Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


10. MARKETING POWER CONFERENCE

(08:20-08:55) Kayıt

(09:00-09:15) Marketing Power Başlıyor / Ödül Töreni

(09:15-09:45) Perakende Yıldızlarından Sürdürülebilir Pazarlama Stratejileri

Tunç Berkman
Tunç Berkman
Vestel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Syracruse University mezunu olan ve F.W. Olin Graduate School Of Business At Babson College’da MBA yapan Berkman, sırasıyla Deloitte, Koç Holding, Tanı Marketing, Arçelik, Avea, People Communication ve Veritas Medya gibi önemli firmalarda yurt içi ve yurt dışı görevlerde bulunmuştur. Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Stratejik Planlama, Medya ve İş Geliştirme alanlarında Direktör ve Genel Müdürlük pozisyonlarında çalışmıştır. 2013 Aralık’tan beri Vestel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı olarak görevine devam etmektedir.

Aylin Mutlu
Aylin Mutlu
Metro Cash & Carry Pazarlama, Marka Yönetimi ve İletişim Grup Müdürü

Hakkında

Linansını Boğaziçi Üniversitesi’nde, yüksek lisansını Bilgi Üniversitesi’nde Pazarlama İletişimi alanında tamamlayan Mutlu, İş hayatına Efes Pilsen’de Proje geliştirme uzmanı olarak başladı. Sonrasında iş yaşantısına 3 yıl ABD’de devam eden Mutlu, Türkiye’ye geri döndükten sonra YKM’de sırasıyla Proje Müdürü, Pazarlama ve Sadakatg Kartları Müdürü ve Pazarlama Grup Müdürü olarak çalıştı. Mutlu, halen Metro Cash & Carry’de Pazarlama, Marka Yönetimi ve İletişim Grup Müdürü olarak görevine devam etmektedir.

Prof. Dr. Ahmet Şekerkaya (Oturum Başkanı)
Prof. Dr. Ahmet Şekerkaya (Oturum Başkanı)
İstanbul Üni. İşletme Fak. Pazarlama Anabilim Dalı Başkanı

Hakkında

İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu olan Şekerkaya, Yüksek Lisans Eğitimini aynı üniversitenin Sosyal Bilimler Enstitüsü Pazarlama programında verdiği tezle tamamlamıştır.Doktora araştırmalarını Kanada Ontario Brock Univesity’de gerçekleştiren Şekerkaya, Hizmetler ve Hizmet Kalitesi Ölçümü’ne yönelik yaptığı tez çalışması ile İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı’ndan Doktor unvanı almıştır. Doktora sonrası çalışmalarını San Francisco State University’de de sürdüren Şekerkaya’ya 2005 yılında YÖK tarafından Doçent unvanı verilmiştir. Pazarlama disipline yönelik Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora seviyesinde farklı dersler vermekte olan Şekerkaya, Pazarlamanın birçok disipliniyle olduğu gibi özellikle Pazarlama Araştırmaları, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Hizmet ve Hizmet Kalitesi, Pazarlama Yönetimi, Reklam Yönetimi, Profesyonel Satışçılık gibi disiplinleri yönelik yurt içi ve yurt dışı yayınlanmış birçok eseri bulunmaktadır. İstanbul Üniversitesi tarafından verilen Pazarlama Anadalında Profesörlük unvanı bulunan Şekerkaya, uzun yıllar Galatasaray Üniversitesi MBA programında Pazarlama Dersleri vermiştir. Halen İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Pazarlama Anabilim Dalı Başkanlığı görevini sürdürmektedir.

(09:45-10:00) Neuromarketing/ Nöropazarlama İle Hedeflere Ulaşmak

Dr. Yener Girişken
Dr. Yener Girişken
ThinkNeuro CEO, NMSBA Türkiye Başkanı

Hakkında

İstanbul Üniversitesi Pazarlama Bilim Dalı'nda doktorasını alan Girişken, University of North Carolina’da Pazarlama masteri yapmıştır. Türkiye'nin ilk neuromarketing şirketi ThinkNeuro'nun kurucusu ve CEO'sudur. Türkiye ve dünyada nöropazarlama alanında birçok konferansa konuşmacı olarak davet edilen Dr. Girişken, Dünya Nöropazarlama Bilim ve İş Konseyi (NMSBA)'nin Türkiye başkanıdır.

