Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


6.MARKETING POWER CONFERENCE

08:30-09:00 Kayıt

09:00-09:15 Marketing Power Başlıyor / Ödül Töreni

Pazarlama yöneticilerinin vizyonunu genişletmek ve bilgilerini geliştirmek konusunda önemli bir role sahip olan Marketing Power Conference 6.kez pazarlama dünyasıyla buluşuyor. Pazarlama dünyasının en prestijli ödüllerinden olan "Marketing Power" ödülleri €™de sahiplerini buluyor.
Erkan Akdemir
Erkan Akdemir
AVEA CEO

Erhan Baş
Erhan Baş
Bilim İlaç Genel Müdür

Ümit Zaim
Ümit Zaim
Derimod Markasının Kurucusu ve Başkanı

Ahad Afridi
Ahad Afridi
Yıldız Holding Pazarlama Başkanı (Dünya klasmanında bir pazarlama profesyoneli olarak görülüyor. Capital'in "€œYılın En Başarılı 25 Pazarlamacısı" arasında da yer aldı)

Yusuf Azoz
Yusuf Azoz
Kariyer.Net Genel Müdürü

09:15-10:05 Müşteri Odaklı Ürün Yönetimi İle Değer Yaratın

Şirketler ürün ve hizmetlerinin pazar payı hedeflerine ulaşması ve müşteri memnuniyetini sağlayabilmeleri için ürün yönetimi ile ilgili faaliyetleri etkin ve eksiksiz bir şekilde yürütmelidirler. Bu oturumda müşteri odaklı bir ürün yönetimi ile ilgili tüm yapmanız gerekenleri önemli markaların yöneticilerinden dinleme fırsatı bulacak ve iş hayatınızda değer yaratan bir ürün yönetimi sergileyeceksiniz.
Uğur Özmen (Oturum Başkanı)
Uğur Özmen (Oturum Başkanı)
Müşteri ilişkileri ve CRM konusunda önde gelen kişilerden. Bilgi Üniversite'€™sinde MBA dersleri vermektedir.

Hakkında

1981 yılında ODTÜ – İşletmecilik Bölümünden mezun olduktan sonra, Price Waterhouse Consultancy’de iş hayatına başladı. Hepsi hizmet sektöründe yer alan danışmanlık, deniz acenteliği, eğitim, leasing, bireysel bankacılık branşlarında 30 yılı aşkın bir süre çalıştı.
Bireysel bankacılık alanında bir çok “Türkiye’de ilk defa” diye anılan projeleri hazırladı ve yönetti. Bunlar arasında, Türkiye’nin ilk taksitli banka kartı olan Taksitcard’ın yaratılması; dünyada ilk defa kredi kartı puan kataloğu yerine ülkenin en büyük sanal marketinde (hepsiburada.com) puanların kullanılmasının sağlanması; müşterilerin bankacılık hizmetlerine puan verilerek, sadece ürün (kredi kartı) odaklı olan puan uygulamalarının müşteri odaklı hale getirilmesi sayılabilir.
İş hayatını sürdürürken 35 yaşından sonra MBA, 40 yaşından sonra “finansal hizmetlerin pazarlanması” konusunda Doktora derecelerini aldı.
Ürün odaklı olmaktan müşteri odaklı olmaya geçişin gerek altyapısal gerekse örgütsel değişimini sağlayan projeleri yönetti.
Veri tabanına dayalı pazarlama konularında yönettiği çalışmalar ile uluslar arası başarı öyküleri yarattı. Türkiye’nin en kapsamlı sadakat kartı olan Positive kartı çıkardı.
Halihazırda CRM, ödeme sistemleri ve sadakat programları konusunda danışmanlık yapıyor.
Ayrıca, 5 yıldan beri, İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde MBA öğrencilerine CRM dersi vermektedir.

Galip Tözge
Galip Tözge
Akbank Bireysel Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (Capital'in "€œYılın En Başarılı 25 Pazarlamacısı" arasında yer aldı.)

Hakkında

Marmara Üniversitesi İngilizce İktisat Bölümü mezunu olan Tözge, yüksek lisans derecesini İşletme dalında ABD’de Missouri Üniversitesi’nden almıştır. Akbank’a katılmadan önce Citibank Türkiye’de Genel Müdür Yardımcılığı görevinde bulunmuş olan Tözge, Akbank’a Eylül 2002 tarihinde Perakende Bankacılık Dağıtım Kanallarından sorumlu Bölüm Başkanı olarak katılmış ve Aralık 2007’de Genel Müdür Yardımcısı olarak atanmıştır.

