Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


9. MARKETING POWER CONFERENCE

(08:00-08:35) Kayıt

(08:45-09:10) Marketing Power Başlıyor / Ödül Töreni

(09:10-09:45) Asırlık Markalar / Bir Marka Yüzyıl Nasıl Yaşar?

Nadir Güllü
Nadir Güllü
Karaköy Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı

Hakkında

Güllü, Türkiye’nin, fabrika çapında ilk modern baklava imalâthanesini faaliyete geçirmiştir. Güllü halen Karaköy Güllüoğlu Yönetim Kurulu Başkanı olarak mesleğine devam etmektedir. Baklava ve Tatlı Üreticileri Derneği Onursal Başkanı olan Güllü, Yüz Yıllık Markalar Derneği Kurucu Üyesidir.

Adil Dindar
Adil Dindar
Koska Mahir Gıda San. ve Tic. A.Ş. Genel Müdürü

Hakkında

 Bilgi Üniversitesi İşletme Bölümü mezunu olan Dindar, sırasıyla şirkette; muhasebe, pazarlama, satın alma, satış ve üretim bölümlerinde yönetici olarak çalışmıştır. Dindar, Genel Müdür olarak şirkette aktif olarak çalışmaktadır.

Barış Cemiloğlu
Barış Cemiloğlu
Yüzyıllık Markalar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı ve Cemilzade 4. Kuşak Yöneticisi

Hakkında

Cemiloğlu, lisans ve yüksek lisans eğitimini Berlin Teknik Üniversitesi endüstri mühendisliği bölümünde tamamlamıştır. İş hayatına başladığı Arçelik ve sonrasında Digiturk uluslararası satış departmanlarında kazandığı kurumsal tecrübenin ardından 2009 yılında 130 yıldır ve dört kuşaktır devam eden aile işletmesi Cemilzade’nin yönetimini devralmıştır. Yüzyıllık Markalar Derneği’nin kurucu üyelerinden olup 2013 Şubat ayından beri derneğin yönetim kurulu başkanlığı görevini yürütmektedir.

Atılay Bingöl
Atılay Bingöl
İlancılık Reklam Ajansı Genel Müdürü

Hakkında

Bingöl, İstanbul Üniversitesi’nde Felsefe-Sosyoloji eğitimini tamamladıktan sonra 3 yıl süreyle Edirne Lisesi’nde Felsefe öğretmenliği yaptı. 1976 yılında İlancılık Reklam Ajansı’nda
metin yazarı olarak reklam sektörüne giriş yaptı. Bugün aynı şirketin ortağı ve genel müdürü olarak görev yapmaktadır. Yüzyıllık Markalar Derneği’nin kurucu üyesidir.

Asude Alkaylı (Oturum Başkanı)
Asude Alkaylı (Oturum Başkanı)
Marka Danışmanı, Kültür Danışmanlık

Hakkında

Türk Hava Yolları’nda başladığı iş hayatına, Egebank, Astaş Grup ve Astoria Gayrimenkul A.Ş.’de Kurumsal İletişim Müdürü olarak devam etmiştir. UNESCO Mevlânâ’nın 800. Doğum Yıldönümü Kutlamaları ve Sempozyum Organizasyonu, Ayasofya Müzesi Projeleri, Topkapı Sarayı Müzesi, kültürel İstanbul Projeleri Yöneticiliği ve Jones Lang Lasalle (Alkaş Danışmanlık) Türkiye’de Pazarlama Koordinatörü olarak kariyerine devam eden Alkaylı, perakende, gıda ve gayrimenkul sektörlerinde farklı markaları yönettikten sonra, Hilton, Şehir Hatları ve Amplio markalarına kuruluş ve reorganizasyon süreçlerinde danışmanlık hizmeti vermiştir. 2011 yılından itibaren Kültür Danışmanlık çatısı altında marka danışmanlığı ve eğitim hizmetleri sunmaktadır. Ocak 2013 tarihi itibariyle Yüzyıllık Markalar Derneği’nin Genel Sekreterliği görevini yürütmektedir.

(09:45-10:10) Markanızı Nasıl Alırdınız? Kişiselleştirilmiş Ürünlerin Gücü

Yasemin Develioğlu
Yasemin Develioğlu
Coca-Cola Pazarlama Yöneticisi

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesi'nden mezun olan Develioğlu, kariyerine 2004 yılında Unilever Türkiye’de başladı. Ev temizlik ve kişisel bakım pazarlama kategorilerinde Marka Müdürü olarak çalıştıktan sonra 2010'da Bölgesel Pazarlama bölümüne geçerek Kuzey Afrika, Orta Doğu ve Türkiye (NAMET) bölgelerinde Cilt Bakım Kategori Müdürü olarak görev yaptı. 2012 yılında Coca-Cola Türkiye’de Coca-Cola markasından sorumlu Kıdemli Marka Müdürü olarak çalışmaya başlayan Develioğlu, 2014 Eylül ayından beri Coca-Cola Pazarlama Müdürü olarak çalışmaktadır.