(10:00-10:15) Pazarlamada Yaratıcılık

Arzu Ünal
Arzu Ünal
Y&R Brands İstanbul CEO, Cannes’da Grand Prix kazanan İlk Türk Reklam Ajansı CEO'su

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji Bölümü'nden mezun olan Ünal, 1991 yılında kariyerine Procter and Gamble Türkiye Pazarlama Departmanı’nda başladı. Sonrasında Young&Rubicam / Reklamevi'nde çalışan Ünal, müşteri temsilciliği, müşteri direktörlüğü ve müşteri ilişkileri yönetmenliği gibi görevlerde yer aldı. 1998 yılında Ajans 2. Başkanlığına getirildi. 2001 yılında Mediaedge:cia’nin kuruluşunda çalıştı. 2004 yılında Y&R’ın Ajans Başkanı oldu. 2013 yılında Türkiye’nin en çok dijital ödüle sahip reklam ajansı C-Section ve Plasenta’nın Y&R bünyesine katılmasıyla beraber, Y&R Brands İstanbul daha da büyüdü. Şu anda Y&R Brands İstanbul’un CEO’su ve Y&R EMEA Yönetim Kurulu Üyesidir. 2013 yılında Türkiye'nin en etkili kadın liderleri platformunda ‘Women to Watch: Fark Yaratan Kadınlar’ Yaratıcı Liderlik ödülünün sahibi oldu. WPP’nin gelecekteki üst düzey yöneticileri geliştirme ve danışmanlık programı olan X Factor Liderlik programına tüm Dünya’dan seçilen kadın liderlerden bir tanesidir. Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu üyesi, Özel Sektör Gönüllüleri Derneği’nin kurucu üyesi, TurkishWin ve Boğaziçi ve Robert Mezunu Sanayici, İşadamı ve Yöneticiler Derneği’nin üyesidir.

(10:15-10:30) İlaç Sektöründe Dijital Pazarlamaya Farklı Bir Bakış – Recordati İlaç Deneyimi

Mert Kılıçer
Mert Kılıçer
Recordati İlaç Ürün Müdürü

Hakkında

Hacettepe Üniversitesi İngilizce İşletme bölümünden mezun olan Kılıçer, ilaç sektörüne 2002 yılında Tıbbi Mümessil olarak başladı. Sadece 6 ay sonra Ürün Müdürü oldu ve İ.E. Ulagay Menarini Grup’ta görevine devam etti. Daha sonra Biomeks İlaç firmasında Ürün Müdürü ve ardından Satış ve Pazarlama Müdürü olarak çeşitli başarılar kazanan Kılıçer, Nisan 2011 itibariyle katıldığı Recordati firmasının Pazarlama Departmanında Ürün Müdürü olarak çalışmakta ve çeşitli projeleri sürdürmektedir.

(10:30-11:00) Kahve Arası (Networking Coffee)

(11:00-11:20) Müşteri Odaklı Pazarlama ve Müşteri Sadakati

Şahin Nail
Şahin Nail
Innovex Türkiye Genel Müdürü

Hakkında

Nail, çalışma hayatına 1994 yılında Roche İlaç’da başladı. Satış ve Pazarlama bölümlerinde aldığı farklı görevlerden sonra 2006 yılında İş Birimi Tanıtım Müdürlüğü görevinden ayrılarak, sırasıyla Bilim İlaç, Sanovel İlaç ve Drogsan İlaç’da İş Birimi Tanıtım Müdürlüğü görevlerini üstlendi. Sonrasında Operasyon ve İş Geliştirme Müdürü olarak Ashfield Türkiye’ye katılan Nail, halen Innovex Türkiye’nin Genel Müdürü olarak görevine devam etmektedir.

