ve Gençlere Mektup

(09:30-10:00) CEO Forumu: Global Şirketlerin Başarılarının Ardındaki İK ve Eğitim Stratejileri

Uluslararası şirketlerin global yapılarından kaynaklanan daha fazla yetkinlik, daha oturmuş iş prosesleri ve kaynakları onlara rekabette avantaj sağlamaktadır. Bu oturumda global şirketlerin başarılı CEO'ları, İK ve eğitim stratejileri ile ilgili önemli bilgi ve deneyimlerini aktaracaklar ve sizlerin daha başarılı bir İK ve eğitim yönetimi sergilemenize katkıda bulunacaklar.
Guillaume de Colonges
Guillaume de Colonges
CarrefourSA CEO, İcra Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi

Hakkında

Université de Pau et des Pays de I'Adour`da Ekonomi eğitimini tamamlayan Colonges, 1992 yılından itibaren Carrefour bünyesinde pek çok ülkede çeşitli yöneticilik görevlerini yürütmüştür. Colonges, 2002 yılında CarrefourSA Satınalma ve Tedarik Zinciri Yöneticiliği görevine atanmış, sonrasında CarrefourSA Süpermarketler İşletme Müdürü, Carrefour Tayvan Operasyon Müdürü Carrefour Malezya ve Singapur Genel Müdürü olarak görev yapmıştır. 2011 yılından itibaren CarrefourSA`da Genel Müdür olarak çalışmakta olan Colonges, aynı zamanda CarrefourSA İcra Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu üyesidir.

Steven Young
Steven Young
Bosch A.Ş. CEO

Hakkında

Young, Avustralya’nın Wollongong Üniversitesi’ndeki mühendislik fakültesinden mezun olduktan sonra, Sidney Teknoloji Üniversitesi’nde ve ardından Avustralya Yöneticilik Enstitüsü’nde eğitimine devam etmiştir. Young’ın Avustralya Deakin Üniversitesi’nden ‘Yönetim’ alanında lisansüstü derecesi de bulunmaktadır. Young, 1988 yılında Avustralya Mannesmann’da özel proje mühendisi olarak başladığı kariyerini, 1994 yılına kadar aynı şirkette çeşitli pozisyonlarda üstlendiği görevlerle sürdürdü. 1994 yılında Mannesman Rexroth’un Almanya’daki merkezinde göreve başlayan Young, 1995 yılında yine aynı şirket bünyesinde Türkiye’ye Genel Müdür olarak transfer oldu. 2001 yılında Bosch ve Rexroth birleşmesinin ardından Bosch Rexroth Sanayi Otomasyon A.Ş. Genel Müdürü oldu. Young, 1 Temmuz 2011 itibariyle Bosch Türkiye Genel Müdürlük görevine getirildi.

İbrahim İnceçam (Oturum Başkanı)
İbrahim İnceçam (Oturum Başkanı)
Zorlu Holding İK Direktörü

Hakkında

ABD’de, Bowling Green State Üniversitesi’nde Organizasyon Geliştime ve Değişim Yönetimi Master’ı ve MBA yapan İnceçam, iş hayatına İş Bankası, Eğitim Müdürlüğü’nde başladı. Sırasıyla Interbank’ta Eğitim Müd. ve İK Grup Müdürlüğü, Körfezbank’ta İK, Eğitim, İletişim, İdari İşler ve Organizasyon’dan sorumlu Gn.Md. Yardımcılığı, Barilla Türkiye İK, Eğitim, İdari İşler ve IT’den sorumlu Gn. Md. Yardımcılığı görevlerinde bulundu. İnceçam, 2008’den bu yana Zorlu Holding İK Direktörü olarak çalışmaktadır.