Barış Sönmez
Barış Sönmez
Yemeksepeti Pazarlama Yöneticisi

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü mezunu olan Sönmez, Danone Tikveşli Gıda ve İçecek Sanayi ve Ticaret A.Ş.’deki dokuz senelik kariyerinde marka yönetimi ve satış departmanlarında çeşitli üst düzey görevlerde bulundu. Danone Tikveşli’de Senior Marka Müdürü ve son olarak da Alternatif Kanallar Satış Müdürü olarak görev yapan Sönmez, halen Yemeksepeti.com’da Pazarlama Müdürü olarak görev yapmaktadır.

Uğur Özmen (Oturum Başkanı)
Uğur Özmen (Oturum Başkanı)
İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi

Hakkında

ODTÜ İşletmecilik Bölümünden mezun olan Özmen, PWC’de iş hayatına başladı. Hepsi hizmet sektöründe yer alan danışmanlık, deniz acenteliği, eğitim, leasing, bireysel bankacılık branşlarında 30 yılı aşkın bir süre çalıştı. Bireysel bankacılık alanında bir çok “Türkiye’de ilk defa” diye anılan projeleri hazırladı ve yönetti. İş hayatını sürdürürken MBA ve “finansal hizmetlerin pazarlanması” konusunda Doktora derecelerini aldı. Özmen, halen CRM, ödeme sistemleri ve sadakat programları konusunda büyük şirketlere danışmanlık yapmaktadır. Ayrıca, 10 yıldan beri, İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde MBA öğrencilerine CRM dersi vermektedir. Özmen 2008’den beri birçok pazarlama blogger’ı tarafından “Mutlaka okunması gereken 10 Türk pazarlama yazarı” arasında gösterilmektedir.

(10:10-10:25) Nigthlife Brands

Emre Ergani
Emre Ergani
İşletmeci

Hakkında

 

(10:25-10:40) Ezberbozan Pazarlama Teknikleri

İhsan Ateş
İhsan Ateş
DeFacto Perakende Grup Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi

Hakkında

İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü’nden Ateş, çalışma hayatına LC Waikiki’de başladı. LC Waikiki’de sırasıyla Bölge Müdürü, Kredi İstihbarat Müdürü, Satış Müdürü görevlerinde bulundu. 2001 yılında İngiltere’de pazarlama eğitimi alan Ateş, ardından Türkiye’ye dönerek PBD adıyla kendi danışmanlık şirketini kurdu ve 35 farklı yerli perakende firmasına danışmanlık hizmeti verdi. 2003 yılında DeFacto’da danışman olarak çalışmaya başlayan Ateş, 2005 yılından bu yana DeFacto’da Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Perakende Grup Başkanı ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görevinde bulunmaktadır.

(10:40-11:05) Café Breno Arası

(11:05-11:40) Bloomberg Businessweek Oturumu: Marketing Trends / Başarılı Pazarlama Trendleri Uygulamaları

İsmail Bütün
İsmail Bütün
Nestlé Türkiye İçecekler Grubu Genel Müdürü

Hakkında

Bütün, Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun oldu. Nestlé Türkiye’deki kariyerine, 2000 yılında Kahvaltılık Gevrekler Ürün Müdür Yardımcısı olarak başladı. 2002’de Kahvaltılık Gevrekler Ülke Müdürü pozisyonuna atanan Bütün, 2005-2007 yılları arasında Nestlé Orta Asya Bölgesi’nde kahve, çikolata & şekerleme, su ve süt ürünlerinden sorumlu Pazarlama Direktörü olarak görev yaptı. Bütün, Şubat 2007’de Nestlé Türkiye’ye dönerek, Ulusal Zincir Mağazalar Kanalı İş Birimi Müdürlüğü görevini yürüttü. Son olarak, 2011 yılından itibaren Nestlé’nin merkez ofisinin yer aldığı İsviçre Vevey’de sırasıyla Satış & Pazarlama İş Mükemmelliği; Global Satış Ekibi ve 'İçecekler Stratejik İş Birimi’nde çeşitli görevler aldı. Bütün, Ocak 2015 tarihinden itibaren Nestlé Türkiye İçecekler Grubu Genel Müdürlüğü görevini yürütmektedir.

