Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


8.MARKETING POWER CONFERENCE

(08:00-08:25) Kayıt

(08:30-08:55) Marketing Power Başlıyor / Ödül Töreni

(08:55-09:30) Brand Storytelling / Marka Hikayeleri Yaratmak ve Anlatmak

Şükrü Dinçer
Şükrü Dinçer
Unilever Ev ve Kişisel Bakım Kategorilerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünü bitiren Dinçer, Koç Üniversitesi’nde İşletme yüksek lisansı yapmıştır. Dinçer, 2001-2003 yıllarında Max, Cornetto ve Magnum markalarının Marka Müdürü olarak çalıştı. 2003-2006 arasında Hollanda'da Unilever Genel Merkezde bölgesel rollerde bulundu. 2006’da Türkiye’ye döndü ve Algida Pazarlama Direktörü olarak görev yaptı. Aynı dönemde Türkiye Mobil Pazarlama Derneği’nin Eşbaskanlığını yürüttü. 2010 yılında Unilever Global COO – Harish Manwani ile birlikte Singapur’da Unilever Global Market Executive Board’unda calıştı. 2012’den bu yana Unilever Türkiye Ev ve Kişisel Bakım Kategorilerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak görevine devam etmektedir.

Gökçe Özer
Gökçe Özer
Puma Türkiye Ülke Pazarlama Yöneticisi

Hakkında

Koç Üniversitesi mezunu olan Özer, Radio 2019, FG 93.7 ve sayısız müzik festivali ve gece kulubünde DJ'lik iş hayatına atıldı. Profesyonel iş yaşamına ise Puma'da 2003'de Ürün Müdürü olarak başladı. 2004'te Red Bull Türkiye'ye geçti. 2010 yılına kadar Rebull Türkiye Kültürel Pazarlama Müdürü olarak çalıştı. Özer, 2010 Kasım ayında Puma'ya geri döndü. Halen Puma Türkiye Pazarlama Yöneticisi olarak görevine devam etmektedir.

Prof. Dr. Ayşegül Özsomer (Oturum Başkanı)
Prof. Dr. Ayşegül Özsomer (Oturum Başkanı)
Koç Üniversitesi İ.İ.B.F. Öğretim Üyesi

Hakkında

1993’te pazarlama alanında doktora derecesini Michigan Eyalet Üniversitesi’nden aldı. ABD’de araştırma, danışmanlık ve akademisyenlik çalışmalarına devam ettikten sonra 1997 yılında yurda dönerek Koç Üniversitesi’ne katıldı. Araştırmaları Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, International Journal of Research in Marketing, Journal of International Marketing gibi saygın bilimsel dergilerde yayımlandı ve pek çok ödül kazandı. 2002-2003 akademik yılını University of California – Los Angeles (UCLA), 2008-2009 yılını ise University of Michigan-Ann Arbor’da geçirdi. Halen Koç Üniversitesi’nde Pazarlama Yönetimi, Global Pazarlama, Marka Yönetimi derslerini doktora, lisans, yüksek lisans ve yönetici eğitimlerinde vermektedir. Son çalışmaları Marka Yönetimi, Marka Değeri ölçümü, ve Yükselen Pazarlardan Çıkan markalar konularındadır. 2012 yılında ABD’de yayınlanan The New Emerging Market Multinationals kitabı, ABD’de yılın strateji kitabı seçilmiştir ve Türkçe’ye çevrilmiştir.

(09:30-10:05) Dijital Çağda Etkili Ürün Yönetimi

Barış Orbay
Barış Orbay
Arçelik Pazarlama Direktörü

Hakkında

Orbay, öğrenimini Yıldız Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü ve Yıldız Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde tamamladı. 1999 yılında katıldığı Arçelik ailesinde 2010 yılından bu yana Pazarlama Direktörü olarak görevine devam etmektedir.

Bora Tanrıkulu
Bora Tanrıkulu
McDonald's Pazarlama Direktörü

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi mezunu olan Tanrıkulu, iş hayatına 1993 senesinde Colgate Palmolive şirketinde marka yöneticisi olarak başladı ve 1997 senesinde kadar kişisel bakım ürünleri kategorisinde marka yöneticiliği görevinde bulundu. Tanrıkulu sonrasında sırasıyla, AXA Hayat Sigorta Pazarlama Müdürü, Doğuş Holding Pazarlama Birim Müdürü, Tansaş Pazarlama ve İletişim Müdürü, CarrefourSA Pazarlama Direktörü ve Goldaş’ta Genel Müdür Yardımcısı olarak görev aldı. Tanrıkulu, 2011 yılından bu yana McDonald’s Türkiye Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaktadır.