(11:20-12:00) Lovemark Olmanın Sırları

Işıl Akdemir Evlioğlu
Işıl Akdemir Evlioğlu
Garanti Ödeme Sistemleri Pazarlama ve Bireysel Kartlar Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Bilkent Üniversitesi Ekonomi Bölümü'nden mezun olan Akdemir Evlioğlu, Kellogg School of Management'da MBA derecesi almıştır. Kariyerine 2003 yılında global bir danışmanlık şirketi olan McKinsey'de danışman olarak başlayan Evlioğlu, 2003 - 2012 yılları arasında en son Yardımcı Ortak pozisyonunda görevini sürdürmüştür. Bu yıllar içinde bankacılık ve ödeme sistemleri alanında gerek Türkiye gerekse yurtdışında pazarlama, strateji, operasyon ve risk gibi birçok alanda projelerin yönetimini sağlamıştır. Akdemir Evlioğlu şu anda Garanti Ödeme Sistemleri Pazarlama ve Bireysel Kartlar'dan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı görevini yürütmektedir.

Timuçin Güler
Timuçin Güler
Opet Pazarlama Ve İletişim Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği Bölümü mezunu olan Güler, iş yaşamına 1999 yılında Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.'de başladı. Pazarlama Departmanı bünyesinde kategori yönetimi, ürün ve iş geliştirmeden sorumlu Proje Yöneticisi olarak görev yaptı. Ekim 2003'de OPET'e Pazarlama Müdür Yardımcısı olarak katıldı. Sırasıyla Pazarlama ve İş Geliştirme Müdürü, Pazarlama ve CRM Müdürü, Pazarlama ve İletişim Grup Müdürü görevlerini yürüttü. Şubat 2014’ten bu yana OPET Genel Müdür Yardımcısı görevini devam ettirmektedir.

Mehmet Tüfekci
Mehmet Tüfekci
Arçelik A.Ş. Türkiye Pazarlama Direktörü

Hakkında

Ankara Hacettepe Üniversitesi İktisat bölümü mezunu olan Tüfekci, Çukurova Üniversitesi'nde Pazarlama Yüksek Lisansı, Sabancı Üniversitesi'nde Turquality MBA programını tamamlamıştır. Arçelik A.Ş.‘deki kariyerine 2003 yılında Adana Satış Yöneticiliğinde başlayıp, 2008 yılında İstanbul’da Pazarlama bölümünde İş hayatına devam etmiştir. 2010 yılında Türkiye Beyaz Eşya Pazarlama Yöneticisi görevini üstlenmiş, 2015 yılı başından bu yana Türkiye Pazarlama Direktörü görevini sürdürmektedir. Tüfekci, aynı zamanda İstanbul Üniversitesinde Öğretim Üyesi olup, bununla birlikte Türkiye Beyaz Eşya Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu üyesidir.

Yasemin Özen Gürelli (Oturum Başkanı)
Yasemin Özen Gürelli (Oturum Başkanı)
Ipsos Connect Genel Müdürü

Hakkında

ODTÜ Psikoloji Bölümün’den mezun olan Gürelli, pazar araştırmalarının değişik alanlarında çalıştıktan sonra 2009 yılında Ipsos’a katıldı. Türkiye’nin önde gelen firmaları için marka, iletişim ve medya üzerine gerçekleştirilen pek çok araştırmaya danışmanlık yaptı. Gürelli, halen Ipsos‘un küresel reklam,marka ve medya araştırmaları grubu olan Ipsos Connect bölümünün Türkiye Genel Müdürü olarak görevini sürdürüyor.

(12:00-13:20) Öğle Yemeği

(13:20-13:30) Ödül Töreni 2

(13:30-13:45) Başarı Üçgeni: Disiplin, Motivasyon ve Zaman Yönetimi

Simin Bıçakcıoğlu
Simin Bıçakcıoğlu
Ralli Pilotu - Türkiye Ralli Şampiyonası Son Dört Yılın Kadın Pilotlar Birincisi