Cem Cemal Işık
Cem Cemal Işık
TeknoSA Pazarlama Direktörü

Hakkında

O.D.T.Ü. Jeoloji Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Işık, Sabancı Üniversitesi’nde Executive MBA programına devam etmektedir. Profesyonel iş hayatına ABD’de Circuit City’de Satış Danışmanı olarak başlayan Işık, burada sırasıyla Reyon Sorumlusu, Departman Müdürü, Operasyon Müdürü, Satış Sonrası Destek Proje Müdürü, Mağaza Müdürü ve Bölge Müdürü pozisyonlarında 6 yıl görev yapmıştır. Daha sonra Lowe's Home Improvement’da Operasyon Müdürü ve Mağaza Müdürü olarak çalışmıştır. 2009 yılında TeknoSA bünyesine katılan Işık, sırasıyla Büyük Mağazalar Müdürü ve Karadeniz ve Doğu Marmara Bölge Müdürü olarak sorumluluk üstlenmiştir. Işık halen TeknoSA Pazarlama Direktörü olarak görevine devam etmektedir.

Çağrı Öztaş
Çağrı Öztaş
Volkswagen Binek Araç Pazarlama Müdürü

Hakkında

Öztaş; 1998 yılında Boğaziçi Üniversitesi İnşaat Mühendisliği’nden bölümünden mezun oldu ve lisansüstü eğitimini İstanbul Bilgi Üniversitesi İşletme Bölümü’nde tamamladı. İlk olarak BVT Import & Marketing şirketinde Genel Müdür Asistanı olarak görev yapan Öztaş, 1997 yılında Kibar Bareks Dış Tic. şirketinde Uluslararası Pazarlama Sorumlusu, 1998 yılında da Hyundai Assan’da Bayi Geliştirme Uzmanı olarak çalıştı. Doğuş Otomotiv bünyesine 2000 yılında dahil olan Öztaş, 2004 yılına kadar Volkswagen Binek Araç Bölge Satış Şefi, sonrasında Planlama ve Lojistik Şefi olarak hizmet verdi. 2006 yılından 2010 Aralık ayına kadar VW Binek Araç Marka Müdürlüğü’nde Türkiye Satış Müdürü olarak görev yapan Öztaş, halen Volkswagen Binek Araç Türkiye Pazarlama Müdürü görevini yürütüyor.

Hakan Senbir (Oturum Başkanı)
Hakan Senbir (Oturum Başkanı)
Senbir Danışmanlık - Marka Danışmanı

Hakkında

Marka stratejisti, danışman ve yazar olan Senbir, yirmi iki yıllık reklam kariyeri boyunca Procter&Gamble, Turkcell, Koç Holding, Sabancı Holding, Ülker, Tansaş, Roche, Ziraat Bankası ve Türk Hava Yolları gibi dev kurumlarla, 100’ün üzerinde marka için pazarlama ve iletişimin farklı alanlarında stratejiler ve fikirler üretti. 2009 yılının başında strateji ve yaratıcılığı birlikte içeren MUST adlı bir strateji planlama modeli yazarak kendi şirketinde danışmanlığa başladı. Bugün bu modelle kurumlara marka danışmanlığı hizmetleri vermektedir. Senbir’in bugüne dek yayınlanan “Kentlerin Kraliçesi”, “Z son insan mı”, “Mücadele eden herkes için strateji”, “Reklam” ve “Strateji” adlı beş kitabı bulunmaktadır.

(11:40-12:15) Pazarlamada "İnovasyon" Devri

Faruk Çizmecioğlu
Faruk Çizmecioğlu
SunExpress Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme bölümünden mezun olan Çizmecioğlu, Oyak Renault Firması lojistik departmanında farklı pozisyonlarda görev aldıktan sonra Uluslararası Dış Ticaret alanında çalışmıştır. 2004 yılında Türk Hava Yolları’nda göreve başlayan Çizmecioğlu, Pazarlama ve Satış Başkanlığı görevini üstlenmiş, ardından Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine getirilmiştir. Yaptığı başarılı çalışmalar neticesinde 2011 yılında yapılan bir araştırmada yılın en iyi 25 pazarlama yöneticisi içinde birinci seçilen Çizmecioğlu, halen SunExpress Genel Müdür Yardımcısı olarak görevine devam etmektedir.

Arda Öztaşkın
Arda Öztaşkın
Yapı Kredi Marka Yönetimi Direktörü

Hakkında

Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi mezunu olan Öztaşkın, iş hayatına Demirbank’ta başladı. Ardından Dışbank ve Fortis’te kurumsal iletişim direktörü olarak görev aldı. 2008 yılından bu yana Yapı Kredi’de Marka Yönetimi Direktörü olarak görev yapmaktadır.