(10:00-10:35) Kahve Arası (Networking Coffee)

(10:35-10:50) Kariyer.net Oturumu: İnsan Kaynakları Araştırması Bulguları

Kurulduğu günden bu yana 850 binin üzerinde kişinin istihdam edilmesini sağlayan, Türkiye'nin en büyük aday veritabanına sahip öncü İnsan Kaynakları sitesi olan Kariyer.net, HR Power Conference için özel bir araştırma gerçekleştiriyor. Kariyer.net tarafından İnsan Kaynakları üzerine yapılan araştırma konferans sırasında sizlere sunulacaktır.
Yusuf Azoz
Yusuf Azoz
Kariyer.net Genel Müdürü

Hakkında

Azoz, Boğaziçi Üniversitesi Elektrik/Elektronik Müh. Bölümü'nden mezun olduktan sonra, yüksek lisans eğitimini ABD Pennsylvania State Üniversitesi’nde elektrik mühendisliği alanında tamamladı. İş hayatına ABD'de başlayan Azoz, Telcordia Technologies’de üst düzey danışmanlık yaptı. Türkiye'ye döndükten sonra Turkcell’de farklı görevler üstlenen Azoz, internet ve mobil ortamda yenilikçi uygulamalara imza attı. Azoz, Kariyer.net'te Genel Müdür olarak görev yapmaktadır.

(10:50-11:20) Etik Yönetimi / Etik Değerlerin Organizasyon Kültürünün Bir Parçası Olması ve Geliştirilmesi

Kısaca, "doğru davranış standardı" olarak özetlenebilecek etik değerler, bugünün ve geleceğin iş dünyasında önemli bir rekabet unsuru olarak ön plana çıkmaya başlamıştır. Şirketlerde yazılı etik kod ve kuralların varlığı, kurumlar için çok önemli ve gerekli bir hal almıştır. Peki İK olarak sizler bu konuda ne kadar donanımlısınız? İşte bu oturumda etik yönetimi ile ilgili değerli bilgilere sahip olacak ve etik konusunda şirketinize ve şirket çalışanlarınıza önemli katkılar sağlayacaksınız.
Dr. Habibe Akşit
Dr. Habibe Akşit
Türkiye Personel Yönetimi Derneği (PERYÖN) Etik Kurul Başkanı

Hakkında

İ.Ü. İşletme Fakültesi mezunu olan Akşit, aynı üniversitede işletme yöneticiliği programını tamamladı ve sonrasında organizasyon ve işletme politikası ana bilim dalında yüksek lisans, aynı bölümde doktora derecesini aldı. Elginkan Topluluğu Şirketleri’nden ECA A.Ş.’de Organizasyon ve Metot Bölümü’nde göreve başlayan Akşit, Elginkan Topluluğu bünyesinde, İnsan Kaynakları Bölümü’nün kurulması, sistem ve süreçlerin tasarlanmasında çalıştı. Sonrasında, Elginkan Holding A.Ş.’de İnsan Kaynakları Müdürü olarak görevine devam etti. Akşit, 1999-2001 yıllarında Personel Yönetimi Derneği (Peryön) Yönetim Kurulu Üyesi, 2003-2008 yıllarında Peryön Etik Kurulunda İdari Sekreter ve Başkan Yardımcısı olarak görev yapmıştır. 2008 yılından itibaren Peryön Etik Kurulu Başkanlığı görevini yürütmektedir.

(11:20-12:00) Eğitim ve Gelişim Yönetiminde Yenilikler

Şirketinizde eğitim ve gelişim alanında farklılıklar yaratmak ister misiniz? Türkiye ile dünyadaki eğitim ve gelişim alanındaki yenilikler, başarılı uygulama örnekleri ve farklı bakış açıları bu oturumda sizleri bekliyor.
Osman Ünal (Oturum Başkanı)
Osman Ünal (Oturum Başkanı)
Soyak Holding İK ve Kalite Direktörü

Hakkında

1987 yılında iş hayatına Koç Holding’de başlayan Ünal; bugüne kadar Migros, Inchcape Plc, Castrol, Telsim gibi ulusal ve uluslararası şirketlerde İnsan kaynakları, kalite ve eğitim konularında yöneticilik yaptı. Soyak Yapı'nın 2007 yılında Ulusal Kalite Ödülü aldığı süreci yönetti. Ünal, halen Soyak Holding İnsan Kaynakları ve Kalite Direktörü görevini sürdürmektedir.