Hakkında

21 Kasım 1989 doğumlu olan Simin Bıçakcıoğlu, Koç Üniversitesi İngiliz Dili ve Karşılaştırmalı Edebiyat bölümünden başarı ile mezun oldu. Bugüne kadar okçuluk, binicilik ve voleybol gibi birçok spor dalı ile ilgilenen Bıçakcıoğlu, otomobil sporları kariyerine 18 yaşında Safari Motorsports’tan aldığı eğitim ile başladı ve 2008-2009 sezonlarında pist yarışlarına katıldı. 2010 sezonunda rallikros ve tırmanma yarışlarına katılarak tecrübesini arttıran Simin Bıçakcıoğlu, 2011 sezonunda Neo Motorspor adına Türkiye Ralli Şampiyonası’nda yarıştı. 2012 sezonunda Pegasus Racing adına Afşin Baydar co-pilotluğunda Fiat Punto S1600 ile yarışan başarılı pilot, Türkiye Ralli Kadın Pilotlar ve Sınıf 5 birinciliklerini ilan etti...

Türkiye'deki eğitim programları haricinde İtalya'da Vittorio Caneva Rally School, Norveç'te John Haugland Winter Rally School'a giden Bıçakcıoğlu, 2012, 2013, 2014 ve 2015 sezonlarında da Neo Motorspor adına yarışarak 4 kez üst üste Kadın Pilotlar Birinciliği'ni elde etti. Simin Bıçakcıoğlu 2016 sezonunda Türkiye Şampiyonası haricinde, Avrupa Ralli Şampiyonası'nın bazı yarışlarına katılmayı hedefliyor.

Türkiye Kadın Girişimciler Derneği(KAGİDER) üyeliği de bulunan Simin Bıçakcıoğlu aktif yarış kariyerinin haricinde kurduğu lojistik firmasında halen üst düzey yöneticilik görevine devam etmektedir.

(13:45-14:00) Brand Experience and Marketing Trends / Marka Deneyimi ve Pazarlama Trendleri

Eser Hakim
Eser Hakim
Brand Experience Designers Kurucu Ortağı, John Caples Awards Türkiye Başkanı

Hakkında

Brand Experience Designers kurucu ortağı Hakim, marka deneyimi, pazarlamanın yeni oyuncakları, gençlere yönelik pazarlama, yeni pazarlama trendleri, “BEN” markası konularında dersler vermektedir. Caples Awards Türkiye Başkanı olup son 4 yıldır New York’ta yürütülen jürilik görevini üstlenmiştir. Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) için çalışmış, 2008 yılında ödül komitesi başkanlığındayken Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin Türkiye’de başlatılmasında aktif rol üstlenmiştir. Son 10 yılını BBDO, Publicis gibi global iletişim ajanslarında üst düzey yönetici olarak geçirmiş olan Hakim, öncesinde Boğaziçi Üniversitesi Turizm Sertifika Programında Bilgisayara Giriş dersleri vermiştir.

(14:00-14:15) Sports Marketing / Spor Pazarlaması

Levent Akpulat
Levent Akpulat
Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Akpulat, ODTÜ İşletme Bölümü’nden mezun oldu. 1992 yılında Brisa’daki çalışma hayatına başladı. Ulusal ve uluslararası birçok pazarlama ve satış pozisyonunda yöneticilik görevi üstlendi. 2005 yılında Sabancı Üniversitesi’nin düzenlediği Üst Düzey Yöneticiler için İşletme Master Programı’nda yüksek lisans eğitimini tamamladı. Akpulat, halen Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı olarak görevine devam etmektedir.

(14:15-14:30) Global PR Trendleri

Figen İşbir
Figen İşbir
Excel İletişim Ajans Başkanı

Hakkında

İşbir, iletişim dünyasına 1983 yılında reklam yazarı olarak adım attı. Sırasıyla Radar Reklam, Fulmar Reklam, RPM , Manajans/Thompson şirketlerinde, reklam yazarlığı, müşteri ilişkileri direktörlüğü, kreatif grup başkanlığı ve kreatif direktörlük görevlerini üstlendi. Üniversitede aldığı mühendislik eğitiminin, reklamın ve pazarlama iletişiminin gerektirdiği "analitik" düşünme gerek-şartına katkısını sürekli savunduğu bu yeni mesleğinde, "reklam mühendisi" lakabıyla da anıldı. İçlerinde ilk 'Kristal Elma Büyük Ödülü'nün de yer aldığı 10'dan fazla ödüllü kampanyanın yaratılma sürecinde yer aldı. İlk adıyla “Reklam Yazarları Derneği” olan bugün ise “Reklam Yaratıcıları” adını taşıyan, RYD’nin kuruluşuna öncülük etti ve ilk başkanı oldu. 1994 yılında, birikimini dünyada hızla gelişen ve Türkiye'de ise o dönemde gerçek karşılığını henüz bulmaya başlayan PR/Stratejik İletişim Danışmanlığı sektörüne taşımaya karar verdi ve Excel İletişim Danışmanlığı A.Ş’nin kuruculuğunu üstlendi. Halen bu şirkette Kurucu Ortak ve Yönetim Kurulu Başkanı olarak görevini sürdürüyor.