Mehmet Karamollaoğlu
Mehmet Karamollaoğlu
Henkel Beauty Care Pazarlama Direktörü

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi Kimya Mühendisliği Bölümü‘nden mezun olan ve sonrasında 2000-2002 yılları arasında Amerika'da Pittsburgh Üniversitesi‘nde MBA programını tamamlayan Karamollaoğlu, MBA'ine devam ederken GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Online Pazarlama Departmanı’nda çalıştı. Almanya'da Johnson&Johnson firması pazarlama organizasyonunda çeşitli Proje Liderliği ve Ürün Müdürlüğü görevleri üstlenen ve sonrasında Mars Almanya pazarlama ekibine transfer olarak 3 yıl süre ile Avrupa Ürün Müdürü olarak görev yapan Karamollaoğlu, 2010 yılından beri Henkel Almanya Kozmetik ve Kişisel Bakım Bölümü Pazarlama Organizasyonu’nda Taft, Poly Swing ve bazı lokal şekillendiricilerden sorumlu Uluslararası Pazarlama Müdürü olarak çalışmaktaydı. Karamollaoğlu halen Henkel Türkiye Pazarlama Direktörü olarak görevine devam etmektedir.

Prof. Dr. Esra Gençtürk (Oturum Başkanı)
Prof. Dr. Esra Gençtürk (Oturum Başkanı)
Özyeğin Üniversitesi Rektörü

Hakkında

Prof. Gençtürk, Robert Koleji’nden mezun olmasının ardından University of Southern California Íşletme Bölümü’nden Lisans (BS), University of Minnesota’dan Íşletme Yüksek Lisans (MBA) ve University of Minnesota’dan Pazarlama anabilim dalında Doktora derecelerini almıştır. Prof. Gençtürk Özyeğin Üniversitesi’ne katılmadan önce 1989 – 1996 senelerinde University of Texas, Austin’da Pazarlama ve Uluslararası İşletme Bölümü’nde öğretim üyesi olarak, 1996-2009 yıllarında da Koç Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde tam zamanlı öğretim üyesi olarak çalışmıştır. University of Minnesota ve University of Texas, Austin’da bir çok kez “Öğretimde Mükemmellik Ödülü”ne layık görülen Prof. Gençtürk’ün uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış çok sayıda makalesi ve ödül almış yayınları bulunmaktadır. American Marketing Association Global Special Interest Grubu’un Başkanı olarak görev yapmakta ve Journal of International Business Studies, Journal of International Marketing, ve Journal of International Management dergilerinin yayın kurullarında bulunmaktadır.

(12:15-13:35) Öğle Yemeği

(13:25-13-35) Ödül Töreni 2

(13:35-14:30) Breaking Point

David Bell
David Bell
Uluslararası alanda 65 ödül sahibi. Avustralya’nın en büyük ajanslarından MercerBell’in kurucusu

Hakkında

Ulusal ve Uluslararası alanda 65 ödül sahibi olan Bell, Avustralya'nın en büyük reklam ajanslarından biri olan MercerBell’in kurucusudur. Bünyesinde 75 kişi çalışmakta olan MercerBell, B&T Magazine tarafından 2010 ve 2011 yıllarında “Direct Agency of the Year” seçildi.

2005 yılında ADMA Direct Marketer of The Year seçilen Bell, ödüllerin 25 yıllık tarihinde bu ödülü alan ilk Yaratıcı kişi oldu. Bell, 2001-2006 yılları arasında Avustralya Doğrudan Pazarlama Derneği Ödülleri (ADMA) Jüri Başkanlığını yaptı. Yaratıcılığı bir iş değil eğlence unsuru olarak gören Bell, her yıl New York'ta düzenlenen Caples Awards’de 2014 yılında Avustralya’yı temsilen jüri üyeliği yaptı.

ADMA Creative School’un kurulmasında önemli bir rol oynayan Bell, Creative School’da genç ve yaratıcı insanların onun engin deneyimlerinden yararlanmasını sağlıyor.

Eser Hakim
Eser Hakim
Brand Experience Designers Kurucu Ortağı, John Caples Awards Türkiye Başkanı

Hakkında

Brand Experience Designers kurucu ortağı Hakim, marka deneyimi, pazarlamanın yeni oyuncakları, gençlere yönelik pazarlama, yeni pazarlama trendleri, “BEN” markası konularında dersler vermektedir. Caples Awards Türkiye Başkanı olup son 4 yıldır New York’ta yürütülen jürilik görevini üstlenmiştir. Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) için çalışmış, 2008 yılında ödül komitesi başkanlığındayken Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin Türkiye’de başlatılmasında aktif rol üstlenmiştir. Son 10 yılını BBDO, Publicis gibi global iletişim ajanslarında üst düzey yönetici olarak geçirmiş olan Hakim, öncesinde Boğaziçi Üniversitesi Turizm Sertifika Programında Bilgisayara Giriş dersleri vermiştir.