Cem Lütfi Rodoslu
Cem Lütfi Rodoslu
Migros Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (Capital'€™in "€œYılın En Başarılı 25 Pazarlamacısı" arasında yer aldı.)

Hakkında

İş hayatına Önentaş Dardanel A.Ş’de başlayan Rodoslu, Tespo A.Ş’de sırasıyla Satınalma Yöneticiliği ve Satınalma Müdürlüğü görevlerini yürütmüştür. 1997 – 2002 yılları arasında Continent – Carrefour (Promedes)’te görev yapan Rodoslu, 2002 – 2006 yılları arasında Tansaş’ta Kategori Yönetimi Genel Müdür Yardımcılığı ve İcra Kurulu Üyeliği görevlerinde bulunmuştur. 2006’da Migros’a Kategori Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı görevi ile katılan Rodoslu, 23 Aralık 2010’dan bu yana Pazarlama Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürütmektedir.

Timur Tuncer
Timur Tuncer
Vestel Pazarlama Genel Müdürü

Hakkında

O.D.T.Ü. Fen Bilimleri Fakültesi mezunu olan Tuncer, sırasıyla Aygaz A.Ş.’de Bilgi İşlem Müdürü, Altınyıldız A.Ş.’de Bilgi Sistemleri Müdürü ve Operasyon Direktörlüğü, Vestel Dayanıklı Tüketim Malları Pazarlama A.Ş. operasyon ve elektronik ticaretten sorumlu Genel Müdür Yardımcısı, Vestel Bilişim Teknolojileri San. ve Tic. A.Ş.’de satış ve pazarlamadan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı ve Tüketici Hizmetleri ve Operasyonlardan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı görevlerinde bulunmuştur. Tuncer 2006 yılından itibaren Vestel grubunun Türkiye’deki beyaz eşya, kahverengi eşya, klima ve bilişim ürünlerinin, yaklaşık 1.220 adet satış noktası ve 320 adet yetkili servis ağıyla satış ve pazarlamasından sorumlu Vestel Dayanıklı Tüketim Malları Pazarlama A.Ş. şirketinde 2006 yılından itibaren Genel Müdür olarak olarak görev yapmaktadır.

10:05-10:45 Kurumsal İletişim ve Halkla İlişkilerin Gücünü Keşfedin

Dünyada yaşanan küreselleşmenin bir sonucu olarak, ekonomik, siyasal, hukuksal ve toplumsal yapılar sürekli bir değişim göstermektedir. Şirketler, bu değişime uyum sağlamak ve yaşamlarını sürdürebilmek için kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler faaliyetlerine her zamankinden daha fazla gereksinim duymaktadır. Bu oturumda halkla ilişkiler ve iletişim dünyasının duayenleri ile hiçbir yerde bulamayacağınız bilgi ve deneyim paylaşımlarında bulunacak ve iletişim ustası olma yolunda önemli bir adım atacaksınız.
Ceyda Aydede
Ceyda Aydede
Global Tanıtım ve Halkla İlişkiler'in Kurucusu (Public Relations Society of America'nın Halkla İlişkilerde Yaşam Boyu Başarı Atlas Ödülü'ne sahip)

Hakkında

Aydede, 2000 yılında Dünya Gazetesi tarafından verilen “Yılın En Başarılı İş Kadını” ödülü, Ekonomist dergisi tarafından verilen “ Yılın Girişimcisi “ Ankara Ticaret Odası “ Yılın Başarılı İş Kadını ” gibi çeşitli kurum ve kuruluşların vermiş olduğu ödüllerin yanı sıra 2008 yılında PRSA tarafından verilen en prestijli ödüllerden biri olan “Yaşam Boyu Başarı Ödülünü” almıştır. İletişim alanında 20 yılı aşkın tecrübesiyle,Türkiye’de Halkla İlişkilerin önde gelen isimlerinden biri olan Aydede, 1989 yılında Global Tantıım Halkla İlişkiler ve Danışmanlık şirketini kurmuştur. Bugün de ajansın Başkanı olarak görevine devam etmektedir. 1989’dan bu yana IPRA üyesi olan Ceyda, 2003 yılında IPRA’nın dönem başkanlığını yürütmüştür. KAGİDER’in kurucularından olan Aydede’nın TUHİD, IDA ve PRSA üyelikleri halen devam etmektedir. Halkla İlişkiler sektörüne yönelik yazdığı 4 kitabı bulunan Aydede, Yeditepe Üniversitesi Halkla İlişkiler Bölümünde 1995 yılından bu yana yüksek lisans derslerine girmektedir.

