Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


CUSTOMER POWER CONFERENCE 2013

(08:15-08:50) Kayıt

(08:50-09:00) Customer Power Conference Başlıyor

(09:00-09:35) Kurumsal Girişimcilik: Satış ve Pazarlama Dünyasında Başarılı Olmanın Yeni Kuralı

Günümüzde "Kurumsal Girişimcilik" bir şirketin başarılı olmasının en önemli koşullarından biri haline gelmiştir. Yönetim Gurusu Peter Drucker'a göre dünyadaki işlerin büyük çoğunluğu kişisel girişimciler tarafından değil, kurumsal girişimciler tarafından yaratılmıştır. Bu oturumda kurumsal girişimciliğin; otonomi, yenilikçilik, proaktivite, rekabetçi saldırganlık ve risk almak gibi boyutları dünyadan ve Türkiye'den başarılı örnekleri ile birlikte sizlerle paylaşılacak.
Sina Afra
Sina Afra
Markafoni Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO

Hakkında

Sina Afra, Türkiye’nin ilk ve lider özel alışveriş kulübü olan Markafoni’nin Kurucu Ortağı, Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’sudur. Markafoni 2009 yılından başlayarak Türkiye sınırlarını aşarak; Avustralya, Güney Kore, Ukrayna, Yunanistan ve Polonya’da da özel alışveriş sitesi olarak faaliyete geçmiştir. Türkiye’de ise; zizigo.com, misspera.com sitelerini kurmuş ve enmoda.com’u satın almıştır.

Sina Afra "Melek Yatırımcı" olarak genç girişimcilere ve onların girişimlerine yatırım yapmaktadır . Aynı zamanda faal bir sosyal sorumluluk üstlenmiştir: Endeavor Türkiye Yönetim Kurulu Üyeliği,- Türkiye Bilişim Vakfı (TBV) Yönetim Kurulu Üyeliği, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Girişim Sermayesi Meclisi Asbaşkanı ve Genç Girişimciler Meclisi Üst Kurul Üyesi, TÜSİAD üyesi. Sina Afra,” Yılın İnternet Girişimcisi" ve "Yılın Melek Yatırımcısı” seçilirken, Markafoni; 2011 yılında “En İyi İnternet Girişimi”, 2011 ve 2012 yıllarında “En İyi Özel Alışveriş Kulübü Sitesi” ödüllerini kazanmıştır.

5 dil bilen Sina Afra; Markafoni’den önce eBay’de 5 yıl ve KPMG’de 12 yıl çalışmıştır. E-ticaret sektörü hakkındaki düşüncelerini kişisel blogunda (www.sinaafra.com) ve Twitter’da (@sinaafra) paylaşmaktadır.

Nevzat Aydın
Nevzat Aydın
Yemeksepeti.com CEO

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Aydın, sonrasında ABD’ne giderek University of San Francisco’da MBA eğitimi aldı. Yemeksepeti.com projesini hayata geçirmek için 2000 yılında Türkiye'ye döndü. Yemeksepeti.com, 2007 yılında Endeavor Derneği Türkiye Ofisi tarafından ‘Endeavor Girişimcisi’ seçilmiştir. Ayrıca Aydın, yemeksepeti.com’un kuruluşundan bu yana gerçekleştirdiği başarılı çalışmalar dolayısıyla 2010 yılında CNBC-e Business dergisi tarafından “Türkiye’nin En Başarılı Genç Girişimcisi” seçilmiştir. 2010 yılında ABD Başkanı Barack Obama’nın 26–27 Nisan tarihlerinde gerçekleştirdiği Girişimcilik Zirvesi’ne tüm dünyadan davet edilen 150 girişimci arasında yer almaktadır. 2011 yılında Ekonomist dergisinin 3 bine yakın iş insanıyla yaptığı anketin sonuçlarından oluşan "Yılın İş İnsanları" araştırmasında “Yılın Erkek Girişimcisi” kategorisinde birinci seçilerek ödüllerine bir yenisini eklemiştir. yemeksepeti.com’un CEO’luk görevini devam ettiren Aydın, ayrıca TOBB Genç Girişimciler Üst Kurulu Üyesi ve Galata Business Angels Kurucu Üyesi’dir.

Emre Kurttepeli
Emre Kurttepeli
Mynet Grup Yönetim Kurulu Başkanı

Hakkında

Columbia Universitesi/NY mezunu olan Kurttepeli, çoğunlukla kendi kategorisinde lider olan e-ticaret’ten dikey sosyal network sitelerine, mobil ve oyun şirketlerine kadar 25’ten fazla internet ve teknoloji şirketinin kurucusu veya yatırımcısıdır. Aynı zamanda Türk İnternet firmalarına yatırım yapan 212 VC yatırım fonunun kurucu ortağıdır. Kurttepeli, şu anda Türkiye’nin en önemli melek yatırımcı ağı olan Galata İş Melekleri (GBA) Başkanlığını yapmakta olup, Endeavor Yönetim Kurulu ve TOBB Girişim Sermayesi Meclisi ile TOBB Girişimciler Üst Kurulu üyesidir. Columbia Universitesi Istanbul Global Center kurucularından olmasının yanında, Global İlişkiler Forumu (GIFGRF) ve Ashoka üyesidir. Kurttepeli, 26 milyon kullanıcı ile Türkiye’nin en büyük internet portalı olan Mynet Grubu’nun kurucusu ve başkanıdır.