(14:30-15:05) Customer Is King

Mete Buyurgan
Mete Buyurgan
Yıldız Holding Gıda Bölümü Başkan Yardımcısı

Hakkında

Buyurgan, lisans eğitimini Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme bölümünde tamamlamış ve sonra aynı üniversitede “İnsan Kaynakları Yönetimi” üzerine yüksek lisans derecesi almıştır. NewYork Üniversitesi’nde “Satış Yönetimi” programına katılmıştır. 1994-2005 yılları arasında Başer Colgate’de pazarlama ve satış departmanlarında birçok farklı rol almış olup, son olarak Satış ve Pazarlama Direktörlüğü pozisyonunda bulunmuştur. 2005 yılında Hobi Kozmetik A.Ş.’ye CEO ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak katılmış olup, şirketin yeniden yapılanma projesini yürütmüştür. Sonrasında, Hobi Kozmetiğin, Dabur Ltd. India tarafından satın alınması işlemini sonuçlandırmış ve mevcut sorumluluklarına ek olarak Dabur International Ltd. adına MENA ve CIS bölgesinin yönetiminden de sorumlu olmuştur. Haziran 2013 itibariyle Yıldız Holding’de Gıda Grubu Başkan Yardımcısı Görevine devam etmektedir. Buyurgan aynı zamanda 2005-2012 yılları arasında PLAT (Private Label Association Turkey) Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı yapmıştır.

Serdar Dinçaslan
Serdar Dinçaslan
Aksigorta Pazarlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi Mühendislik mezunu olan ve NewYork Rensselaer Polytechnic Institute’de Yönetim ve Teknoloji branşında yüksek lisans eğitimi alan Dinçaslan, iş yaşamına Coca Cola’da başladı. 1998 yılından itibaren kariyerine ABD’de devam eden Dinçaslan, NewYork Rensselaer Polytechnic Instutute’de araştırma görevlisi olarak çalıştıktan sonra sırasıyla Virgina’da Capitalone Bank’ta bireysel pazarlama, bireysel kredi ve diğer ürünler, ürün geliştirme, iş geliştirme, teknik, çapraz satış kanalları yönetimi ve finans alanlarında çeşitli görevler aldı. California’da Encore Capital Group’da iş geliştirme ve planlama, pazarlama ve stratejik projeler alanlarında Direktör olarak görev yapan Dinçaslan, sonrasında şirketin farklı kanallarında Kıdemli Direktör olarak çalıştı. 2011 yılında Türkiye’ye dönerek, Oliver Wyman’da, bankacılık ve finansal servis sektörlerine danışmanlık yaptı. Son 3 yıldır Sigortam.Net’te CEO’luk görevini yürüten Dinçaslan, Ağustos ayından bu yana Aksigorta Pazarlama ve İş Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yapmaktadır.

Nil Keskin Keleş
Nil Keskin Keleş
DHL Ekspress Pazarlama, Müşteri İlişkileri ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi Tarih ve Uluslarası İlişkiler bölümünü tamamladıktan sonra U.C Berkeley’de pazarlama alanında yüksek lisansını tamamlamıştır. Nissan ve Kellogs gibi farklı kuruluşlarda satış ve pazarlama alanında tecrübeler kazanmanın ardından Türkiye’ye dönen Keleş, Dünya Ticaret Merkezi’nde yurtiçi ve yurtdışı fuar satış alanında çalışmaya başlamıştır. DHL Express’te Saha Satış Müdürlüğü’yle kariyer hayatına başlayan Keleş, Pazarlama, Müşteri İlişkileri ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı görevini sürdürmektedir.

Dr. Engin Baran
Dr. Engin Baran
Stratejik Marka Danışmanı ve Öğretim Üyesi

Hakkında

 Baran, İstanbul Teknik Üniversitesi’nde Kontrol ve Bilgisayar Mühendisliği eğitimi gördü. Alman Askeri Akademisi’nin Havacılık ve Uzay Araştırmaları bölümünde çalıştı. Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde Master yaptığı dönemde önce Ürün Müdürlüğü, daha sonra Bilgi Sistemleri Bölüm Müdür Yardımcılığı yaptı. 1990 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’ne geçerek Pazarlama ve Organizasyon Teorisi üzerine Doktora yaptı. Tezini İnovasyon ve Yeni Ürün Geliştirme üzerine hazırladı. Aynı dönemde, özel bir şirkette Satış ve Pazarlama Müdürlüğü görevinde bulundu. 2000 yılından bu yana Işık, Bahçeşehir, Sabancı ve Bilgi Üniversiteleri’nde Pazarlama, Marka ve İnovasyon dersleri veren Baran, bunun yanında özel sektörde eğitmen ve danışman olarak çalışmaktadır.

(15:05-15:25) Café Breno Arası

(15:25-15:40) Fotoğraflarla Anlatılan Hikayeler

İzzet Keribar
İzzet Keribar
Fotoğraf Sanatçısı, "Legion d’Honneur” Nişanı, National Geographic Traveler ve Fuji Avrupa Basın Ödülleri Sahibi

Hakkında

1936 yılında İstanbul'da doğan İzzet Keribar, genç yaşından itibaren fotoğrafa karşı ilgi duydu. 1957’de askerliğini yapmak üzere gittiği Kore'de, bir yıl boyunca fotoğraf çekerek, tekniğini ve deneyimini geliştirdi.