(14:30-15:00) Ürün ve Marka Yönetiminde Yenilikçi Yaklaşımlar

Özgür Doğan
Özgür Doğan
Hepsiburada Pazarlama Bölüm Başkanı

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi’den Endüstri mühendisliği mezunu olan Doğan, Georgia Üniversitesi’nde pazarlama ve yönetim bilişim sistemleri dalında yüksek lisans yapmıştır. Doğan, 2013 yılında ABD’nin tüm dallarda en hızlı büyüyen ajansı olan Merkle’nin, Veri Çözümleri Grubu’nun Genel Müdürü olarak görev yaptı. Halen hepsiburada.com’un Pazarlama Bölüm Başkanı olarak görevine devam etmektedir.

Handem Çelenkler
Handem Çelenkler
Unilever Türkiye Kişisel Bakım Kategorisi Pazarlama Direktörü

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Çelenkler, 2007 yılında Unilever’e katıldı. Önce Deodorant sonrasında ise Saç Bakım Kategorisi Marka Müdürü olarak çalışan Çelenkler, 2 yıla yakın bir süre Omo markasının NAMET (Kuzey Afrika, Orta Doğu ve Türkiye) bölgesi için Marka Müdürlüğünü yürüttü. 2012’den bu yana Unilever Türkiye Kişisel Bakım Kategorisi Pazarlama Direktörü olarak görevine devam etmektedir.

Nihan Erdivan
Nihan Erdivan
Yıldız Holding Pazarlama Direktörü

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu olan Erdivan, iş hayatına Colgate Palmolive Pazarlama Müdürü olarak başladı. Sonrasında Henkel, Kelloggs gibi markalarda iş yaşamına devam eden Erdivan, halen Ülker Pazarlama Direktörü olarak görevine devam etmektedir.

Seda Mızraklı Ferik (Oturum Başkanı)
Seda Mızraklı Ferik (Oturum Başkanı)
KREA Digital & MICE Founder & CEO

Hakkında

Mızraklı Ferik, Boğaziçi Üniversitesi’nde Uluslararası İlişkiler ve İşletme Bölümü’nü bitirdi. Yeditepe Üniversitesi’nde MBA’e devam etti. 2002’de kurmuş olduğu KREA Direct bugün KREA Events, KREATIF, KREA Digital gibi alt markalarıyla lider markalara hizmet veriyor.

(15:00-15:30) Kahve Arası (Networking Coffee)

(15:30-16:15) Türkiye’nin Marka Potansiyeli Nasıl Ateşlenir?

Hakan Senbir
Hakan Senbir
Senbir Danışmanlık - Marka Danışmanı

Hakkında

Marka stratejisti, danışman ve yazar olan Senbir, yirmi iki yıllık reklam kariyeri boyunca Procter&Gamble, Turkcell, Koç Holding, Sabancı Holding, Ülker, Tansaş, Roche, Ziraat Bankası ve Türk Hava Yolları gibi dev kurumlarla, 100’ün üzerinde marka için pazarlama ve iletişimin farklı alanlarında stratejiler ve fikirler üretti. 2009 yılının başında strateji ve yaratıcılığı birlikte içeren MUST adlı bir strateji planlama modeli yazarak kendi şirketinde danışmanlığa başladı. Bugün bu modelle kurumlara marka danışmanlığı hizmetleri vermektedir. Senbir’in bugüne dek yayınlanan “Kentlerin Kraliçesi”, “Z son insan mı”, “Mücadele eden herkes için strateji”, “Reklam” ve “Strateji” adlı beş kitabı bulunmaktadır.