Bülent Şenver (Oturum Başkanı)
Bülent Şenver (Oturum Başkanı)
Türk Lider Merkezi Kurucu Başkanı

Hakkında

Şenver, yirmi beş adet Türk bankasının bağımsız dış denetiminde görev aldıktan sonra çeşitli bankalarda sırasıyla önce Genel Müdür Yardımcısı, sonra Genel Müdür ve daha sonra da Yönetim Kurulu Başkanı olarak çalıştı. Şenver iki kez “Yılın Bankacısı” seçildi. Şirket sahiplerine ve üst yönetimlerine “Koçluk ve Danışmanlık” hizmetleri veren Şenver, çeşitli üniversitelerde de “Bankacılık” konularında dersler vermektedir. Şenver, “Türkiye Etik Değerler Merkezi” ve “Türklider Merkezi”’nin kurucusudur. Kitapları: Banka Bilançoları Nasıl Analiz Edilir, Kulağınıza Küpe Olsun ve Gençlere Mektup

(09:35-10:00) Neuromarketing İle Müşterilerinizin Bilinçaltını Keşfedin ve Satın Alma Duygularını Harekete Geçirin

Tüketiciler kendilerine dönüp baktıklarında birçok tercihinin nedenini kestiremez ve bazı şeyleri neden beğendiğini kendilerine sorduklarında net bir cevap alamazlar. Bunun en temel sebebi kararlarının ve özellikle satın alma davranışlarının kaynağının bilinçaltı olmasıdır. Bu oturumda müşterilerinizin bilinçaltına ayna tutarak onların duygularını etkin bir biçimde ölçebilmeniz ve pek çok satış ve pazarlama sorusunun gerçek yanıtlarını bulmanız ile ilgili çok önemli ipuçlarına sahip olacaksınız.
Dr. Yener Girişken
Dr. Yener Girişken
ThinkNeuro Yönetici Ortağı, NMSBA Türkiye Başkanı

Hakkında

İstanbul Üniversitesi Pazarlama Bilim Dalı'nda doktorasını alan Girişken, University of North Carolina’da Pazarlama masteri yapmıştır. Türkiye'nin ilk neuromarketing şirketi ThinkNeuro'nun kurucusu ve yönetici ortağıdır. Türkiye ve dünyada nöropazarlama alanında birçok konferansa konuşmacı olarak davet edilen Dr. Girişken, Dünya Nöropazarlama Bilim ve İş Konseyi (NMSBA)'nin Türkiye başkanıdır.

(10:00-10:30) Profesyonel Satış Koçluğu / Profesyonel Satış Koçluğu İle Ekibinizin Becerilerini Geliştirerek Performanslarını Artırın

Yoğun rekabetin yaşandığı iş dünyasında başarılı bir satış ekibini oluşturmak ve satışları artırmak tüm şirketlerin ortak hedefidir. Bu hedefin gerçekleştirilmesi için satış koçluğu çok önemli bir unsurdur. Bu oturumda liderlik ve koçluk becerileri, satış ekiplerinin yetiştirilmesi, ekiplerin yeteneklerinin desteklenmesi ve yaratıcı potansiyellerini ortaya çıkarıp, motivasyonlarının ve satışlarının artırılması ile ilgili önemli bilgilere sahip olacaksınız.
Nevzat Ozansoy
Nevzat Ozansoy
Philip Morris SA A.Ş. Pazarlama & Satış Eğitim ve Geliştirme Kıdemli Uzmanı ve Profesyonel Koç

Hakkında

İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Ekonometri Bölümü Mezunu olan Ozansoy,1991 yılında Philip Morris SA A.Ş.’ye Merchandiser olarak katıldı. Satış Şefi pozisyonunun ardından genel müdürlük ofisine Satış Eğitim Uzmanı olarak geçti. Halen Pazarlama & Satış Eğitim ve Geliştirme Kıdemli Uzman’lığı yaptığı Philip Morris’te, koçluk uygulamalarının satış ve pazarlama alanlarında deneyimlenmesi ve organizasyonel gelişim ve değişimi koçluk merkezli yeni uygulamalar ile desteklemektedir.

Ersin Denizseven
Ersin Denizseven
Philip Morris SA A.Ş. Pazarlama & Satış Eğitim ve Geliştirme Uzmanı, Profesyonel Koç ve Takım Koçu

Hakkında

Fizik Mühendisliği ve İşletme Fakültesinin ardından Bilgi Üniversitesi’nde İşletme Yüksek Lisans eğitimini tamamlayan Denizseven, farklı çalışma tecrübelerinin ardından 1997 yılının başında Philip Morris SA A.Ş.’ye katıldı. Bölge Satış Temsilciliği, Ticari Pazarlama Bölge Sorumluluğu’nun ardından, Ticari Pazarlama Uzmanlığı pozisyonu ile birlikte genel müdürlük ofisine geçti. Denizseven halen Philip Morris bünyesinde Pazarlama & Satış Eğitim ve Geliştirme Uzmanlığı görevine devam etmektedir.