Gabriela Evren (Oturum Başkanı)
Gabriela Evren (Oturum Başkanı)
Yeditepe Üniversitesi Öğretim Üyesi

Hakkında

Yeditepe Üniversitesi`nde dijital pazarlama, sosyal medya ve pazarlama iletişimi alanlarında yüksek lisans dersleri vermektedir. İstanbul`un yaratıcı sınıf profilini ve dijital iletişim ağları`nın inovasyon ve yaratıcılığa etkisi konusunda çalışmalarını sürdürmektedir. Çeşitli firmalara sosyal medya danışmanlığı hizmeti veren Evren, kişisel deneyimlerini dijist.com blogunda okurlarla paylaşmaktadır.

(10:05-10:40) Kahve Arası (Networking Coffee)

(10:40-11:25) Sustainable Marketing / Sürdürülebilir Pazarlama

Emre Günerman
Emre Günerman
AvivaSA Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Günerman, Procter & Gamble’da sistem analisti olarak iş yaşamına başlamıştır. ABD'de The Wharton School’dan MBA derecesini alan Günerman yine ABD’de Tenneco şirketinde Toplam Kalite ve Kurumsal Strateji Müdürü olarak görev yapmıştır. Türkiye’ye dönerek Turkcell’de iş geliştirme, ürün yönetimi, bağlılık kampanyaları, proje geliştirme ve uygulamaları alanlarında hizmet veren Günerman daha sonra Borusan Telekom’da iki yıl süreyle pazarlama direktörü olarak çalışmıştır. 2006-2010 yılları arasında Avea Pazarlama Bölümü Segment Yönetimi’nden sorumlu direktör olarak görev yapan Günerman, 1 Ekim 2010 tarihinden itibaren AvivaSA Emeklilik ve Hayat Pazarlama Genel Müdür Yardımcılığına atanmıştır.

Kerim Azizlerli
Kerim Azizlerli
Bilim İlaç Satış ve Pazarlama Direktörü

Hakkında

İ.Ü. Eczacılık Fakültesi mezunu olan Azizlerli, yüksek lisansını İngiltere’de Middlesex Üniversitesi Marketing Management bölümünde tamamladı.
Bilim İlaç ve BMS bünyesinde ürün müdürü ve kıdemli ürün müdürü, 2006 yılından bu yana da Bilim İlaç’ta diyabet ve merkezi sinir sistemi ekiplerinde Business Unit Manager olarak görev yapmış olan Azizlerli, halen Bilim İlaç’ta kardiyoloji, diyabet, merkezi sinir sistemi ve akut ekiplerden sorumlu Satış ve Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaktadır.

Ali Ağaoğlu (Oturum Başkanı)
Ali Ağaoğlu (Oturum Başkanı)
Fortune Türkiye, Yayın Danışmanı

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi İşletme bölümünden mezun olan Ağaoğlu, ilk olarak Anadolu Kredi Kartları A.Ş.’de bölüm yöneticiliği ve sonrasında Standard Chartered Bank’ın İstanbul, Westdeutsche Landesbank’ın İstanbul ve Moskova şubelerinin Hazine Bölümü’lerinde görev aldı. 1998-2002 yıllarında Egebank ve “Birleşik Sümerbank” Hazine bölüm yöneticiliği; TMSF bünyesinde bankalardaki mevduatların devredilmesi, sorunlu kredilerin çözümlenmesi konularında danışmanlık yaptı. ARAMS’ta yönetici ortak olarak görev alan Ağaoğlu, değişik kurumların finansal piyasalardaki risklerinin yönetilmesi konularında danışmanlık yapmaktadır. 2013 sonuna kadar dört yıl boyunca Fortune Türkiye dergisinin yöneticiliğini de yürüten Ağaoğlu, 2004 yılından bu yana Vatan Gazetesi’nde finansal piyasalardaki gelişmelerle ilgili günlük yorumlar yapmaktadır.