Fügen Toksü
Fügen Toksü
Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Başkanı (TUHİD), Toksü ve Chase Halkla İlişkiler Şirketi Kurucusu

Hakkında

Fügen Toksü, Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Lisans, İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü MBA mezunudur. Toksü ve Chase Halkla İlişkiler kurucusu ve “Altın Örümcek” ödüllü www.otoalsat.com otomotiv portalı, www.f1yaris.com Formula 1 sitesi ve www.halklailiskiler.com iletişim ve halkla ilişkiler portalının kurucusu ve yöneticisidir. Toksü, halen Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Başkanlığı ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Türkiye Medya ve İletişim Meclisi Başkan Yardımcılığı ile İnternet Medyası Derneği Başkan Yardımcılığı görevlerini de yürütmektedir. Fügen Toksü, Türkiye Gazeteciler Cemiyeti ve Ekonomi Gazetecileri Derneği Üyesi ve sarı basın kartı sahibidir. 2007 yılından itibaren Web Marketing Association The WebAward Jüri Üyeliği’ne devam etmektedir. İletişim sektörü adına medya araçlarında çok sayıda programlara katılarak görüş bildiren Toksü’nün, makaleleri/görüşleri ulusal ve uluslararası medyada yayınlanmış, ayrıca kendisi, çok sayıda yarışmada jüri başkanı ve jüri üyesi olarak yer almıştır. Toksü’nün yayınlanmış iki ders kitabı bulunmakta ve diğer yandan Karadeniz Teknik Üniversitesi, Kadir Has Üniversitesi ve Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakülteleri’nde akademik çalışmalarını sürdürmektedir.

Necla Zarakol
Necla Zarakol
Zarakol İletişim Hizmetleri Başkanı (İletişim dünyasının duayenlerinden)

Hakkında

Zarakol, TÜSİAD’a danışmanlık yaparken sivil toplum örgütlerine hizmet vermek amacıyla Zarakol İletişim Himzetleri’ni kurmuştur. Şirket 15 yıllık geçmişinde birçok sivil toplum örgütüne iletişim hizmeti vermiş, müşterileri için de çok bilinen sosyal sorumluluk projelerini yürütmüştür. Bugün itibariyle Türkiye’nin önde gelen ticari işletmelerine iletişim danışmanlığı hizmeti vermekle birlikte şirketinin portföyünde her zaman en az iki STK ya da sosyal sorumluluk projesi bulunmaktadır. Necla Zarakol, sektör derneklerinde kurucu/yönetim kurulu üyesi/yada başkan olarak çeşitli dönemlerde görevler yapmış, Türkiye’nin ilk think tank kuruluşu olan TESEV’de iki dönem üst üste yönetim kurulu üyesi olarak çalışmıştır.

10:45-11:15 Kahve Arası (Networking Coffee)

11:15-12:15 MARKETING & CREATIVE GURU PATRICK COLLISTER İle "Müşterinizin Bilinçaltını Keşfedin ve Müşteriniz Gibi Düşünün"

Şirketlerin öncelikli işi müşteri yaratmaktır. Günümüzde tüketiciler giderek daha fazla bilinçlenirken, müşteri sadakati de hızla azalmaktadır. Bu nedenle müşteriyi çekmek kadar mevcut müşteriyi elde tutmak da çok önemli hale gelmiştir. Bu oturumda müşteriniz gibi düşünmeyi öğrenecek ve müşterinizin bilinçaltını keşfedeceksiniz. Böylece daha sadık ve daha mutlu müşterilere sahip olacaksınız.
Patrick Collister
Patrick Collister
Marketing & Creative Guru

Hakkında

Dünyada Marketing & Creative Guru olarak adlandırılan Pazarlama dünyasının en önemli isimlerinden olan Collister Cambridge mezunudur. Collister, Cannes Lions’ta TV dalında altın ve gümüş aslan ödülleri de dahil olmak üzere dünyanın en prestijli reklam yarışmalarında sayısız ödüllerin sahibidir. Ogilvy & Mather’dan Young & Rubicam’a dünyanın en büyük reklam ajanslarında en yaratıcı reklamlara imza atan Collister, Ogilvy & Mather’ı, en iyi İngiliz reklam ajansları arasında 16. sıradan 6. sıraya yükseltti. Guinness gibi bir dünya devi için ilk markalı ekran koruyucusu ile ilk interaktif reklamı yarattı. EHS Brann’i, İngiltere’nin en büyük Doğrudan Pazarlama Ajansı yaptı. En iyiler arasında yer alan 20 ajansta ilk Yeni Medya Departmanı’nı kurdu. Creative Matters’ın kurucusu olan Collister, Unilever, COI, One2One, Channel 4, Tesco, Barclays, Severn Trent ve Kimberly-Clark gibi dünyanın en büyük şirketleri için yaratıcı karar verme, sıra dışı düşünme gibi pek çok konuda çalışmalar gerçekleştirmektedir.