Aslı Barış Seyis
Aslı Barış Seyis
Avea Çalışan Gelişimi ve Yetenek Yönetimi Direktörü

Hakkında

Aslı Barış Seyis, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü’nden mezun olmuş ve Marmara Üniversitesi İnsan Kaynakları Yönetimi ve Gelişimi yüksek lisans programına devam etmiştir. İş hayatına İktisat Bankası İK birimi’nde başlayan Aslı Barış Seyis kariyerine sırasıyla Sümerbank, Banca Turco Romana ve Bayındırbank’ta insan kaynaklarının çeşitli fonksiyonlarında yönetici olarak devam etmiştir. 2007 yılından bu yana Avea İnsan Kaynakları Grubu’nda görev yapmakta olan Seyis, halen Çalışan Gelişimi ve Yetenek Yönetimi Direktörü’dür.

Aylin Obalı
Aylin Obalı
Garanti Bankası Eğitim ve Gelişim, Birim Müdürü

Hakkında

Obalı, İstanbul Üniversitesi Alman Dili ve Edebiyatı Bölümünden mezun olduktan sonra, işletme yüksek lisansını İngiltere’de University of Birmingham’da tamamladı. Kendisi ROI alanında CRP sertifikasına sahiptir. 17 yılı aşkın tecrübesini Garanti Bankası bünyesinde, ağırlıklı satış, pazarlama ve eğitim alanında geçirmiştir. Kariyeri boyunca iş süreçleri, yetenek yönetimi ve performans gelişimine yönelik projelerde farklı seviyelerde aktif rol almıştır. Şu anki görevi öncesinde Şube Müdürlüğü yapan Obalı, son 7 yıldır Eğitim ve Gelişimden Sorumlu Birim Müdürü olarak kariyerine devam etmektedir.

Erkan Dündar
Erkan Dündar
Yıldız Holding Öğrenme ve Gelişim Müdürü

Hakkında

Dündar, ODTÜ Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümünden mezun olmuştur. Kariyer hayatı boyunca Yapı ve Kredi Bankası, Humanitas Doğuş İnsan Gücü Yönetimi ve Türkiye Garanti Bankası’nın eğitim departmanlarında görev yaparak çeşitli gelişim projelerini yönetmiştir. 2007 yılından bu yana Yıldız Holding Öğrenme ve Gelişim Müdürü olarak 70 kadar holding şirketinin öğrenme ve gelişim sistem ve ihtiyaçlarının yönetiminden sorumludur. Eğitim ve Gelişim Yönetimi ve Yetenek Gelişimi konularında eğitimler veren Dündar, aynı zamanda TEGEP (Eğitim ve Gelişim Platformu Derneği) kurucu üyeleri arasındadır.

(12:00-13:40) Öğle Yemeği

(13:40-14:15) Kurum İçi Koçluk

Y Kuşağı olarak tanımlanan iş yapma alışkanlıkları önemli ölçüde farklılaşan yeni kuşağın da iş hayatında etkin yer almasıyla birlikte, koçluk daha da önem kazanmıştır. Bu oturum sizlere Kurum İçi Koçluk'un ana unsurları olan şirket çalışanlarına kurum entelektüel birikimini kazandırarak iş tatmini yaratmak ve verimliliği artırmak ile ilgili önemli ipuçları sunacak. Böylece başarılı bir koç olmak için sahip olmanız gereken bilgi ve becerileri kazanarak, şirketinizde başarılı bir koçluk sergiliyor olacaksınız.
Prof. Dr. Zuhal Baltaş
Prof. Dr. Zuhal Baltaş
Baltaş Grup Şirketleri Kurucu Ortağı ("Kurum İçi Koçluk", "Duygusal Zeka", "İz Bırakan Sunuş", "Değişimde Değer Yaratmak" kitaplarının yazarı)