Dilek İlkesen Özman
Dilek İlkesen Özman
Marka Danışmanı ve Eğitmen

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme Bölümünden mezun olan Özman, Müşteri Temsilcisi olarak sırasıyla A&B Halkla İlişkiler ve ParsMcCann / Erikcson şirketlerinde görev aldı. Sonrasında Borusan Holding’e katılan Özman, en son Reklam ve Halkla İlişkiler Müdür Yardımcısı olarak önemli deneyimler kazandığı bu kurumdan ayrılarak 1992 yılında RPM / Radar cdp / Europe reklam ajansında Müşteri Direktörlüğü görevini üstlendi. Colgate Palmolive Hacı Şakir Türkiye şirketinde kıdemli ürün yöneticisi olarak göreve başladığı pazarlama departmanından 2000 yılında kategori müdürü olarak ayrıldı. Pazarlama Direktörü olarak Kraftsa- Kraft Sabancı Gıda Pazarlama ve Tic. A.Ş. ve Satış-Pazarlama Bölüm Müdürü olarak Kopaş Kozmetik A.Ş’de görev aldı. Halen stratejik marka / pazarlama danışmanı ve eğitmeni olarak çalışmalarını devam ettirmektedir. Sabancı Üniversitesi, İzmir Ekonomi Üniversitesi, Kemerburgaz Üniversitesi'nde dersler vermektedir. Turquality projesinin eğitmenleri arasındadır. Marka Konseyi - Marka Danışmanları ve Yöneticlleri Derneği kurucusu ve Yönetim Kurulu üyesidir.

Özge Kanat
Özge Kanat
Marka Danışmanı ve Eğitmen

Hakkında

Galatasaray Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Kanat, sırasıyla Young&Rubicam/Reklamevi’nde Müşteri Temsilciliği, Colgate-Palmolive, L’Oreal ve Johnson&Johnson firmalarında Marka Yöneticiliği yaptı ve bir çok ürün lansmanı gerçekleştirdi. Yapı Kredi Emeklilik’in dönüşüm sürecinde görev alan Kanat, şirketin pazarlama bölümünü kurdu. Bireysel Emeklilik ve Sigorta Akademisi’nin kuruluşunda ve yönetiminde görev aldı. 2012 yılından bu yana danışmanlık yapmakta ve eğitimler vermektedir. Markam’ın proje bazlı danışmanları arasındadır.

Güven Borça (Oturum Başkanı)
Güven Borça (Oturum Başkanı)
Marka Danışmanı

Hakkında

Borça, ODTÜ Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olduktan aile şirketi bünyesinde çalışarak patates cipsi üreten bir tesis kurdu ve işletti. 1987 yılında İpek Kağıt Karamürsel fabrikasında Ürün Geliştirme Mühendisi olarak işe başladı. 1989 yılı başında aynı şirketin pazarlama bölümüne geçen Borça, Selpak, Solo ve Silen tuvalet kağıtlarından sorumlu olarak çalıştı. Daha sonra transfer olduğu Colgate-Palmolive şirketinde 6 yıl süreyle Marka Yöneticisi, Grup Müdürü, Pazarlama Müdürü pozisyonlarında görev yaptı. Öte yandan Colgate-Palmolive’in global eğitimcileri arasına katıldı ve şirketin uluslararası eğitim programlarını bölge ülkelerinde yürüttü. Marka Yönetimi alanında Türkiye’nin ilk eğitim çalışmalarını yaptı. 1997 yılında on yıllık profesyonel yaşama veda ederek marka eğitimleri vermeye ve marka danışmanlığı yapmaya başladı. Türkiye’nin ilk marka danışmanlık şirketi olan Markam A.Ş.’nin kurucusu ve yöneticisidir. Borça, Anadolu Üniversitesi’nde Marka İletişimi Yönetimi dersi vermektedir. İlk kitabı “Bu Topraklardan Dünya Markası Çıkar mı?”dır. Para Dergisi’nde “Reklamlardan Sonra” başlığıyla pazarlama konularında düzenli yazmış ve yazıları aynı adlı kitabında toplamıştır. Borça, ayrıca “Pazarlama Reçeteleri”, “Başka Akmerkez Yok”, “Marketing Recipes” ve “İleri Dönüşüm Kutusu” kitaplarının da yazarıdır.