Dr. Zerrin Başer
Dr. Zerrin Başer
PCC, Erickson International Trainer

Hakkında

Dr. Başer, Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesini bitirmiş ve Aile Hekimliği Uzmanlık ihtisası yapmıştır. 2004 yılında Denge Merkezi Eğitim ve Danışmanlık şirketini kurmuştur. Dr. Başer, yaklaşık 24 yıldır bireysel ve kurumsal gelişim alanında da çalışmakta olup, özellikle kişi ve kurumların potansiyellerini ortaya çıkaran bütünsel metodolojileri, değer ve insan odaklı sistem yaklaşımlarını ve verimli takım süreçlerine yönelik bilgi ve deneyimlerini paylaşmaktadır. Dr. Başer, ICF akredite Profesyonel Koç (PCC), eğitmen olarak özellikle üst düzey yönetici ve liderlere yönelik koçluk hizmetleri, liderlik programları uygulamakta, profesyonel koçluk mesleğinin Türkiye’de ve dünyada gelişimi için eğitim ve çeşitli çalışmalar yapmaktadır. Temmuz 2008’den itibaren Erickson College International’ın Türkiye eğitim ve yapılanmasının temsilciliği ve sorumluluğunu yürütmekte; İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa ve KKTC Erickson Koçluğun Sanatı ve Bilimi Sertifikasyon Eğitimlerini düzenlemektedir. Erickson College International eğitmen kadrosunda olan Dr. Başer Avrupa ülkelerinde uluslararası eğitmen olarak çalışmaktadır. 2008 yılında Lidership Management Intstitute (LMI) Türkiye lisansörlüğü ile Liderlik Üniversitesi ve Liderlik Zirveleri programlarını yürütmeye başlamıştır. 2012 yılında Soulonics ile işbirliği yaparak Spiral Dinamik Bütünsel Değer Sistemlerinin Türkiye’deki temsilcisi ve uygulayıcısı olmuştur.

(10:30-11:00) Kahve Arası (Networking Coffee)

(11:00-11:35) Satışçılar İçin Pazarlama; Pazarlamacılar İçin Satış Teknikleri

Şirketlerde satış ve pazarlama departmanlarının uyumlu çalışması şirketin başarısı için çok önemlidir. Bu iki departman arasındaki kopukluk ve çatışmalar şirketin başarısını olumsuz etkiler. Bu oturumda satışçılar için temel pazarlama; pazarlama profesyonelleri için ise temel satış bilgileri sizlerle paylaşılacaktır.
Dr. Oğuz Mülazımoğlu
Dr. Oğuz Mülazımoğlu
Bayer İlaç Bölümü, Bölüm Direktörü

Hakkında

1991 yılında Çapa Tıp Fakültesi'nden mezun olan Mülazımoğlu, Boğaziçi Üniversitesi'nde Executive MBA ve İstanbul Üniversitesi'nde Hastane Yönetimi Yüksek Lisansı'nı tamamladı. Knoll Alman İlaç Şirketi'nde Ürün Yöneticisi olarak ilaç sektörüne başladı. 1996-2000 arası, Almanya'da 35 ülkeden sorumlu Global Ürün Yöneticisi olarak çalıştı. Görev süresinin bitiminde, Knoll Alman'a Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı. Abbott-Knoll birleşmesinden sonra, Abbott'ta Ulusal Satış Müdürlüğü görevini üstlendi. Bu pozisyondan sonra, Schering-Plough şirketine Bölüm Direktörü olarak geçti ve 2007 yılında Schering Plough'un Orta Asya Genel Müdürlüğü'nü üstlendi. Eylül 2008'den beri, Bayer'de Genel Tedaviler-Kadın Sağlığı Bölüm Direktörlüğü'nü yürütmektedir.

Osman Hakan Turalı
Osman Hakan Turalı
B/S/H Ev Aletleri San. Ve Tic. A.Ş. Marka Pazarlama Direktörü

Hakkında

Uludağ Üniversitesi İşletme Fakültesi ve İ.Ü. Edebiyat Fakültesi Coğrafya Bölümü mezunu olan Turalı, iş hayatına 1988 yılında Grünberg Tic. ve A.Ş.’de satış mümessili olarak başlamış, burada Pazarlama Müdürlüğü ve daha sonra Genel Müdür Yardımcılığı görevine getirilmiştir. Firmanın 1995 yılında BSH ile birleşmesinden sonra BSH Ev Aletleri San. Ve Tic.A.Ş.’nin Bosch, Siemens, Profilo ve son olarak Gaggenau markalarından sorumlu Marka Pazarlama Direktörü olmuştur. Halen bu görevini sürdürmektedir. RVD (Reklamverenler Derneği)’nin başkan yardımcısı olan Turalı, RÖK (Reklam Özdenetim Kurulu) Başkan Yardımcılığı görevini de sürdürmektedir.

Okan Aras
Okan Aras
Üçge Yönetim Kurulu Üyesi

Hakkında

Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F. Maliye mezunu Aras, ilk ticari deneyimlerini Bursa Ticaret Borsasında kazandı. Atletizm Federasyonu onaylı diplomasıyla bir dönem Milli Takım antrenörlüğü yaparak, sporumuza sayısız şampiyon atlet kazandırdı. 1983 yılında başlayan muhabirliği, halen Olay Medya'da Spor Yazarı ve TV Yapımcısı olarak sürdüren Aras, yerel ve ulusal anlamda başarılı makale ödülleri bulunmaktadır. 1991 yılında perakende dünyasına hizmet vermeyi tercih ederek, Üçge ailesinin yapılanmasında önemli roller üstlendi. Halen Üçge'de Başkan Vekili ve Market, Mağaza ve Lojistürk dergileri ile www.perakende.org ve www.lojisturk.net sitelerini sektör ile buluşturan Perakende Bilgi Evi'nde Yönetim&Yayın Danışmanı olarak görev almaktadır. "Market Dünyası", "Püf Noktası", "Yüzler... Sözler... İzler...", "Biz Bakkallardan Şeker Alarak Büyüdük" kitaplarının yazarıdır.