Hakkında

Prof. Dr. Zuhal Baltaş, Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Halk Sağlığı Anabilim Dalı’nda psikolog olarak görev yapmış, farklı dönemlerde; Westminster Hastanesi’nde, Londra Üniversitesi St. George Tıp Fakültesi’nde ve Londra UCL’de bulunmuştur. İş hayatında sağlıklı ve verimli insan olmak ve başarı sağlamak gibi kişisel gelişim, kurumsal yapılanma konularında yazılmış 13 kitabı vardır ve pek çok eğitim programı ile kurumsal projede danışman olarak yer almıştır. Baltaş Grubu şirketlerinin kurucu ortağıdır.

(14:15-14:45) Kahve Arası (Networking Coffee)

(14:45-15:15) İletişim Becerileri ve Etkili Motivasyon

İletişim becerileri ve motivasyon teknikleri iş hayatında her kademede çalışanın mutlaka iyi bilmesi gereken en temel konulardandır. Bu oturumda etkili iletişim kurma ve yüksek motivasyon sağlama ile ilgili bilgi ve becerilerinizi geliştirecek ve işyerinde büyük avantajlar sağlayacaksınız.
Dr. Tanju Sürmeli
Dr. Tanju Sürmeli
Uzman Psikiyatrist

Hakkında

Sürmeli, Dokuz Eylül Üni. Tıp Fak.’nden mezun olarak ‘’Tıp Doktoru’’ unvanını aldı. Sonrasında ihtisas için gittiği ABD’nde, Amerika’nın ve dünyanın önde gelen Yale, Columbia-NYSPI, NY Medical College, Institute of Living, Ackerman Institute for Family Therapy, Milton Ericson Hypnosis Institute, University of Texas, San Antonio hastanelerinde ve merkezlerinde eğitim aldı. 2001 yılında Sağlıklı Yaşam Kliniği’ni kurdu. Biofeedback, Neurofeedback, Psikiyatride QEEG ve ERP kullanımı Derneği kurucusu ve başkanıdır. Sürmeli’nin uluslararası derneklerde de pek çok üyeliği bulunmakta ve ABD'deki bilimsel tıp dergilerinde yayın eleştirmenliği yapmaktadır.

(15:15-15:45) Büyük Markaların Yetenek Yönetimi ve Çalışan Bağlılığı

Günümüz şirketlerindeki en önemli sorunlardan biri; nitelikli ve kilit çalışanların bağlılıklarını artırmak ve onları şirkette kalıcı kılmaktır. Yetenekli çalışanlar önemli görevleri başarıyla yerine getirerek şirketlere önemli katkı sağlıyorlar. Peki, biz onlar için ne yapıyoruz? Bu oturumda başarılı bir yetenek yönetimi ile rekabet üstünlüğü elde etmeniz ve yüksek oranda da çalışan bağlılığını artırmanız için gerekli bilgi ve beceriler sizlerle paylaşılacaktır.
Utku İlik
Utku İlik
Eczacıbaşı Holding İnsan Kaynakları Direktörü

Hakkında

Bilkent Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği bölümünden 1992 yılından mezun olan İlik, 1992 yılında Koç Grubu’na MT olarak girdi ve 1992-1996 yılları arasında Beko Elektronik Sanayi A.Ş.’de görev yaptı. Aynı dönemde, 1994 - 1996 yılları arasında Boğaziçi Üniversitesi’nde İşletme Yüksek Lisans (MBA) programını tamamladı. 1997 yılında Eczacıbaşı Topluluğu’na katıldı. Eczacıbaşı Holding İnsan Kaynakları Grup Başkanlığı’nda 2000-2007 yılları arasında İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev yapan İlik, 2007 yılından bu yana İnsan Kaynakları Direktörlüğü görevini yürütmektedir.

