Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


7.MARKETING POWER CONFERENCE

(08:00-08:25) Kayıt

(08:30-08:55) Marketing Power Başlıyor / Ödül Töreni

Pazarlama yöneticilerinin vizyonunu genişletmek ve bilgilerini geliştirmek konusunda önemli bir role sahip olan Marketing Power Conference 7. kez pazarlama dünyasıyla buluşuyor. Pazarlama dünyasının en prestijli ödüllerinden olan "Marketing Power Ödülleri" de sahiplerini buluyor.

Ayşe Işıl Akyol

AXA Sigorta Pazarlama ve Satış Başkan ve İcra Kurulu Üyesi

Faruk Çizmecioğlu

Türk Hava Yolları A.O. Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı

Cem Lütfi Rodoslu

Migros Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

Timuçin Güler

OPET Pazarlama ve İletişim Grup Müdürü

(08:55-09:30) Etkili Ürün Yönetimi İle Markanıza Değer Katın

Şirketler ürün ve hizmetlerinin pazar payı hedeflerine ulaşması ve müşteri memnuniyetini sağlayabilmeleri için ürün yönetimi ile ilgili faaliyetleri etkin ve eksiksiz bir şekilde yürütmelidirler. Bu oturumda etkili bir ürün yönetimi ile ilgili tüm yapmanız gerekenleri önemli markaların üst düzey yöneticilerinden dinleme fırsatı bulacak ve markanıza değer katan bir ürün yönetimi sergileyeceksiniz.
Başak Kluznick
Başak Kluznick
Yıldız Holding Süt ve Sütlü Ürünleri, Smartt, Şekerleme ve Sakız Pazarlama Genel Müdürü

Hakkında

Boğaziçi Üniversitesi’nde İşletme ve Uluslararası İlişkiler olmak üzere çift anadalı bitirdikten sonra Procter&Gamble Pazarlama bölümünde işe başlayan Kluznick, daha sonra kariyerinin büyük bir bölümü şirketin İsviçre’deki bölge merkezinde Orta ve Doğu Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgesinin sonuçlarından sorumlu Saç Bakım ürünleri Pazarlama Direktörü ve Amerika’daki Global Merkezde geçirdi. 2008 yılının sonunda Türkiye’ye dönerek Yıldız Holding’de Çikolata kategorilerinden sorumlu Pazarlama Genel Müdürü olarak görev aldı. Kluznick halen, Yıldız Holding'te Süt ve Sütlü ürünler, Smartt, Şekerleme ve Sakız kategorilerinin Pazarlama Genel Müdürü olarak iş yaşamına devam etmektedir.

Faruk Çizmecioğlu
Faruk Çizmecioğlu
Türk Hava Yolları A.O Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı

Hakkında

Marmara Üniversitesi İ.İ.B.F. İşletme bölümünden mezun olan Çizmecioğlu, Oyak Renault Firması lojistik departmanında farklı pozisyonlarda görev aldıktan sonra Uluslararası Dış Ticaret alanında çalışmıştır. 2004 yılında Türk Hava Yolları’nda göreve başlayan Çizmecioğlu, Pazarlama ve Satış Başkanlığı görevini üstlenmiş, ardından Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevine getirilmiştir. Yaptığı başarılı çalışmalar neticesinde 2011 yılında yapılan bir araştırmada yılın en iyi 25 pazarlama yöneticisi içinde birinci seçilen Çizmecioğlu, halen Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini sürdürmekle birlikte aynı zamanda Türk Hava Yolları A.O.’nun ortak olduğu Güneş Ekspres Havacılık A.Ş. ve Türkbine Teknik Gaz Türbinleri Bakım Onarım şirketinde Yönetim Kurulu üyesi olarak çalışmalarına devam etmektedir.

Serkan Ülgen
Serkan Ülgen
Yapı Kredi Kartlı Ödeme Sistemleri Pazarlama Grup Direktörü ve Bankalararası Kart Merkezi (BKM) Yönetim Kurulu Üyesi

Hakkında

Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Ülgen, MBA programını Boğaziçi Üniversitesi’nde tamamladı. Kariyerine 1998 yılında Boyner Holding bünyesindeki Benkar Tüketici Finansmanı ve Kredi Kartı Hizmetleri'nde başlayan Ülgen, 2001 yılında Yapı Kredi - Kredi Kartları Pazarlama ekibinde yönetici olarak çalışmaya başladı. Halen Yapı Kredi Perakende Bankacılık Yönetimi’nde Kartlı Ödeme Sistemleri Pazarlama Grup Direktörü olarak görevini sürdüren Ülgen, ayrıca Bankalararası Kart Merkezi'nde (BKM) Yönetim Kurulu Üyesi olarak Yapı Kredi’yi temsil ediyor.