(16:15-16:30) Spotify-Müziğin Dünyası, Müzik ile İletişim

Ergül Çivi
Ergül Çivi
Spotify Ülke Direktörü

Hakkında

Çivi, Boğaziçi Üniversitesi Uluslararası Ticaret bölümünden mezun olduktan sonra, MTV müzik kanalında Satış Yöneticisi olarak profesyonel iş hayatına giriş yaptı. Sonrasında sırasıyla teknoloji şirketleri YMG ve LinkZ’de Satış Müdürlüğü görevini üstlendi. 2010 yılında Microsoft’a Kıdemli Müşteri Yöneticisi olarak transfer olan Çivi, 2013 yılından beri Spotify Ülke Direktörü görevini yürütmektedir.

(16:30-16:45) Dijital Kaslarınızı Güçlendirin

Alper Afşin Özdemir
Alper Afşin Özdemir
Bera Medya Grubu CEO

Hakkında

Koç Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun olan Özdemir, 2011 yılında Krombera markası ile dijital pazarlama alanına adım attı. Krombera, 9. Ayında Facebook tarafından PMD (Preferred Marketing Developer) seçildi. 2013 yılında ise dünyaca ünlü Wired UK dergisi tarafından Hottest Startups of Europe listesindeki tek ajans olma başarısını gösterdi ve 2015 yılında Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen 100 şirketi arasında 34. sırada yer aldı. Krombera’nın yanı sıra Anibera Animasyon Ajansı, Probera Prodüksiyon Ajansı ve Berabera PR&Etkinlik Ajanslarının Ajans Başkanlığını yürütmektedir.

(16:45-17:00) Word of Mouth Marketing

Renan Tavukçuoğlu
Renan Tavukçuoğlu
Tavsiye Kanalı, Tavsiye Evi, TavsiyeMelekleri.com Kurucu Ortak ve CEO

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Tavukçuoğlu, University of Hartford’dan MBA derecesi almıştır. ABD'de Fortune 500 şirketlerinde çalışmıştır. Sonrasında Türkiye’ye dönmüş ve 2005 yılından bu yana WOMM (Ağızdan Ağıza Pazarlama) konusuna kanalize olmuştur. P&G, Nestle, Ülker, Groupe SEB, Unilever, Coca-Cola gibi uluslararası şirketlere verdiği desteğin yanı sıra; ilaç ve sinema sektöründe WOMM konulu pek çok başarılı çalışmaya imza atmıştır. Tavukçuoğlu, Tavsiye Kanalı, Tavsiye Evi ve TavsiyeMelekleri.com’un kurucusudur.

(17:00-17:15) Eleştirel Pazarlama İle Başarıyı Yakalayın

Prof Dr. Yavuz Odabaşı
Prof Dr. Yavuz Odabaşı
Anadolu Üniversitesi Öğretim Üyesi; "Tüketici Davranışı" ve "Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi" Kitaplarının Yazarı

Hakkında

1971 yılında A.İ.T.İ.A. İşletme-Muhasebe bölümünden mezun oldu. Aynı Akademi'deki İşletme Yönetimi Enstitüsü pazarlama bölümünü 1973 yılında tamamlayarak işletme bilim uzmanlığını kazandı. Askerlik görevini takiben 1975 yılında Cam-elyaf San. A.Ş.'de satış sorumlusu olarak çalıştı. 1976 yılında devlet bursu ile ABD’ye gitti ve master-doktora derecelerini aldı. 1982-1985 yıllarında Erciyes Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalıştı. 1985 yılından bu yana Anadolu Üniversitesi’nde görev yapmakta olup; Eskişehir MYO kurucu müdürlüğü, Entegre Yüksekokulu müdürlüğü ve İşletme Fakültesi kurucu dekanlık görevlerinde bulunmuştur. Halen İşletme Fakültesi öğretim üyesidir.

(17:15-17:20) Kapanış