İlhan Ürkmez (Oturum Başkanı)
İlhan Ürkmez (Oturum Başkanı)
Danışman, Yazar ve Eğitim Uzmanı; "Pazarlamacılar İçin Satış ve Satışçılar İçin Pazarlama" ve "Satışta Başarının 55 Anahtarı" Kitaplarının Yazarı

Hakkında

ODTÜ İ.İ.B.F. Kamu Yönetimi ve Siyaset Bilimi Bölümü`nden mezun olan İlhan Ürkmez, lisansüstü eğitimini yine ODTÜ Yönetim ve Siyaset Bilimi Anabilim Dalı`nda tamamladı. Altı yılı yurt dışında olmak üzere yirmi yıla yakın bir süredir ulusal ve uluslararası ölçekte faaliyet gösteren Türkiye`nin ve Dünya`nın önde gelen yerli ve yabancı şirketlerinde değişik yönetim kademelerinde bulunarak farklı görevler aldı. Bugüne kadar yurtiçi ve yurtdışı olmak üzere birçok şirketten binlerce katılımcıya Yönetim ve Liderlik, Stratejik Yönetim ve Pazarlama, Satış ve Satış Yönetimi, Ekip Çalışması ve Yönetimi, Kişisel Gelişim ve İnsan Kaynakları Yönetimi konularında eğitim veren Ürkmez`in çoğunluğu satış konusunda yayınlanmış 17 kitabı mevcuttur.

(11:35-12:10) Müşterilerinize Unutulmaz Deneyimler Yaşatarak ve Etkin Tanzim Teşhir ve Mağaza İçi Aktiviteler ile Rakiplerinizin Önüne Geçin / Experiential Marketing ve Shopper Marketing

Gelişen dünyamızda ihtiyaçlar ve müşteri talepleri sürekli değişiyor. Değişen ihtiyaçlar ve müşteri talepleri doğrultusunda pazarlamada değişim gösteriyor ve yeni trendler ortaya çıkıyor. Bu oturumda en yeni pazarlama trendlerini, bu trendleri en iyi uygulayan ve başarılı sonuçlar alan markaların yöneticilerinden dinleme ve kendi markanıza uyarlama fırsatına sahip olacaksınız.
Aysun Şabanlı
Aysun Şabanlı
Sony Mobile Communications Pazarlama Direktörü

Hakkında

Şabanlı, 1999 yılında İstanbul Üniversitesi İngilizce İktisat Bölümü’nden mezun oldu. Yüksek Lisans eğitimini Westminister Üniversitesi’nde Marketing Management üzerine tamamlayan Şabanlı, kariyer hayatına Clinique kozmetik markasında Marka Yöneticisi Yardımcısı olarak başladı. İki yıl sürdürdüğü görevinden sonra Pioneer ve LG markalarının o dönemki Türkiye Temsilcisi olan Digicom Pazarlama Müdürlüğü görevine geldi. Ardından LG Electronics’te Pazarlama Direktörlüğü konumuna gelen Şabanlı, 2011 yılından beri Sony Mobile Communications Pazarlama Direktörü olarak görevini sürdürüyor.

Ali Fuat Orhonoğlu
Ali Fuat Orhonoğlu
Unilever Ev Bakım Grubu Müşteri Pazarlama Direktörü

Hakkında

Orhonoğlu, Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü’nü bitirmiştir. 1995 yılında Unilever’de müşteri geliştirme departmanında işe başlamış, saha satış, ticari pazarlama ve pazarlama gibi değişik fonksiyonlarda farklı görevler almıştır. 2006-2009 yılları arasında Dubai’de Unilever Körfez Ülkeleri Modern Ticaret Kanalları Yöneticiliği yaptıktan sonra tekrar Türkiye’ye dönmüş ve halen bulunduğu Ev Bakım Grubu Müşteri Pazarlama Direktörlüğü görevini üstlenmiştir.

Derya Balcı
Derya Balcı
Adidas Zone Marka Direktörü

Hakkında

Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun olan Balcı, iş hayatına 1999 yılında CPR Communication and PR’da başladı. 5 yıllık ajans deneyiminden sonra kariyerine 2004'te Ürün Müdürü olarak devam ettiği Adidas Türkiye’de sırasıyla Ürün Grup Müdürlüğü ve Zone Reebok Pazarlama Müdürlüğü yaptı. 2012 Ağustos ayından bu yana ise Adidas Zone Marka Direktörlüğü görevini yürütmektedir.

Birim Gönülşen Özyürekli (Oturum Başkanı)
Birim Gönülşen Özyürekli (Oturum Başkanı)
Hürriyet ve Radikal Pazarlama Direktörü/İcra Kurulu Üyesi

Hakkında

Gönülşen, Boğaziçi Üniversitesi’nde Siyaset bilimi ve Uluslararası İlişkiler eğitimi almıştır. 2001 yılında, Management Trainee olarak Coca-Cola A.Ş.’de iş hayatına başlamıştır. Gönülşen, aynı kurumda hem yurtiçinde hem de yurtdışında bir çok görev üstlenmiştir. Coca-Cola A.Ş.’de sırasıyla; Türkiye Schweppes & Burn Marka Müdür Yardımcılığı, Türkiye Fanta Marka Müdürlüğü, Romanya ve Moldova Coca-Cola Kıdemli Marka Müdürlüğü, Orta ve Doğu Avrupa Coca-Cola Pazarlama Müdürlüğü, Meyve Suyu ve Fusion İçecekler, Avrasya ve Afrika Grubu İş Geliştirme Müdürlüğü, Türkiye Meyve Suyu Kategorisi Pazarlama Müdürlüğü görevlerini yürütmüştür. 20 Mayıs 2013 tarihi itibariyle getirildiği Hürriyet ve Radikal Pazarlama Direktörü ve İcra Kurulu Üyeliğine halen devam etmektedir.