Eser Hakim
Eser Hakim
Brand Experience Designers kurucu ortağı, Caples Awards Türkiye Başkanı olup son 4 yıldır New York'ta yürütülen jürilik görevini üstlenmiştir.

Hakkında

Brand Experience Designers kurucu ortağı Eser Hakim Marka Deneyimi, Pazarlamanın Yeni Oyuncakları, Gençlere Yönelik Pazarlama, Yeni Pazarlama Trendleri, “BEN” markası konularında dersler vermektedir. Caples Awards Türkiye Başkanı olup son 4 yıldır New York’ta yürütülen jürilik görevini üstlenmiştir. Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) için çalışmış 2008 yılında ödül komitesi başkanlığındayken Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin Türkiye’de başlatılmasında aktif rol üstlenmiştir. Son 10 yılını BBDO, Publicis gibi global iletişim ajanslarında üst düzey yönetici olarak geçirmiş olan Eser Hakim öncesinde Boğaziçi Üniversitesi Turizm Sertifika Programında Bilgisayara Giriş dersleri vermiştir.

12:15-13:45 Barilla ile öğle yemeği keyfi

13:45-13:55 EDUTAINMENT Show

Düzenlediği benzersiz, yaratıcı ve çekici etkinliklerle, alanında ülkemizin öncü kuruluşu olan Edutainment'ın tanınmış dizi ve tiyatro oyuncuları, yaratıcı drama ve teatral gösterileriyle sizlere eğlenceli dakikalar yaşatacak.
Özgür Ozan
Özgür Ozan
Sanatçı (Çocuklar Duymasın Selami karakteri, Arka Sokaklar Hüsnü karakteri)

Hakkında

Ozan, üniversite öncesi amatör tiyatrolarda çalıştı. İzmir Devlet Tiyatrosu, İzmir Çocuk Tiyatrosu ve Uluslararası Tiyatro Topluluğu'nda çeşitli oyunlarda rol aldı. Dokuz Eylül Üniversitesi G.S.F. Oyunculuk Bölümü'nden mezun olduktan sonra Bursa Devlet Tiyatrosu'nda çeşitli oyunlarda rol aldı. İstanbul Pınar Çocuk Tiyatrosu'nda görev yaptı. Çocuklar Duymasın adlı dizide canlandırdığı "Selami" karakteri ile tanınır hale geldi. Halen Kanal D'de yayınlanan Arka Sokaklar dizisinde "Komiser Hüsnü" rolünü canlandırmaktadır.

Şevket Çoruh
Şevket Çoruh
Sanatçı (Arka Sokaklar Mesut Karakteri)

Hakkında

Müjdat Gezen Sanat Merkezi'nden mezun olan sanatçı, Sevda Kondu, Köşe Kapmaca, Affet Bizi Hocam, Yılan Hikayesi, Azad Sultan Makamı, İnşaat, Bir Aşk Hikayesi, Anlat İstanbul, Eğreti Gelin, Kayıp Aşklar, Gülizar, Savcının Karısı, Canın Sağolsun ve Gönül gibi bir çok sinema filmi ve dizi de rol almıştır. 3 kez en iyi erkek oyuncu ödülü almış olan Çoruh, halen Arka Sokaklar dizisinde rol almaktadır.

Ufuk Özkan
Ufuk Özkan
Sanatçı (Geniş Aile Cevahir Karakteri)

Erdem Baş
Erdem Baş
Sanatçı (Ayrılsakta Beraberiz, En Babalar Duyar, Papatyam)

Hakkında

Yeditepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Tiyatro bölümü mezunu olan Baş, Hamdi Alkan ve Sadri Alışık tiyatrolarında görev yapmıştır. Sağlık Olsun, Sevgili Karım, Kaç Baba Kaç gibi tiyatro oyunlarında görev yapmış, Reyting Hamdi, Ayrılsakta Beraberiz, En Son Babalar Duyar, Sayısal Gece ve Kahkaha Show gibi tiyatro oyunlarında, dizi ve showlarda görev almıştır. 2005 yılında izlenme rekorları kıran Organize İşler adlı sinema filminde rol almıştır. Halen Papatyam adlı dizide rol almaktadır.