Keribar, uzun bir aradan sonra, 1980 yılında, tekrar fotoğrafa yöneldi. Sanatçı, o yıldan beri yurt içinde ve yurt dışında fotoğraf amaçlı geziler düzenlemekte. Türkiye ve dünya fotoğrafları hem dia hem de dijital ortamdaki çalışmaları, ülkemizin en önemli arşivlerinden birini oluşturmaktadır.

İzzet Keribar, İFSAK'ın onur üyesidir. Uluslarası Fotoğraf Federasyonu tarafından 1985 yılında A.FIAP (Sanatçı), 1988 yılında da E.FIAP (Ekselans) ünvanları ile onurlandırıldı. 1982 yılından beri, yurt içinde ve yurt dışında çok sayıda kişisel fotoğraf sergisi ve dia gösterisi gerçekleştiren Keribar, birçok kuruluşta fotoğraf kurslarına hocalık yapmakta , Türkiye'de ve bazen yurt dışında düzenlenen fotoğraf yarışmalarının jürilerinde sık sık yer almaktadır.

Gerek ulusal, gerekse uluslararası fotoğraf yarışmalarında birçok ödül sahibi olan ve son 13 yıldan beri fotoğrafçılığı profesyonel bir meslek olarak yürüten Keribar, bu sanat dalının Türkiye’de gelişmesine, Türkiye’nin de yurt dışında tanınmasına yardımcı olmaktadır. Şu ana kadar 8 kitabı yayımlanmıştır.


Sanatçının aldığı ödüller arasında: 1991’de NATIONAL GEOGRAPHIC TRAVELER Dergisi’nin düzenlediği yarışmada, 16.000 fotoğraf arasında İkincilik; Jerusalem Post Gazetesi’nin düzenlediği yarışmada, 13.000 eser arasında Birincilik; Ballantyne Yarışması’nda İkincilik ve Üçüncülük; FUJI Avrupa Basın Ödülleri’nin 1999 Birinciliği ve ardından bir kez daha 2003 FUJI Avrupa Basın Birinciliği; Fransa Kültür Bakanlığı’nın Şövalyelik Ödülü; FIAP’tan 40’ı aşkın madalya ile mansiyon ile sergilemeler, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı 2011 Büyük Sanat Ödülü , ve Türkiye’de sayısız ödüller.

(15:40-16:00) Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projeleri ve Sponsorluk

Umut Kutlu
Umut Kutlu
BJK (Beşiktaş Jimnastik Kulübü) CMO

Hakkında

Marmara Üniversitesi Ekonometri ve Bilgi Üniversitesi MBA programını tamamlayan Kutlu, kariyeri boyunca Çukurova Medya Grubu, Hürriyet Gazetesi, Vodafone Türkiye’de pazarlama iletişimi, etkinlik yönetimi, marka yönetimi, proje yönetimi, mobil ticaret, spor pazarlaması ve sponsorluk yönetimi konularında görev aldı. Bahçeşehir Üniversitesi MBA Programları’nda Mobil ve Dijital Pazarlama konularında ders verdi. 2013 yılında Besiktaş JK'ya Pazarlama ve Sponsorluklardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak katılarak, kulübün gelir yönetiminden sorumlu hale geldi. Bu kapsamda; Beşiktaş JK markasının iletişimi, yeni pazarlama ve sponsorluk yapısının oluşturulması, kulübün yeni ticari modellerinin oluşturulması, dijital ve sosyal medya yönetiminin yeniden tasarlanması ve yeni stadyumun ticari alanlarının belirlenerek pazarlanması konularından sorumludur.

Bilge Çiftçi
Bilge Çiftçi
Vodafone Marka ve Pazarlama Stratejisi Direktörü

Hakkında

Çiftçi, pazarlama kariyerine Procter&Gamble Türkiye’de, 1998 yılında başladı. 2011 yılına kadar Türkiye, İngiltere ve Cenevre ofislerinde şampuan, deterjan, kişisel bakım, çocuk bezi ve hijyenik kadın ürünlerinde bölgesel ve global marka ve pazarlama yöneticiliği görevlerinde bulundu. Ağustos 2011’den beri Vodafone- Türkiye’de Marka ve Pazarlama Stratejisi Bölüm Başkanı olarak görev yapmaktadır.