(11:25-12:00) Teknolojinin Pazarlamaya Etkisi ve Pazarlamadaki Büyük Dönüşüm / Yeni Teknolojilerle Etkili Pazarlama

F. Aykut Erdinç
F. Aykut Erdinç
Türk Telekom Kurumsal Segment Pazarlama Direktörü

Hakkında

Erdinç, İTÜ Elektronik&Haberleşme Mühendisliğinden mezun oldu. Kariyerine b-Net İletişim’de (Borusan Telekom) başlayıp, 1997-1999 yılları arasında Siemens Business Servicess’de devam etti. Bu arada Boğaziçi Üniversitesi’nde Elektronik ve Haberleşme yüksek lisansına başladı.1999 yılında Toronto’ya giderek AT&T Canada’da 2002 yılına kadar Internet mimarisi ve operasyonları alanlarında devam etti. Bu dönemde CCIE sertifikası aldı. 2002 yılında Bell Canada’ya associate direktor olarak geçti. Kanada’da iş hayatını devam ettirirken University of Toronto’da strateji ve finans odaklı MBA tamamladı. 2008 yılında Türkiye’ye dönüş yaparak Türk Telekom’a katıldı, 2013 Ekim’e kadar strateji geliştirme direktörlüğü yaptı. Bu görevde TT’nin stratejik planları ve projelerinin geliştirilmesini sağladı. 2013 Ekim ayından bu yana kurumsal segment pazarlama direktörü olarak kurumsal ve toptan müşteri segmentlerindeki ürün yönetimi, pazarlama ve planlama aktivitelerini yönetmektedir.

Gökhan Uğurlu
Gökhan Uğurlu
Samsung Satış Sonrası Servis Direktörü

Hakkında

Uğurlu, 1994 yılında BSH (Bosch-Siemens) ev aletleri bölümünde çalışmaya başladı. 2002 yılına kadar yeniden yapılanma, verimliik artışı ve müşteri memnuniyeti artışı gibi müşteri hizmetlerinde farklı aktivitelerde yer aldı. Dünya çapında kullanılan CRM sistemini geliştirdi. 2002-2004 yılları arasında tüm şirketin süreç odaklı olarak yeniden yapılandırılmasından sorumlu oldu. Bu “Süreç Yönetimi” projesiyle “En İyi Uygulama Ödülü”nü aldı. Şirketin üretimini %20 arttırdı. 2004 –2014 yıllları arasında Müşteri Hizmetleri Başkanı olarak görevine devam etti. O yıllar içerisinde Türkiye'de en iyi müşteri servisi kalitesini elde etti. 2014 Mart ayından itibaren de Samsung Electronics Türkiye Satış Sonrası Servis Direktörü olarak görevine devam etmektedir.

Ali Yılmaz
Ali Yılmaz
SEM Genel Müdürü

Hakkında

Sırasıyla TED Ankara Koleji, ODTÜ ve University of San Francisco'da eğitimini tamamlayan Yılmaz, 2006 yılına kadar 7,5 sene IBM'de, sonrasında da 6 yıl Google'da çeşitli görevlerde bulundu. Google'daki son 1.5 yılını Singapur'da turizm sektöründe faaliyet gösteren uluslararası müşterilerin Google Asya Pasifik Bölgesi reklamlarını yöneten ekibin başında geçirmiş, 2012 yılında SEM'e katılana kadar online pazarlama ve iş modelleri ile ilgili çeşitli ülkelerde 30'a yakın konferans ve toplantıda konuşmacı olarak yer almıştır. Yılmaz, 2012 yılında Genel Müdür olarak katıldığı SEM'in büyük hissesinin Ströer AG tarafından satın alınmasından sonra, Orta Doğu ve Asya'ya genişleme sorumluluğu görevini de üstlenmiştir.