(12:10-13:40) Öğle Yemeği

(13:40-14:15) Dağıtım Kanalı Geliştirme / Dağıtım Kanallarınızı Daha Etkili ve Verimli Yönetin

Dağıtım kanalı üreticilerin, toptancıların, perakendecilerin ve tüketicilerin karşılıklı ilişki kurdukları bir sistem olduğuna göre bu sistemin bütün olarak işlerliği önemlidir. Kanalda yer alan birimlerin ya da kanal üyelerinin ayrı ayrı yaptıkları eylemlerin koordine edilmesi ve birimler arasında işbirliğinin sağlanması zorunludur. Bu oturumda dağıtım kanalında yer alan üyeler arasındaki ilişkiler, satışı yapılan ürüne yönelik yapılanma, karşılıklı pazarlık ve anlaşmalar, etkin ve başarılı bir kanal yönetimi ile ilgili bilgi ve beceriler kazanacaksınız.
Mertol Kurtoğlu
Mertol Kurtoğlu
ETİ Modern Kanal Satış Geliştirme Müdürü

Hakkında

Kurtoğlu, Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F Uluslararası İlişkiler bölümünden 1997 yılında mezun olduktan sonra çeşitli firmalarda direk satış ve satış yöneticiliği pozisyonlarında çalıştı. 2000 yılında ETİ Pazarlama ve San. A.Ş'ye Ulusal Zincir Mağazalar Satış Yöneticisi olarak katıldı. ETİ'de Ulusal Zincir Mağazalar Satış Yöneticiliğinin ardından, yine aynı firmada sırası ile Ulusal Zincir Mağazalar Hipermarket ve Cash&Carry ile Ulusal Zincir Mağazalar Süpermarket gruplarından sorumlu Key Account Manager görevlerini üstlendi. 2009 – 2012 yılları arasında ETİ'de Türkiye Yerel Zincir Mağazalar Satış Müdürü görevini yürüttü. Kurtoğlu, 2012 Mayıs ayından bu yana ETİ’de Modern Kanal Satış Geliştirme Müdürü olarak çalışmalarına devam etmektedir.

Alp Akgünlü
Alp Akgünlü
Petrol Ofisi Pazarlama Yöneticisi

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği mezunu olan Akgünlü, 1996 yılında Gillette firması satış departmanında başladığı iş hayatına aynı firmanın Londra ve İstanbul’da bulunan operasyonlarında farklı görevlerde devam etmiştir. Bu firmada en son olarak Balkanlar ve Akdeniz Bölgesi Pazarlama Müdürlüğünü görevini yürütmüştür. Procter&Gamble firmasının Gillette’i satın almasıyla bu şirkette Ürün Müdürü olarak çalışmaya başlamış, son olarak Ariel ve Ariel Professional markalarından sorumlu olmuştur. Akzo Nobel Marshall firmasında Pazarlama Müdürlüğü görevinden sonra, 2012 yılından beri Petrol Ofisi Pazarlama Müdürü görevini yapmaktadır.

Alaattin Sabuncu
Alaattin Sabuncu
Ergo Türkiye Pazarlama Direktörü

Hakkında

Yıldız Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümü mezunu olanSabuncu, lisansüstü eğitimini The City University of New York, Baruch College’da tamamladı. Çalışma hayatına 1999 yılında Başak Hayat Sigorta A.Ş. ile başlayan Sabuncu, sonrasında Ak Emeklilik A.Ş. ve AvivaSA Emeklilik’te çeşitli üst düzey pozisyonlarda görev aldı. 2008 yılında Data Cube şirketinin yönetici ortaklığı görevini üstlenen Sabuncu, 2010 yılında Pazarlama Direktörü olarak Finansbank A.Ş.’ye katıldı. Sabuncu halen Ergo Türkiye Pazarlama Direktörü’lüğü görevine devam etmektedir.

Taner Özdeş (Oturum Başkanı)
Taner Özdeş (Oturum Başkanı)
Infonet Genel Müdürü ve "€œSatışın 10 Altın Kuralı" Kitabının Yazarı

Hakkında

University of Miami pazarlama bölümü mezunu olan Özdeş, 100,000’in üzerinde kişiye Satış, Pazarlama, Liderlik ve Müşteri Psikolojisi konularinda seminer ve eğitimler vermiştir. Özdeş, 2012 yılından sertifikali Performans koçu olmuştur. "Satışın 10 Altın Kuralı" adlı kitabın da yazarı olan Özdeş, halen InfoNet Bilgi Teknolojileri’nin Genel müdürlüğünü görevini sürdürmektedir.

(14:15-14:50) Türk Usulü Satış / 600 Yıllık Bir Alışveriş Merkezi Olan Kapalıçarşı Profesyonellerinden Başarılı Satış Taktikleri ve Satış Öyküleri

Satışın dili evrensel olmakla birlikte sayısız yerel lehçesi vardır. Bu oturumda "Türk Usulü Satış"ın mekanizmasını anlamak ve Türkiye şartlarında başarılı satışlar yapmak isteyenleri çok önemli bilgi ve deneyim paylaşımları bekliyor.
Hasan Semerci
Hasan Semerci
ADNAN&HASAN Anatolian Carpets and Kilims

Hakkında

Hasan Basri Semerci İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı mezunudur. Edinburgh Üniversitesi’nde lisansüstü calışması yapmıştır. 1978 yılından beri Kapalıçarşı’da halı-kilim ticareti yapmaktadır.

Hakan Ömer Gider (Oturum Başkanı)
Hakan Ömer Gider (Oturum Başkanı)
"Nasıl Satış?", "Satış Bir Çocuk Oyunudur" ve "Satışçının Antrenman Notları" Kitaplarının Yazarı ve Satış Eğitmeni

Hakkında

Gider, 11 farklı sektörde yayıncılık, fuarcılık, TV programcılığı vb. konular yöneticilik yapmış, basın ve reel sektör ile çalışarak tecrübe kazanmıştır. Öğretim görevlisi, danışman ve eğitimci olarak, 20’yi aşkın firmanın pazarlama danışmanlığı başta olmak üzere binlerce kişiye satış, pazarlama, müşteri ilişkileri, yönetim becerileri, fuarcılık vb. konularda eğitimler vermiştir. Gider, İst. Kültür Üniversitesi İİBF’de uzun zamandır yarı zamanlı olarak "Mağazacılık ve Perakendecilik", "Müzakere Teknikleri" ve "Tüketici Davranışları" dersleri vermektedir.