(16:00-16:45) Dijital Gerçekler ve Sosyal Medya

Bilge Onur Gönenç
Bilge Onur Gönenç
Turkcell Superonline Pazarlama İletişimi Müdürü

Hakkında

Gönenç, lisans eğitimini Galatarasay Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam ve Halkla İlişkiler Bölümü’nde tamamlamıştır. Yüksek lisansını Fransa Lille 1 Üniversitesi’nde yaparak ve Fransa’da staj dönemini geçirmiştir. Profesyonel kariyerine ajans tarafında başlamış olup, 13 yıllık reklamcılık kariyeri boyunca DiaSA, Tesco Kipa, TTNET ve Türk Telekom’da pazarlama iletişimi müdürlüğü görevlerinde bulunmuştur. Ağustos 2013 tarihinden beri Turkcell Superonline’da Pazarlama İletişimi Müdürü olarak çalışmaktadır.

Seda Mızraklı Ferik
Seda Mızraklı Ferik
KREA Digital & MICE Founder & CEO

Hakkında

 Mızraklı Ferik, Boğaziçi Üniversitesi’nde Uluslararası İlişkiler ve İşletme Bölümü’nü bitirdi. Yeditepe Üniversitesi’nde MBA’e devam etti. 2002’de kurmuş olduğu KREA Direct bugün KREA Events, KREATIF, KREA Digital gibi alt markalarıyla lider markalara hizmet veriyor.

Aysun Şabanlı
Aysun Şabanlı
Marketing Executive

Hakkında

Şabanlı, 1999 yılında İstanbul Üniversitesi İngilizce İktisat Bölümü’nden mezun oldu. Yüksek Lisans eğitimini Westminister Üniversitesi’nde Marketing Management üzerine tamamlayan Şabanlı, kariyer hayatına Clinique kozmetik markasında Marka Yöneticisi Yardımcısı olarak başladı. İki yıl sürdürdüğü görevinden sonra Pioneer ve LG markalarının o dönemki Türkiye Temsilcisi olan Digicom Pazarlama Müdürlüğü görevine geldi. Ardından LG Electronics’te Pazarlama Direktörlüğü konumuna gelen Şabanlı, 2011 yılından beri Sony Mobile Türkiye Pazarlama Direktörü olarak görevini sürdürüyor.

Tuğhan Demirbilek
Tuğhan Demirbilek
Pfizer Çok Kanallı Pazarlama Müdürü

Hakkında

Demirbilek, lisans eğitimini Yıldız Teknik Üniversitesi Mimarlık Bölümü’nde, yüksek lisansını University of London – Imperial College MBA programında tamamladı. Tuğhan, sağlık sektörü kariyerine 2000 yılında Pfizer Türkiye’de pazarlama departmanında başlayıp, sırasıyla Norvasc, Lipitor ve Spiriva ürün müdürlüğü görevleriyle devam etti. 2006 yılında Marka Müdürü olarak Londra merkezli Pfizer Avrupa organizasyonuna atanarak Lipitor’un Avrupa ülkelerindeki LOE stratejisi üzerinde çalıştı. Pfizer kariyerine 4 yıllığına ara vererek bu dönemde Herbalife EMEA bölgesi Pazarlama Direktörü ve IMS Türkiye Satış ve Pazarlama Müdürlüğü rollerinde bulundu ve girişimci olarak kendi işini kurdu. Demirbilek, 2013 yılı itibariyle atandığı Pfizer Dijital Strateji ve Çok Kanallı Pazarlama Müdürü görevine halen devam etmektedir.

Prof. Dr. İbrahim Kırcova (Oturum Başkanı)
Prof. Dr. İbrahim Kırcova (Oturum Başkanı)
Yıldız Teknik Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme Bölümü Öğretim Üyesi

Hakkında

Prof.Dr. İbrahim Kırcova Yıldız Teknik Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü Öğretim Üyesidir. Pazarlama, Elektronik Ticaret, Mobil Pazarlama konularında yazılmış çok sayıda kitap ve makalesi bulunmaktadır. Pazarlama Yönetimi, Uluslararası Pazarlama, İnternette Pazarlama, Marka Yönetimi, Satış Yönetimi, Stratejik Pazarlama Yönetimi konularında dersler vermektedir. Harward Business Review Bloğu yazarıdır.

(16:45-17:10) Café Breno Arası

(17:10-17:30) Channel Management / Pazarlamada Kanal Yönetimi ve Geliştirme

Erdinç Soysalan
Erdinç Soysalan
FedEx Express Türkiye Satış Müdürü

Hakkında

Soysalan, Anadolu Üniversitesi İktisat Bölümü’nden mezun olduktan sonra Bilgi Üniversitesi Executive Management Program’ı tamamlanmıştır. İş Hayatına Ege Giyimm sanayi firmasında Dış Ticaret Departmanında başlamıştır. Ardından TNT Express’te Customer Service Support Line Executive, Territory Sales Manager, Global Accounts Manager ve Major Accounts Country Manager pozisyonlarında görev almıştır. Sonrasında DHL Express’te Key Account Manager olarak çalıştı. Halen FedEx Express’te Satış Müdürü olarak görevini sürdürmektedir.