Yrd. Doç. Fatoş Karahasan (Oturum Başkanı)
Yrd. Doç. Fatoş Karahasan (Oturum Başkanı)
Bilgi Üniversitesi Öğretim Görevlisi, Capital Dergisi ve cnnturk.com Köşe Yazarı, "Taşlar Yerinden Oynarken" Kitabının Yazarı

Hakkında

Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyesi olan Doç. Dr. Karahasan, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Dijital Pazarlama, İletişim Becerileri, Reklamda Güncel Konular başlıklı dersleri vermektedir. Dergi ve gazetelerde yayınlanmış yüzlerce makalesi bulunmaktadır. Fransızca’dan dilimize “Reklamcılık” ve “Siyasi Pazarlama” kitaplarının çevirisini yapmıştır. Doç. Dr. Karahasan, “Vasat Reklamdan Nasıl Kurtulunur?” ve “Taşlar Yerinden Oynarken, Dijital Pazarlamanın Kuralları” kitaplarının yazarıdır.

(12:00-13:20) Öğle Yemeği

(13:20-13:50) Başarılı Pazarlama Kampanyaların Sırrı: "Ünlü Kullanımı" Değil "Ünlü İşbirlikleri" / The Secret of a Successful Marketing Campaign is "Celebrity Partnership" instead of "Celebrity Endorsement"

Mustafa Sandal
Mustafa Sandal
BP Marka İşbirlikçisi

Hakkında

 

Deniz Güloğlu
Deniz Güloğlu
BP Akaryakıt Pazarlama Müdürü / Ünlü İşbirlikçisi

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler ile İşletme bölümlerinden mezun olan Güloğlu, iş hayatına P&G Türkiye’de pazarlama departmanında başlamıştır. Daha sonra, Borusan, Frito Lay, 3M ve Kraft Foods Türkiye firmalarında pazarlama alanında çeşitli rollerde bulunmuş ve 2011 yılından itibaren BP Türkiye Akaryakıt organizasyonunda Pazarlama Müdürü olarak görev yapmaya başlamıştır. Marka ve ürün geliştirme, müşteri teklifleri oluşturma, marka konumlandırması ve iletişim stratejileri ve ünlü işbirlikleri oluşturulmasına liderlik etmekte olan Güloğlu, BP Türkiye Yönetim Ekibi üyesidir.

(13:50-14:35) Edutainment Oturumu: Generous Brand Experiences / Tüketiciyi tüketmeyen markalar

Peter Bidenko
Peter Bidenko
Dünyaca Ünlü Pazarlama Otoritesi

Hakkında

Dünyanın iletişim dalında en büyük yaratıcılık festivali olan ve festival genelinde 34000'den fazla başvuru değerlendirildiği Cannes Lions’dan 3 Ödül sahibi.
35 yıldır pazarlama ve reklam gurularına takdim edilen ADMA Award sahibi.
Arap Ülkelerinin ilk reklam festivali olan MENA Cristals Festival’den 28 ödül sahibi.
Orta Asya ve Kuzey Afrika'nın en çok rağbet gören ödüllerinden olan 23 Lynx sahibi.

Jüri Başkanlığı ve Üyelikleri:
Cannes Jüri Üyesi
John Caples Award Orta Doğu ve Afrika Jüri Başkanı
Güney Yarım Kürenin En Prestijli Reklam Ödüllerinden Biri Olan Loerie Awards’ın Jüri Başkanı
Cristal Europe 2011 Jüri Başkanı

Eser Hakim
Eser Hakim
Brand Experience Designers Kurucu Ortağı, John Caples Awards Türkiye Başkanı

Hakkında

Brand Experience Designers kurucu ortağı Hakim, marka deneyimi, pazarlamanın yeni oyuncakları, gençlere yönelik pazarlama, yeni pazarlama trendleri, “BEN” markası konularında dersler vermektedir. Caples Awards Türkiye Başkanı olup son 4 yıldır New York’ta yürütülen jürilik görevini üstlenmiştir. Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) için çalışmış, 2008 yılında ödül komitesi başkanlığındayken Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin Türkiye’de başlatılmasında aktif rol üstlenmiştir. Son 10 yılını BBDO, Publicis gibi global iletişim ajanslarında üst düzey yönetici olarak geçirmiş olan Hakim, öncesinde Boğaziçi Üniversitesi Turizm Sertifika Programında Bilgisayara Giriş dersleri vermiştir.