(14:50-15:10) Kahve Arası (Networking Coffee)

(15:10-15:45) Yeni Tüketici Trendleri ve Satın Alma Alışkanlıkları

Tüketici kimdir, nasıl öğrenir, nasıl algılar? Tüketici davranışlarına etki eden faktörler nelerdir? Tüketici davranışı ve satış-pazarlama stratejisi arasındaki ilişki nasıl kurulur? Tüketicinin karar alma sürecinde neler olur ve satın alma davranışının içyüzü nedir? Tüketici davranışlarının kökenlerini anlayıp, sonuçları nasıl öngörülebilir? Yeni Tüketici trendleri nelerdir? Gibi bir çok sorunun cevap bulacağı bu oturum sonucunda tüketicileri eskisinden çok daha iyi tanıyacak, stratejilerinizi ve planlarınızı buna göre yapacaksınız.
Dr. Yiğit Kulabaş
Dr. Yiğit Kulabaş
Turkcell Kurumsal Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Kulabaş, lisans ve lisansüstü eğitimini Bilkent Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünde tamamladıktan sonra doktora derecesini İ.T.Ü.'nde Pazarlama alanında yapmıştır. 1992 yılında NCR Türkiye’de Account Manager olarak başladığı profesyonel hayatına, Oracle Türkiye’de Ürün Müdürü, Microsoft Türkiye’de Çözüm Grup Müdürü, Microsoft Business Solutions Ülke Müdürü, Information Worker Business Grup Yönetimi görevleri ile devam etmiştir. 2006 yılında Ericsson TURIS’te (Türkiye, İsrail ve Filistin) Pazarlama, Kurumsal Satış, Strateji & İş Geliştirme ve Stratejik İş Ortaklıları fonksiyonlarından sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini üstlenmiştir. Kulabaş, Turkcell Ailesine katılmadan önce Ericsson Merkez Ofis’te (İsveç) Global Pazarlama Direktörlüğü görevini yürütmüştür. Halen Turkcell Kurumsal Pazarlama Genel Müdür Yardımcılığı görevine devam etmektedir.

Serkan Ülgen
Serkan Ülgen
Yapı Kredi Kartlı Ödeme Sistemleri Pazarlama Grup Direktörü ve Bankalararası Kart Merkezi (BKM) Yönetim Kurulu Üyesi

Hakkında

Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Ülgen, MBA programını Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamladı. Kariyerine 1998 yılında Boyner Holding bünyesindeki Benkar Tüketici Finansmanı ve Kredi Kartı Hizmetleri'nde başlayan Ülgen, 2001 yılında Yapı Kredi - Kredi Kartları Pazarlama ekibinde yönetici olarak çalışmaya başladı. Halen Yapı Kredi Perakende Bankacılık Yönetimi’nde Kartlı Ödeme Sistemleri Pazarlama Grup Direktörü olarak görevini sürdüren Ülgen, ayrıca Bankalararası Kart Merkezi'nde (BKM) Yönetim Kurulu Üyesi olarak Yapı Kredi’yi temsil ediyor.

Tibet Soysal
Tibet Soysal
Ford Otomotiv San. A.Ş. Kıdemli Pazarlama Müdürü

Hakkında

İTÜ Makine Mühendisi bölümünden mezun olan Soysal, Koç Üniversitesi’nde MBA yüksek lisans eğitimi aldı. 1997 yılında Ford Otosan’da çalışma hayatına başlayan Soysal, sırasıyla pazarlama ve satış bölümlerinde ürün yönetimi, bölge satış, satış planlama ve filo satış müdürlüğü görevlerini üstlendi. Daha sonra Köln’de bulunan Ford Avrupa Merkezi’nde Avrupa Satış Koordinatörü olarak görev yaptı. Sonrasında tekrar Türkiye’ye dönen Soysal, Satış ve Satış Sonrası Saha Operasyonları Müdürlüğünü görevini üstlendi. Soysal halen Ford Otosan’da tüm markaların online ve offline İletişim, marka yönetimi, iş geliştirme, CRM, pazarlama finans, etkinlikler ve organizasyonlarından sorumlu Kıdemli Pazarlama Müdürü görevine devam etmektedir. Soysal, Ford Otosan’da 11 yıldır Türkiye'de “En İyi Otomotiv Marka Satış” ödülünü almaktadır.

Prof.Dr. Yavuz Odabaşı (Oturum Başkanı)
Prof.Dr. Yavuz Odabaşı (Oturum Başkanı)
Anadolu Üniversitesi Öğretim Üyesi; "Tüketici Davranışı" ve "Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi" Kitaplarının Yazarı

Hakkında

1971 yılında A.İ.T.İ.A. İşletme-Muhasebe bölümünden mezun oldu. Aynı Akademi'deki İşletme Yönetimi Enstitüsü pazarlama bölümünü 1973 yılında tamamlayarak işletme bilim uzmanlığını kazandı. Askerlik görevini takiben 1975 yılında Cam-Elyaf San. A.Ş.'de satış sorumlusu olarak çalıştı. 1976 yılında devlet bursu ile ABD’ye gitti ve master-doktora derecelerini aldı. 1982-1985 yıllarında Erciyes Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalıştı. 1985 yılından bu yana Anadolu Üniversitesi’nde görev yapmakta olup; Eskişehir MYO kurucu müdürlüğü, Entegre Yüksekokulu müdürlüğü ve İşletme Fakültesi kurucu dekanlık görevlerinde bulunmuştur. Halen Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi öğretim üyesidir.