Doç. Dr. Selcen Öztürkcan (Oturum Başkanı)
Doç. Dr. Selcen Öztürkcan (Oturum Başkanı)
İstanbul Bilgi Üniversitesi, Öğretim Üyesi / Uzaktan Eğitim Merkezi Akademik Koordinatörü / e-İK Yüksek Lisans Programı Koordinatörü

Hakkında

O.D.T.Ü. Mühendislik alanında lisans derecesini şeref öğrencisi olarak alan Öztürkcan, 2001 yılında Bilkent Üniversitesi’nde başarı burslu olarak İşletme alanında yüksek lisansını tamamlamıştır. Yine burslu olarak University of South Florida’da, daha sonra ise İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde doktora çalışmalarına devam etmiş ve 2007 yılında tamamladığı doktora çalışmaları Türk Eğitim Vakfı (TEV) tarafından “Doktora Onur Ödülü”ne layık görülmüştür. Bilişim ve İletişim Teknolojileri sektöründe üç senelik orta kademe yöneticilik deneyiminin ardından University of South Florida (ABD), İstanbul Bilgi, Marka Okulu, Sabancı, Özyeğin, Bahçeşehir, Yeditepe, Lancaster (İngiltere), IPAG (Fransa) ve ISCTE (Portekiz) üniversitelerinde dersler vermiştir. Öztürkcan kurumlara eğitim ve danışmanlık hizmeti sunmaktadır. Akademik çalışmaları SSRN’de (Sosyal Bilimler Araştırma Ağı) “Tüm Zamanların En İyileri” arasına girmiştir. Öztürkcan, Effie 2013 jürisinde görev almıştır. Aynı zamanda halen Uzaktan Eğitim Merkezi Akademik Koordinatörü ve İnsan Kaynakları Yönetimi (Online) Yüksek Lisans Program Koordinatörü olarak görev yapmaktadır. Öztürkcan, akademik kariyerine İstanbul Bilgi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde devam etmektedir.

(17:30-17:55) Brandmaker / Brand Value Model, Brand Projection and Brand Library

Prof.Dr. Ayşegül Özsomer
Prof.Dr. Ayşegül Özsomer
Koç Üniversitesi İ.İ.B.F. Öğretim Üyesi

Hakkında

1993’te pazarlama alanında doktora derecesini Michigan Eyalet Üniversitesi’nden aldı. ABD’de araştırma, danışmanlık ve akademisyenlik çalışmalarına devam ettikten sonra 1997 yılında yurda dönerek Koç Üniversitesi’ne katıldı. Araştırmaları Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, International Journal of Research in Marketing, Journal of International Marketing gibi saygın bilimsel dergilerde yayımlandı ve pek çok ödül kazandı. 2002-2003 akademik yılını University of California – Los Angeles (UCLA), 2008-2009 yılını ise University of Michigan-Ann Arbor’da geçirdi. Halen Koç Üniversitesi’nde Pazarlama Yönetimi, Global Pazarlama, Marka Yönetimi derslerini doktora, lisans, yüksek lisans ve yönetici eğitimlerinde vermektedir. Son çalışmaları Marka Yönetimi, Marka Değeri ölçümü, ve Yükselen Pazarlardan Çıkan markalar konularındadır. 2012 yılında ABD’de yayınlanan The New Emerging Market Multinationals kitabı, ABD’de yılın strateji kitabı seçilmiştir ve Türkçe’ye çevrilmiştir.

Tuba Müftüoğlu
Tuba Müftüoğlu
Mozaic Worldwide Strateji Bölüm Başkanı

Hakkında

Bilkent Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Müftüoğlu, yüksek lisans için Amerika’dan burs kazandı. Tezini İnsan Hakları ve Avrupa Birliği üzerine tamamlayıp iş hayatına Amerika’da pazarlama danışmanlığı üzerine devam etmeye karar verdi. Ross Couper Danışmanlık Şirketi’nde başladığı kariyer hayatına TNS Ohio’da, Procter & Gamble’ın 16 ülkede global marka ve iletişim danışmanı olarak devam etti. 2011’de Türkiye’ye kesin dönüş yaparak önce Synovate Araştırma ve Danışmanlık şirketinde Unilever, Turkcell, Teknosa, Superonline’ın da aralarında bulunduğu portföyün yönetici direktörlüğünü yaptı. 2014 yılından beri MozaicWorldwide İcra Kurulu Üyesi ve Strateji Bölüm Başkanı olarak çalışmaktadır.

(17:55) Kapanış

Konuşmacı katılım önerileriniz için aşağıdaki linkte bulunan formu doldurmanızı rica ederiz.

Ayrıntılı Bilgi İçin: Ahu ADAŞ / ahua@eduworks.com.tr, 0216 445 95 00 (pbx)

Konuşmacı Öneri Formu

-

-

-

-

-

-