(14:35-14:55) Kahve Arası (Networking Coffee)

(14:55-15:30) Digital & Mobil Marketing Trends 2014 / 2015

N.Mert Başar
N.Mert Başar
TTNET Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Kadıköy Anadolu Lisesi ve İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu olan Başar, iş hayatına 1995 yılında Yaman Bilişim Dağıtım’da başladı. 1999 yılından itibaren sırasıyla Compaq Computer ve Hewlett Packard’da pazarlama ve müşteri yönetimi alanında yöneticilik yapan Başar, son olarak beş yılı aşkın süredir Turkcell Kurumsal Müşteriler Pazarlama Direktörü olarak görev yapmaktaydı. N. Mert Başar 2013 Nisan ayından beri TTNET Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı olarak görevini sürdürmektedir.

Dehşan Ertürk
Dehşan Ertürk
Avea Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Marmara Üniversitesi İngilizce Ekonomi Bölümünden mezun olan Ertürk, yüksek lisansını New York Şehir Üniversitesi’nde Pazarlama Bölümü’nde tamamlamıştır. İş hayatına 1998 yılında Procter & Gamble’da Müşteri Yöneticisi olarak başlayan Ertürk, 1999 – 2002 yılları arasında yüksek lisansının yanı sıra New York’ta danışmanlık görevlerinde bulunmuştur. Avea’ya katılmadan önce sırasıyla Ülker’de Ürün Müdürü, Turkcell’de Müşteri Kazanımı Pazarlama Müdürü, gnçtrkcll Program Yönetimi Müdürü, Hazır Kart Bağlılığı ve Gelir Yönetimi Pazarlama Müdürü ve son olarak Kurumsal Stratejiden sorumlu Bölüm Başkanı olarak çalışmıştır. Ertürk halen Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine devam etmektedir.

Birim Gönülşen Özyürekli (Oturum Başkanı)
Birim Gönülşen Özyürekli (Oturum Başkanı)
Hürriyet ve Radikal Pazarlama Direktörü/İcra Kurulu Üyesi

Hakkında

Gönülşen, Boğaziçi Üniversitesi’nde Siyaset bilimi ve Uluslararası İlişkiler eğitimi almıştır. 2001 yılında, Management Trainee olarak Coca-Cola A.Ş.’de iş hayatına başlamıştır. Gönülşen, aynı kurumda hem yurtiçinde hem de yurtdışında bir çok görev üstlenmiştir. Coca-Cola A.Ş.’de sırasıyla; Türkiye Schweppes & Burn Marka Müdür Yardımcılığı, Türkiye Fanta Marka Müdürlüğü, Romanya ve Moldova Coca-Cola Kıdemli Marka Müdürlüğü, Orta ve Doğu Avrupa Coca-Cola Pazarlama Müdürlüğü, Meyve Suyu ve Fusion İçecekler, Avrasya ve Afrika Grubu İş Geliştirme Müdürlüğü, Türkiye Meyve Suyu Kategorisi Pazarlama Müdürlüğü görevlerini yürütmüştür. 20 Mayıs 2013 tarihi itibariyle getirildiği Hürriyet ve Radikal Pazarlama Direktörü ve İcra Kurulu Üyeliğine halen devam etmektedir.

(15:30-16:05) Digital Marketing Communication Strategies / Dijital Pazarlama İletişimi Stratejileri

Alpay Alptekin
Alpay Alptekin
Turkcell Pazarlama İletişiminden Sorumlu Başkanı

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Alptekin, 1996 yılında Procter&Gamble’da Çocuk Bakım Kategorisinde Prima Çocuk Bezi; Ev ve Kumaş Bakım kategorisinde Ariel, Alo, Ace, Mintax, Bonux; Saç Bakım Kategorisinde, Pantene, Head&Shoulders, Blendax, Rejoice ve Koleston markalarında sorumluluk almıştır. Bu görevleri sırasında, Türkiye sorumluluğunun yanısıra Orta ve Doğu Avrupa, Ortadoğu Asya ve Afrika bölgelerinde çalışmıştır. Procter&Gamble’da son olarak CEEMEA bölgesi Pazarlama Direktörlüğü görevini yürütmüştür. Alptekin halen Turkcell Pazarlama İletişiminden Sorumlu Bölüm Başkanı olarak görev yapmaktadır.