13:55-14:45 Digital Marketing'€™te Yeni Trendler ve Yaratıcı Sosyal Medya Uygulamaları

Son 10 yılda gelişen teknoloji, artan bant genişlikleri ve çoğalan mobil cihazlar, tüketicilerin satın alma davranışlarını derinden etkiledi. Bunu gören şirketler de tanıtımlarında geleneksel medyanın yanı sıra internet, mobil ve diğer interaktif platformları kullanmaya başladılar. Günümüzde bir çok şirket ürün ve hizmetleriyle ilgili yenilikleri Facebook'ta, Twitter'da ve bloglarda paylaşıyor, YouTube, Google+ ve Linkedin'i etkin bir şekilde kullanıyor. Bu oturumda digital marketing ve sosyal medya ile ilgili bilmek istediğiniz en güncel strateji, yöntem ve bilgiler Türkiye'nin alanlarında öncü markalarının yöneticileri tarafından sizlerle paylaşılacak. Böylece digital marketing ve sosyal medyayı çok daha etkin kullanarak fark yaratacaksınız.
Alemşah Öztürk (Oturum Başkanı)
Alemşah Öztürk (Oturum Başkanı)
41-29 Ajans Başkanı (Türkiye'de Kristal Elma ve Effie'de olmak üzere 30'dan fazla; Uluslararası ise 40'dan fazla ödül sahibi)

Hakkında

Bir çok yayın kuruluşu tarafından Türkiye’nin marketing alanındaki sözcülerden birisi sayılan Öztürk, dijital dünyadaki yoğun ihtiyacın farkına vararak 2007 yılında 41-29‘u kurmuştur. Bugüne kadar 200’e yakın projeye imza atan, 4 yıl gibi kısa bir sürede 6 katı büyüklüğüne ulaşan Türkiye’de Kristal Elma ve Effie olmak üzere 30’den fazla, Global olarak da 40’tan fazla ödül alan, 41-29, Türk yaratıcı yaklaşımının global alanda bir çok ilk’e ulaşmasını sağlamıştır.

Neslihan Mesutoğlu
Neslihan Mesutoğlu
Turkuvaz Medya Digital ve Radyo Reklam Satış Genel Müdürü

Hakkında

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi ve Üniversite sonrası İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Fakültesi’nde Uluslararası İngilizce İşletme Sertifika Programına katıldı. 1994-2007 yılları arasında Kanal D, Star Tv, ATV ve Vatan Gazetesi, Kanal 1 gibi medya kurumlarında reklam/sponsorluk projeleri satış pazarlama ve kurumsal iletişim konularında, sırasıyla direktörlük ve genel müdür yardımcılığı pozisyonlarında çalıştı.
2008 Ocak ayı itibariyle Kuvars Yayıncılığa bağlı evlilik ve evlilik hazırlıkları temalı www.alyanstv.com portalını yayın hayatına başlattı, Dsmart platformunda yer alan Dmax'te alyanstv ile interaktif çalışma yaratan 'Evlilik Telaşı' isimli evlilik hazırlık programının format sahipliğini ve anonim program yapımcılığını üstlendi.
16 Mart 2009 itibariyle Turkuvaz Reklam Danışmanlık A.Ş'ye bağlı Tukuvaz Medya Grubu Digital Yayınların Reklam Satış ve Pazarlama Departmanı Genel Müdürlüğü görevinin yanı sıra, Türkiye’de internet endüstrisinin sağlıklı gelişmesi ve endüstriyel standartlarının oluşması adına faaliyetlerde bulunan Internet Reklam Bürosu(IAB Turkiye) platformunda Genel Üyeleri temsilen Yönetim Kurulu Üyesi olarak profesyonel yaşamına devam etmektedir.

İlker Koçak
İlker Koçak
TTNet Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

1992 yılında Bilkent Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan İlker Koçak, 1997 yılında ABD’de bulunan Rochester Üniversitesi’nde İş İdaresi Yüksek Lisansını tamamlamıştır. Sırasıyla NCR firmasında Müşteri İlişkileri Müdürü, ABD’de Harris Corporation’da Ürün Yöneticisi görevlerinde bulunan Koçak, Turkcell’de pazarlama konusunda öncü görevler üstlenmiş ve Avea’da Pazarlama Müdürü olarak görev almıştır. 2009 yılında Türk Telekom ve Migros firmalarına danışmanlık hizmeti veren Koçak, 2009 yılından bu yana TTNET’te Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışmaya devam etmektedir.