(15:45-16:10) Müşteri Bağlılığı ve Sadakat Üzerine Deneyimler / Loyalty Marketing

Günümüzde, küreselleşme, artan rekabet, düşük fiyat alternatifleri ve teknolojik gelişmeler ile gerilemiş müşteri sadakatini yeniden kurmak, sadık ve karlı müşterilere sahip olmak için yapılması gerekenler hakkında ilham verici bir deneyim sizleri bekliyor.
Eser Hakim
Eser Hakim
Brand Experience Designers Kurucu Ortağı, John Caples Awards Türkiye Başkanı

Hakkında

Brand Experience Designers kurucu ortağı Hakim, marka deneyimi, pazarlamanın yeni oyuncakları, gençlere yönelik pazarlama, yeni pazarlama trendleri, “BEN” markası konularında dersler vermektedir. Caples Awards Türkiye Başkanı olup, son 4 yıldır New York’ta yürütülen jürilik görevini üstlenmiştir. Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) için çalışmış, 2008 yılında ödül komitesi başkanlığındayken Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin Türkiye’de başlatılmasında aktif rol üstlenmiştir. Son 10 yılını BBDO, Publicis gibi global iletişim ajanslarında üst düzey yönetici olarak geçirmiş olan Hakim, öncesinde Boğaziçi Üniversitesi Turizm Sertifika Programında Bilgisayara Giriş dersleri vermiştir.

(16:10-16:35) Keyif Arası

Sürpriz aktivitelerin yer aldığı eğlenceli bir keyif arası

(16:35-17:10) 2014 Yılının Satış Trendleri

Geçmişte olduğu gibi günümüzde de satış yönetimi ve teknikleri değişim ve gelişimine hızla devam ediyor. Bu oturumda satışın bugünü ve geleceği ile ilgili yaratıcı ve yol gösterici bilgi ve deneyim paylaşımları sizlerle olacak. Bu oturuma katılarak satış alanında bir çok kişinin önüne geçme fırsatını yakalayacaksınız.
Sadık Demirci
Sadık Demirci
Turkcell Global Bilgi Yeni Operasyonlar Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Demirci, profesyonel hayatına 1998 yılında Turkcell İletişim A.Ş. de müşteri temsilcisi olarak iş hayatına başladı. 2000 yılında İzmir Lokasyonu’nun kuruluşu için gitti ve çeşitli yöneticilik görevlerinde bulundu. 2005 yılında Erzurum lokasyonunun kuruluşu ve hayata geçirilişi için lokasyon yöneticisi olarak Erzurum’a gitti. 2008 yılında İstanbul Digiturk Operasyonları Müdürlüğü görevine başladı ve 2012 Mart itibariyle Özel Sektör Operasyonları müdürlüğü görevini devraldı. Demirci, Ağustos 2013 itibariyle Yeni Operasyonlar Direktörlüğü’ne vekaleten atanmış ve halen görevine devam etmektedir.

Gürkan Arpacı
Gürkan Arpacı
Türk Telekom Kurumsal Satış Direktörü

Hakkında

Arpacı, Cornell University İşletme sertifika programını tamamlamıştır. Turkcell Teknoloji Departmanında başlayan iş hayatına EreNet Bilgisayar ve sonrasında EreSis firması Satış Pazarlamadan Sorumlu Kurucu Ortağı olarak devam etti. Sprint, Deutsche Telekom ve France Telecom ortaklı GlobalOne firmasında Kıdemli Satış Danışmanı olarak görev aldı. 2000 yılında katıldığı HP Türkiye'de en son Telekom Sektör Satış Müdürü olmak üzere değişik pozisyonlarda 8 yıl süresince görev yaptı. 2008 yılından bu yana Türk Telekom’un yeniden yapılanmasında aktif rol oynadığı Kurumsal Müşteri segmentlerinden sorumlu Satış Direktörü olarak görev yapmaktadır.

Atok Kansav
Atok Kansav
Sephora Türkiye Satış ve Operasyon Direktörü

Hakkında

Kansav, Galatasaray Lisesi ve ardından Koç Üniversitesi Sosyoloji bölümünü bitirdi. Üniversite yıllarında başlayan reklam kariyerini muhtelif ajanslarda (McCann Erickson - Ogilvy&Mather) 3 sene kadar sürdürdükten sonra, aile işi olan tekstil makinaları mümessilliği şirketinde satış kariyerine başladı. 3 sene süren bu görevin ardından aile işinden ayrılarak, Adidas Türkiye’de Zincir Mağazalardan Sorumlu Saha Satış Uzmanı olarak çalıştı ve görevinde değişik zamanlarda 60’dan fazla şehirde, 100’e yakın satış noktasının sorumluluğunu taşıdı. Ardından aynı şirkette Satış Geliştirme Koordinatörlüğü görevini üstlendi. Sephora Türkiye’nin kurulmasıyla birlikte sırasıyla Bölge Müdürü, Satış ve Operasyon Müdürü, Satış ve Operasyon Direktörlüğü görevlerinde bulundu. Darty Türkiye Satış Direktörü olarak çalıştı. Kansav halen Sephora Türkiye Satış ve Operasyon Direktörlüğü görevini devam ettirmektedir.