Gülfem Toygar
Gülfem Toygar
GittiGidiyor Genel Müdürü

Hakkında

Viyana’da Uluslararası İlişkiler ve İşletme Bölümlerini bitiren Toygar, 1996’da Türkiye’ye döndü. 1999 yılının sonuna kadar Enter Bilgisayar’da servis ekibini yöneten Toygar, 2000 yılının başında e-ticaret dünyasına adım attı ve 2006 yılında büyük hissesini Çukurova Grubu’nun aldığı Estore’da 2008 yılına kadar Genel Müdür olarak çalıştı. 2009 yılında Alman perakende devi Otto Group’a ait özel alışveriş sitesi Limango’yu Türkiye tüketicisi ile buluşturdu. Limango Group Türkiye’nin CEO’su olan Toygar, Limango’nun kısa sürede yakaladığı büyük başarıyla, son olarak 2012 yılında Ogli e-Solutions Platform ve arabulvar.com projelerini hayata geçirdi. Toygar, GittiGidiyor Genel Müdürlüğü görevine devam etmektedir.

Nevgül Anbarlılar
Nevgül Anbarlılar
Yıldız Holding Dijital Pazarlama Direktörü

Hakkında

1998 yılında Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler bölümünden mezun olan Anbarlılar, 2000 yılında Michigan State Üniversitesi’nde Reklam dalında yüksek lisansını tamamlamıştır. İş yaşamına FedEx Corporate Services’de başlayan Anbarlılar, aynı firmada pazarlama uzmanı ve pazarlama müdürü olarak değişik görevlerde bulunmuştur. 2004-2010 yılları arasında directComm’un Genel Müdürlüğü görevini üstlenmiştir. Anbarlılar, 2010 Ocak itibarı ile Yıldız Holding Dijital Pazarlama Direktörlüğü görevine atanmış olup, holding bünyesindeki tüm dijital kanalların geliştirme, planlama ve yönetiminden sorumludur. IAB (Interactive Advertising Bureau) Türkiye yönetim kurulu üyesi olan Anbarlılar, Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesinde Reklam ve Halkla ilişkiler doktorası yapmakta ve aynı zamanda da Yüksek Lisans Bölümü’nde Dijital Reklamcılık dersi vermektedir.

Prof. Dr. İbrahim Kırcova (Oturum Başkanı)
Prof. Dr. İbrahim Kırcova (Oturum Başkanı)
Yıldız Teknik Üniversitesi İ.İ.B.F İşletme Bölümü Öğretim Üyesi

Hakkında

Prof.Dr. İbrahim Kırcova Yıldız Teknik Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü Öğretim Üyesidir. Pazarlama, Elektronik Ticaret, Mobil Pazarlama konularında yazılmış çok sayıda kitap ve makalesi bulunmaktadır. Pazarlama Yönetimi, Uluslararası Pazarlama, İnternette Pazarlama, Marka Yönetimi, Satış Yönetimi, Stratejik Pazarlama Yönetimi konularında dersler vermektedir. Harward Business Review Bloğu yazarıdır.

(16:05-16:35) Keyif Arası

Sürpriz aktivitelerin yer aldığı eğlenceli bir keyif arası

(16:35-17:05) Generation Y&Z / Yeni Nesil Tüketiciler ve Markalardan Beklentileri / Yeni Nesil Tüketicileri Anlamak ve Onları Kazanmak

Evrim Kuran
Evrim Kuran
Dinamo Danışmanlık - Yönetici Ortak, Universum - Orta Doğu Direktörü

Hakkında

Hacettepe Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı, Marmara Üniversitesi HR Management & Development ve Sabancı Üniversitesi Executive MBA bölümlerinde öğrenim görmüştür. 2005 yılından bu yana kurucu ortağı olduğu Dinamo Eğitim & Danışmanlık’ta kuşaklar ekseninde iç ve dış müşteri davranışları ve işveren markalama çalışmaları yapmaktadır. Uluslararası Koçluk Federasyonu (ICF) tarafından akredite edilmiş olup ACC ve ACPC ünvanlarına sahiptir. Çeşitli ulusal ve global markaların işveren markası danışmanlığını yapmış/yapmaktadır. İşveren markası alanında dünyanın önde gelen araştırma ve danışmanlık şirketi Universum’un Orta Doğu Direktörlüğünü de sürdürmekte olan Evrim Kuran'ın ayrıca çeşitli süreli yayınlarda ve portallarda yazıları yayınlanmaktadır.