Rima Erdemir
Rima Erdemir
Medya.net Genel Müdürü

Hakkında

Rima Erdemir, 1991yılında İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun oldu. Çalışma hayatına üniversite yıllarında başlayan Erdemir, reklam sektörünün hem ajans hem de mecra tarafında çeşitli görevlerde bulundu. 2001 yılında Milliyet gazetesine geçti ve 3 Mart 2008 tarihine kadar Reklam Grup Direktörlüğü de dahil olmak üzere çeşitli yönetim kademelerinde çalıştı.

Rima Erdemir 3 yıldır Türkiye’nin önde gelen dijital reklam platformu MedyaNet’in Genel Müdür’ü olarak görev yapmaktadır.

Dijital reklamcılığın standartlarını belirleyen ve ölçümleyen IAB (Interactive Advertising Bureau) Türkiye’nin yönetim kurulunda ve aylık olarak yayınlanan interaktif pazarlama dergisi IP’nin yayın kurulunda görev yapmaktadır.

14:45-15:15 Kahve Arası (Networking Coffee)

15:15-16:05 Pazarlama Manifestosu / Pazarlama Baştan Yazılıyor

İlk pazarlama dersinin 1905 yılında ABD'de Pennsylvania Üniversitesi'nde okutulmasının üstüne tam 106 yıl geçti. Bu süre içerisinde pazarlama bilimi değişim ve gelişimine hızla devam ediyor. Pazarlama gurusu Philip Kotler'in dediği gibi; Pazarlama düşüncesi ve uygulamalarında bugüne değin gerçekleşen değişiklikler ne kadar büyük olursa olsun, gelecekteki değişiklikler daha büyük olacaktır. Bu oturumda pazarlama konusunda otorite olan birbirinde değerli akademisyenler pazarlamanın bugünü ve geleceği ile ilgili yaratıcı ve yol gösterici bir pazarlama manifestosunu sizlerle paylaşacaklar. Pazarlama manifestosunun açıklanacağı bu oturuma katılarak pazarlama alanında bir çok kişinin önüne geçme fırsatını yakalayacaksınız.
Prof. Dr. Kemal KURTULUŞ (Oturum Başkanı)
Prof. Dr. Kemal KURTULUŞ (Oturum Başkanı)
İ.Ü. Pazarlama Anabilim Dalı Başkanı (Pazarlama Araştırmaları ve Araştırma Yöntemleri adlı kitapların yazarı)

Hakkında

Prof. Dr. Kemal Kurtuluş İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde Pazarlama Anabilim Dalı’nda öğretim üyesidir. Doktorasını İstanbul Üniversitesi’nde yapan Kemal Kurtuluş, yüksek lisansını Amerika’da Kansas Üniversitesi’nde tamamlamıştır. European Journal of Marketing, Management International Review, Frensenius Environmental Bulletin, AMSE Review, Journal of European Research gibi alanının önde gelen dergilerinde makaleleri yayınlanmıştır. Prof. Dr. Kemal Kurtuluş, birçok ulusal ve uluslararası kongrelere katılmıştır. Kendisinin “Pazarlama Araştırmaları” kitabının genişletilmiş versiyonu 2004 yılında basılmıştır. “Academy of Marketing Science”a üye olan Prof. Dr. Kemal Kurtuluş, Journal of Asia Pacific Marketing’de değerlendirme komitesinde görev yapmaktadır. Nebraska Üniversitesi, Ohio State Üniversitesi, Hamburg Üniversitesi, Johannes Kepler Üniversitesi ve Stellenbosch Üniversitesi’nde ziyaretçi öğretim üyesi olarak görev yapmıştır. Kendisi şu anda lisans, yüksek lisans ve doktora düzeyinde pazarlama araştırmaları, pazarlama stratejileri, pazarlama yönetimi, perakendecilik ve uluslar arası pazarlama derslerini yürütmektedir.