(15:45-16:15) Kahve Arası (Networking Coffee)

(16:15-17:00) Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi ve İK'da Yeni Trendler

İnsan kaynaklarının stratejik rolü günümüzde giderek daha çok artmaktadır. İK profesyonellerinin bu rolün getirdiği sorumluluklarla başa çıkması ve başarılı olmaları için stratejik insan kaynakları yönetiminin esasları hakkında bilgi ve deneyim sahibi olmaları ve yeni İK trendleri ile farklı ve yaratıcı İK uygulamalarını takip etmeleri gereklidir. Bu oturumda stratejik İK yönetimi, Türkiye'deki ve dünyadaki yeni İK trendleri ve daha fazlası sizleri bekliyor.
Prof. Dr. İsmet Barutçugil (Oturum Başkanı)
Prof. Dr. İsmet Barutçugil (Oturum Başkanı)
RCBA Door Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı ("Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi", "Performans Yönetimi" ve "Eğiticinin Eğitimi" kitaplarının yazarı)

Hakkında

Barutçugil, 1971–1988 döneminde Uludağ Üniversitesi'nde ve 1988–1999 yılları arasında da İ.Ü.İktisat Fakültesinde öğretim üyesi olarak görev yaptı. Yıldız, Marmara ve Yeditepe Üniversiteleri'nde de yüksek lisans dersleri verdi. British Council bursu ile İngiltere’de, Fulbright bursu ile A.B.D.’de araştırma programlarına katıldı. 1989 yılında RCBA Danışmanlık firmasını kurdu. 1992 yılında DOOR Training Türkiye temsilcisi oldu. 1995 yılından bu yana deneyerek öğrenme yaklaşımına dayalı OutDoor eğitimler de veren Prof. Dr. Barutçugil’in bugüne kadar yayınlanmış on sekiz kitabı, bilimsel araştırmalarıyla aldığı dört ödülü ve 150 kadar makalesi bulunmaktadır.

Melis Aslanağı
Melis Aslanağı
Aksigorta İnsan Kaynakları Direktörü

Hakkında

Lisans derecesini Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji bölümünden alan Aslanağı, Organizasyon Psikolojisi alanında yüksek lisansını 1996 yılında New York Üniversitesi’nde tamamladı. Kariyer hayatına dayanıklı tüketim alanında hizmet veren Arçelik A.Ş’de başlayan Melis Aslanağı sırasıyla servis, telekom ve ilaç sektörlerinde, İK alanında çeşitli sistem geliştirme ve yöneticilik görevlerinde bulundu. 2008 yılında Sabancı Holding bünyesinde faaliyet gösteren AvivaSA Emeklilik ve Hayat şirketine katılan Aslanağı, halen Sabancı Holding ve Ageas ortaklığındaki Aksigorta A.Ş’de İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev yapmaktadır.

Emel Akdemir
Emel Akdemir
Ford Otosan İnsan Kaynakları Yöneticisi

Hakkında

Akdemir, Notre Dame de Sion Fransız Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği’nden mezun olmuştur. Daha sonra aynı üniversitede Makine Mühendisliği’nde yüksek lisans yapmış ve araştırma görevlisi olarak çalışmıştır. İş hayatına İktisat Bankası İnsan Kaynakları ve Eğitim Bölümü’nde başlamıştır. Sonrasında medya, bankacılık ve perakende sektörlerinde İnsan Kaynakları ve Eğitim bölümlerinde yönetici olarak görev yapmıştır. Akdemir, bu süre boyunca insan kaynakları, eğitim, performans değerlendirme, seçme ve yerleştirme, iş değerlendirme, ücret yönetimi ve özlük sistemlerinin kurulması ve yönetilmesi süreçlerinde görev yapmıştır. 2008 yılından beri Ford Otosan’da Ürün Geliştirme Bölümü’nde İnsan Kaynakları Müdürlüğü görevini sürdürmektedir.

(17:00) Kapanış