Özlem Seller (Oturum Başkanı)
Özlem Seller (Oturum Başkanı)
Gelişim Atölyesi Genel Müdürü, "Ali Topu Sat" Kitabının Yazarı

Hakkında

Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi'nden mezun olan Seller, İstanbul Ticaret Üniversitesi İşletme Fakültesi'nde "Küresel Şirketlerin Pazarlama Stratejilerinde Kavram ve Kuram Olarak Küreselleşme ve Küre-Yerelleşme Uygulamaları" konulu yüksek lisansını tamamladı. 1990 - 1996 yılları arasında çalışma hayatına farklı sektörlerde Satıcı ve Satış Yöneticisi olarak devam etti. 1996 yılında, Halk Yaşam Sigorta A.Ş. Pazarlama Müdürlüğü direkt satış ekibinde Bireysel Güvence Danışmanı olarak göreve başladı. Yapı Kredi Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş. İnsan Kaynakları Birimi'nde Eğitim departmanının kuruluşunda görev aldı ve bu departmanın yönetimini üstlendi. 2001 yılında Yapı Kredi Emeklilik A.Ş.'nin kuruluş aşamasında Bireysel Emeklilik Satış Süreçlerini oluşturmak üzere farklı projelerde görev aldı. Ağustos 2004' te Yapı Kredi Sigorta Grubu'nda devam ettiği Eğitim Yönetmenliği görevinden ayrılarak, kurumsal ve bireysel eğitimler vermek üzere Gelişim Atölyesi'ni (GA GRUP) kurdu. Halen Gelişim Atölyesi Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır.

(17:10-17:45) Etkili Sosyal Medya ve Dijital Marketing Uygulamaları İle Büyüme ve Karlılık Hedeflerinize Ulaşın / Social Media ve Digital Marketing

Günümüzde teknolojinin gelişmesiyle birlikte şirketler geleneksel medyanın yanı sıra internet, mobil ve diğer interaktif platformları yoğun bir şekilde kullanmaya başladılar. Bu oturumda sosyal medya ve digital marketing ile ilgili bilmek istediğiniz en güncel trendler, strateji, yöntem ve bilgiler Türkiye'nin alanlarında öncü markalarının yöneticileri tarafından sizlerle paylaşılacak. Böylece sosyal medya ve digital marketing'i çok daha etkin kullanarak hedeflerinize ulaşacaksınız.
Alemşah Öztürk
Alemşah Öztürk
41-29 Ajans Başkanı (Türkiye'de Kristal Elma ve Effie'de olmak üzere 30'dan fazla; Uluslararası ise 40'dan fazla ödül sahibi)

Hakkında

Birçok yayın kuruluşu tarafından Türkiye’nin marketing alanındaki sözcülerinden birisi sayılan Öztürk, dijital dünyadaki yoğun ihtiyacın farkına vararak 2007 yılında 41-29‘u kurmuştur. Bugüne kadar 200’e yakın projeye imza atmış, 4 yıl gibi kısa bir sürede 6 katı büyüklüğüne ulaşmış, Türkiye’de Kristal Elma ve Effie olmak üzere 30’den fazla, Global olarak da 40’tan fazla ödül almış 41-29, Türk yaratıcı yaklaşımının global alanda bir çok ilk'e ulaşmasını sağlamıştır.

Emre Topsakaloğlu
Emre Topsakaloğlu
Efes Türkiye Tüketici Etkileşimi Grup Müdürü

Hakkında

Saint Benoit Fransız Lisesi’nin ardından, üniversite eğitimini Bilkent Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Bölümü’nde tamamlayan Topsakaloğlu, 2001 yılından bu yana Efes’te çeşitli görevlerde bulundu. Topsakaloğlu, 2008 yılından itibaren Efes Türkiye Tüketici Etkileşimi Grup Yöneticisi olarak görev yapmaktadır.

Murat Kahraman
Murat Kahraman
8bit Dijital İçerik Ajansı Kurucusu, "Sosyal Medya 101" Adlı Kitabın Yazarı

Hakkında

Kahraman, NTV ve Doğan gibi büyük medya gruplarında iş yaşamına başladı. Online pazarlama ve yeni medya projelerinde görev aldı. Geleneksel medyada sosyal medya araçlarının kullanımı konusunda Türkiye'nin ilk uygulamalarını hayata geçirdi. Geleneksel interaktif pazarlama araçlarının yanısıra, TTNET ve Türk Telekom'un sosyal medya alanında yürüttüğü öncü çalışmalarını da yöneten, dijital pazarlama trendleri, webmetri ve sosyal medya konularında farklı dergilerde yazılar yazan, seminer ve eğitimler veren Kahraman, Türk Telekom A.Ş.'de dijital pazarlama ve sosyal medya iletişimi alanında Reklam Takım Lideri olarak çalışmıştır. Sosyal medyanın pazarlama iletişimi için kullanımını konu alan "Sosyal Medya 101" adlı kitabın yazarıdır.

Prof. Dr. İbrahim Kırcova (Oturum Başkanı)
Prof. Dr. İbrahim Kırcova (Oturum Başkanı)
Yıldız Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bölümler Fakültesi Öğretim Üyesi, "İnternette Pazarlama" Kitabının Yazarı

Hakkında

Prof.Dr. İbrahim Kırcova Yıldız Teknik Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü Öğretim Üyesidir. Pazarlama, Elektronik Ticaret, Mobil Pazarlama konularında yazılmış çok sayıda kitap ve makalesi bulunmaktadır. Pazarlama Yönetimi, Uluslararası Pazarlama, İnternette Pazarlama, Marka Yönetimi, Satış Yönetimi, Stratejik Pazarlama Yönetimi konularında dersler vermektedir. Infomag Dergisi’nde pazarlama üzerine güncel yazılar yazmaktadır.

(17:45) Kapanış