Prof. Dr. İbrahim KIRCOVA
Prof. Dr. İbrahim KIRCOVA
Yıldız Teknik Üniversitesi İ.İ.B.F öğretim üyesi (İnternette Pazarlama ve İşletmelerarası Elektronik Ticaret adlı kitapların yazarı)

Hakkında

Prof.Dr.İbrahim Kırcova Yıldız Teknik Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü Öğretim Üyesidir. Pazarlama, Elektronik Ticaret, Mobil Pazarlama konularında yazılmış çok sayıda kitap ve makalesi bulunmaktadır. Pazarlama Yönetimi, Uluslararası Pazarlama, İnternette Pazarlama, Marka Yönetimi, Satış Yönetimi, Stratejik Pazarlama Yönetimi konularında dersler vermektedir. İnfomag Dergisi’nde pazarlama üzerine güncel yazılar yazmaktadır.

Prof.Dr. Yavuz Odabaşı
Prof.Dr. Yavuz Odabaşı
Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi öğretim üyesi (Satışta ve Pazarlamada Müşteri İliş. Yön., Tüketici Dav. ve Paz. İletişimi Yön. adlı kitapların yazarı)

Hakkında

1949'da Bafra'da doğdu. 1971 yılında A.İ.T.İ.A. İşletme-Muhasebe bölümünden mezun oldu. Aynı Akademi'deki İşletme Yönetimi Enstitüsü pazarlama bölümünü 1973 yılında tamamlayarak işletme bilim uzmanlığını kazandı. Askerlik görevini takiben 1975 yılında Cam-elyaf San. A.Ş.'de satış sorumlusu olarak çalıştı. 1976 yılında devlet bursu ile ABD’ye gitti ve master-doktora derecelerini aldı. 1982-1985 yıllarında Erciyes Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalıştı. 1985 yılından bu yana Anadolu Üniversitesi’nde görev yapmakta olup; Eskişehir MYO kurucu müdürlüğü, Entegre Yüksekokulu müdürlüğü ve İşletme Fakültesi kurucu dekanlık görevlerinde bulunmuştur. Halen İşletme Fakültesi öğretim üyesidir.

Prof. Dr. Esra Gençtürk
Prof. Dr. Esra Gençtürk
Özyeğin Üniversitesi Rektör Yardımcısı

Hakkında

Prof. Gençtürk, Robert Koleji’nden mezun olmasının ardından University of Southern California Íşletme Bölümü’nden Lisans (BS), University of Minnesota’dan Íşletme Yüksek Lisans (MBA) ve University of Minnesota’dan Pazarlama anabilim dalında Doktora derecelerini almıştır. Prof. Gençtürk Özyeğin Üniversitesi’ne katılmadan önce 1989 – 1996 senelerinde University of Texas, Austin’da Pazarlama ve Uluslararası İşletme Bölümü’nde öğretim üyesi olarak, 1996-2009 yıllarında da Koç Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde tam zamanlı öğretim üyesi olarak çalışmıştır. University of Minnesota ve University of Texas, Austin’da bir çok kez “Öğretimde Mükemmellik Ödülü”ne layık görülen Prof. Gençtürk’ün uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış çok sayıda makalesi ve ödül almış yayınları bulunmaktadır. American Marketing Association Global Special Interest Grubu’un Başkanı olarak görev yapmakta ve Journal of International Business Studies, Journal of International Marketing, ve Journal of International Management dergilerinin yayın kurullarında bulunmaktadır.

16:05-16:35 Keyif Arası

Sürpriz aktivitelerin yer aldığı eğlenceli bir keyif arası

16:35-17:30 Yenilikçi Marka Yönetimi Stratejileri

Rekabet koşullarının sonucu olarak günümüzde marka ve marka yönetimine verilen önem geçmiş yıllara göre hızla artmaktadır. Bir şirketin bulunduğu sektörde yer edinebilmesi, ürün ya da hizmetlerine değer katabilmesi için kendine özgü ve tutarlı bir marka kimliği sunması zorunludur. Bu oturumda yenilikçi bir marka olmanın ve etkili bir marka yönetimi sergilemenin yöntemlerini bu işin uzmanlarından dinleme ve iş hayatınıza uygulama fırsatına sahip olacaksınız.
Güven Borça (Oturum Başkanı)
Güven Borça (Oturum Başkanı)
Ülkemizin önde gelen marka danışmanlarından, Pazarlama Reçeteleri ve Marketing Recipes adlı kitapların yazarı