Gözde Şencan
Gözde Şencan
DORinsight Kıdemli Araştırma Yöneticisi

Hakkında

İTÜ İşletme Mühendisliğinden mezun olan Şencan, araştırma sektörüne 2004 yılında GFK firması ile başlangıç yaptı. GFK’da Kurumsal İtibar ve Müşteri Memnuniyeti departmanında çalışan Şencan, Millward Brown ve TNS firmalarında hızlı tüketim ürünleri ve alışverişçi davranışları alanında uzmanlaştı. Şencan, Kasım 2012 tarihinden itibaren Hitay Yatırım Holding şirketlerinden DORinsight’ta Kıdemli Araştırma Yöneticisi olarak çalışmaktadır.

(17:05-17:45) Pınar Oturumu: Marketing Trends: Dark Marketing, Nostalgia Marketing and Green Marketing

Cüneyt Şahin
Cüneyt Şahin
Yaşar Holding Gıda ve İçecek Grubu Pazarlama Koordinatörü

Hakkında

Şahin, ODTÜ Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra Sabancı Üniversitesi’nde İşletme Yüksek Lisans eğitimini tamamladı. Pazarlama kariyerine MarSa’da başlayan Şahin, Milka, Toblerone, Tang gibi uluslararası markaların yönetimi ile beraber pek çok uluslararası projede çalıştı. 2005 yılında Yaşar Holding Gıda ve İçecek Grubu’na geçen Şahin, burada Pınar markasının et, süt ve su kategorilerinde çeşitli sorumluluklar aldı. Pek çok ödül alan başarılı iletişim kampanyaları ve yeni ürün lansmanlarına liderlik etti. Halen markanın hem iç hem de dış pazarlardaki büyüme stratejilerine yön vermekte, yurtdışında da pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesinde liderlik rolü üstlenmektedir.

Selim Okutur
Selim Okutur
Toyota Kurumsal İlişkiler Direktörü

Hakkında

ODTÜ Makine Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Okutur, aynı üniversiteden Makine Mühendisliği Yüksek Lisans derecesi aldı. Otomotiv Endüstrisi alanındaki kariyerine, Brisa’nın Arge Bölümü’nde Tasarım Mühendisi olarak başladı ve aynı firmada Ürün Geliştirme, Bilgi Sistemleri, Pazarlama ve İş Geliştirme bölümlerinin farklı yöneticilik kademelerinde görev aldı.
2005 yılında Pazarlama Direktörü olarak Toyotasa'ya transfer oldu ve şu anda Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.’de Kurumsal İlişkiler Direktörü olarak görev yapmaktadır.

Doç.Dr. Mehmet Baş
Doç.Dr. Mehmet Baş
Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Öğretim Üyesi

Hakkında

Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme Bölümünü bitiren Baş, aynı üniversitede Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalında 1998 yılında yüksek lisans derecesini ve 2004 yılında doktora derecesini almıştır. 2012’de Doçentlik ünvanını alan Baş, halen Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme Bölümünde Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktadır. Baş’ın ulusal ve uluslararası bir çok kitap ve makalesi bulunmaktadır.

Prof.Dr. Serdar Pirtini (Oturum Başkanı)
Prof.Dr. Serdar Pirtini (Oturum Başkanı)
Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi

Hakkında

Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’ne Araştırma Görevlisi olarak giren Pirtini, önce “Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı Doktora” unvanı almış, sonrasında Doçent ve profesör olmuştur. Pirtini, İşletme ve İktisat Fakültesi’nde Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora düzeylerinde Pazarlama ve Global Pazarlama dersleri vermektedir. Hava Harp Akademisi’nde konferanslar veren Pirtini, Galatasaray Üniversitesi ve Bahçeşehir Üniversitesi’nde pazarlama dersleri, Siyaset Okulu ve Turquality Programı’nda seminerler vermektedir. 2005-2011 yılları arasında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Fakülte Kurulu ve Yönetim Kurulu Üyeliği yapmış olan Pirtini’nin pazarlama konusunda kitapları, ulusal ve uluslararası bildirileri, çeşitli hakemli dergilerde, editörlü kitaplarda ve gazetelerde yayınlanmış makaleleri bulunmaktadır.

(17:45) Kapanış