Hakkında

ODTÜ Endüstri Mühendisliği bölümü 1985 mezunu olan Güven Borça, Eczacıbaşı İpek Kağıt’ta Ürün Geliştirme Mühendisi ve Ürün Sorumlusu olarak görev yaptığı dört yılı takiben Colgate-Palmolive şirketinde altı yıl süreyle Marka Yöneticisi ve Pazarlama Müdürü pozisyonlarında görev yaptı.
Öte yandan Colgate-Palmolive’in global eğitimcileri arasına katıldı; yurt içi ve yurt dışında eğitimler aldı/verdi. 1991 yılında Marketing Türkiye’de ilk makalesi yayınlandı. Marka Yönetimi başlıklı eğitim çalışmalarını 1993-2003 yılları arasında sürdürdü.
1997 yılından bu yana marka danışmanlığı yapan Güven Borça, Markam AŞ’nin (www.markam.com.tr ) kurucu ve yöneticisidir. Danışmanlık dışında marka üzerine makaleler yazmakta, konuşmalar yapmakta ve Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi’nde ders vermektedir. İlk kitabı “Bu topraklardan dünya markası çıkar mı” (2002) onbir baskı yapmıştır. Haftalık Para dergisinde “Reklamlardan Sonra” başlığıyla 2001-2003 yıllarında yazdıklarını aynı adlı kitabında toplamış olup, diğer kitapları “Pazarlama Reçeteleri” 2004, “Başka Akmerkez Yok” 2007, “Marketing Recipes“ 2009, “İleri Dönüşüm Kutusu“ 2010 yılında yayınlanmıştır.
Türkiye’nin ilk marka danışmanlık şirketi Markam bünyesinde 8-10 kişilik bir kadro ile tamamı Türk şirketlerine yılda yirmi kadar markalaşma projesi yapmaktadır.

Güliz Öztürk
Güliz Öztürk
Pegasus Ticari Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (Capital'in "€œYılın En Başarılı 25 Pazarlamacısı" arasında yer aldı)

Hakkında

2005 yılında Pegasus'a katıldı ve satış ve pazarlamadan sorumluydu.
THY'da 1990-2003 yılları arasında bir çok pozisyonda çalıştı.
Havacılık sektöründe 21 yıllık tecribesi bulunmaktadır.
Boğaziçi Üniverstesi, Psikoloji mezunudur.

Ümit Karaarslan
Ümit Karaarslan
Hyundai Yurtiçi Satış Pazarlama ve Satış Sonrası Genel Müdürü

Hakkında

Uzun yıllar boyunca otomotiv sektörünün önemli kuruluşlarında yöneticilik yapan Karaarslan Karaarslan, 1980 yılında başladığı iş hayatında sırasıyla SASA, Temsa ve Toyotasa’da çalışmıştır. Honda Türkiye A.Ş.’de 1997 ile 2009 yılları arasında önce Satış ve Pazarlama Müdürü ve son olarak da Genel Müdür Yardımcısı olarak görev almıştır. Şubat 2011 tarihi itibariyle Hyundai Assan’da göreve başlayan Karaarslan, Hyundai Assan Yurtiçi Satış, Pazarlama ve Satış Sonrası Genel Müdürü olarak görevini sürdürmektedir.

Azade Çerkezoğlu
Azade Çerkezoğlu
Bilkom Pazarlama Yöneticisi

Hakkında

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık ana bilim dalı mezunu olan Çerkezoğlu, pazarlama dünyasına 1999'da Türkiye'nin ilk spor pazarlaması şirketi Kamera Sports Marketing ile adım atmıştır. Halkla İlişkiler & Yeni Proje Geliştirme Yöneticisi olarak Türkiye Milli Futbol Takımı sponsorluk faaliyetlerinin yanısıra markalarla sporu birleştiren birçok projede yer almıştır. 2004 itibariyle gazeteci kimliğini pekiştirerek Habertürk TV ardından Number1 Grubu ve Business Channel'da yapımcılığını ve sunuculuğunu üstlendiği yayınların ardından, yöneticiler, şirketler ve eğitim kurumları için etkili iletişim teknikleri, güzel konuşma ve ikna sanatı eğitmenliğine başlamıştır. Yazılım sektörüne girişi Video on Demand ve IPTV yayıncılığı yapan MBM Grup ve Sistem 9 Medya ile olmuş, ardından kurumsal yazılım pazarının lideri SAP için 2009'da satış ve pazarlama yöneticiliği yaptığı Çözümevi Danışmanlık'ta faaliyet göstermiştir. Çerkezoğlu, 2011 yılı itibariyle Koç Holding bünyesindeki Bilkom'da pazarlama yöneticisi olarak çalışmaktadır.

17:30 Kapanış