Prof. Dr. Esra Gençtürk (Oturum Başkanı)
Prof. Dr. Esra Gençtürk (Oturum Başkanı)
Özyeğin Üniversitesi Rektör Yardımcısı

Hakkında

Prof. Dr. Gençtürk, Robert Koleji’nden mezun olmasının ardından University of Southern California Íşletme Bölümü’nden Lisans (BS), University of Minnesota’dan Íşletme Yüksek Lisans (MBA) ve University of Minnesota’dan Pazarlama anabilim dalında Doktora derecelerini almıştır. Prof. Dr. Gençtürk Özyeğin Üniversitesi’ne katılmadan önce 1989 – 1996 senelerinde University of Texas, Austin’da Pazarlama ve Uluslararası İşletme Bölümü’nde öğretim üyesi olarak, 1996-2009 yıllarında da Koç Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nde tam zamanlı öğretim üyesi olarak çalışmıştır. University of Minnesota ve University of Texas, Austin’da bir çok kez “Öğretimde Mükemmellik Ödülü”ne layık görülen Prof. Dr. Gençtürk’ün uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış çok sayıda makalesi ve ödül almış yayınları bulunmaktadır. American Marketing Association Global Special Interest Grubu’nun Başkanı olarak görev yapmakta ve Journal of International Business Studies, Journal of International Marketing ve Journal of International Management dergilerinin yayın kurullarında bulunmaktadır.

(09:30-10:05) Marka Yönetiminde Yenilikçi Stratejiler

Rekabet koşullarının sonucu olarak günümüzde marka ve marka yönetimine verilen önem geçmiş yıllara göre hızla artmaktadır. Bir şirketin bulunduğu sektörde yer edinebilmesi, ürün ya da hizmetlerine değer katabilmesi için kendine özgü ve tutarlı bir marka kimliği sunması zorunludur. Bu oturumda yenilikçi bir marka olmanın ve etkili bir marka yönetimi sergilemenin yöntemlerini, Türkiye'nin önemli markalarının üst düzey yöneticilerinden dinleme ve markanıza uygulama fırsatına sahip olacaksınız.
Bilge Çiftçi
Bilge Çiftçi
Vodafone Marka ve Pazarlama Stratejisi Bölüm Başkanı

Hakkında

Çiftçi, pazarlama kariyerine Procter&Gamble Türkiye’de, 1998 yılında başladı. 2011 yılına kadar Türkiye, İngiltere ve Cenevre ofislerinde şampuan, deterjan, kişisel bakım, çocuk bezi ve hijyenik kadın ürünlerinde bölgesel ve global marka ve pazarlama yöneticiliği görevlerinde bulundu. Ağustos 2011’den beri Vodafone- Türkiye’de Marka ve Pazarlama Stratejisi Bölüm Başkanı olarak görev yapmaktadır.

Ayşe Işıl Akyol
Ayşe Işıl Akyol
AXA Sigorta Pazarlama & Satış Başkan ve İcra Kurulu Üyesi

Hakkında

Avusturya Kız Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunudur. İş hayatına 1987 yılında İnterbank’ ta yönetici adayı olarak başlamıştır. Daha sonra sigorta sektörüne geçerek Commercial Union (AVIVA) şirketinde çalışmış ve 1995 yılında bu şirkette genel müdür yardımcılığına yükselmiştir. 2002 yılından beri AXA Sigorta’da satış, pazarlama ve bölgelerden sorumlu başkan ve icra kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır.

Prof.Dr. Yavuz Odabaşı (Oturum Başkanı)
Prof.Dr. Yavuz Odabaşı (Oturum Başkanı)
Anadolu Üniversitesi Öğretim Üyesi

Hakkında

1971 yılında A.İ.T.İ.A. İşletme-Muhasebe bölümünden mezun oldu. Aynı Akademi'deki İşletme Yönetimi Enstitüsü pazarlama bölümünü 1973 yılında tamamlayarak işletme bilim uzmanlığını kazandı. Askerlik görevini takiben 1975 yılında Cam-elyaf San. A.Ş.'de satış sorumlusu olarak çalıştı. 1976 yılında devlet bursu ile ABD’ye gitti ve master-doktora derecelerini aldı. 1982-1985 yıllarında Erciyes Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak çalıştı. 1985 yılından bu yana Anadolu Üniversitesi’nde görev yapmakta olup; Eskişehir MYO kurucu müdürlüğü, Entegre Yüksekokulu müdürlüğü ve İşletme Fakültesi kurucu dekanlık görevlerinde bulunmuştur. Halen İşletme Fakültesi öğretim üyesidir.

(10:05-10:40) Kahve Arası (Networking Coffee)

(10:40-11:25) Pazarlama Trendleri: Content Marketing, Shopper Marketing ve Experiential Marketing

Gelişen dünyamızda ihtiyaçlar ve müşteri talepleri sürekli değişiyor. Değişen ihtiyaçlar ve müşteri talepleri doğrultusunda pazarlamada değişim gösteriyor ve yeni trendler ortaya çıkıyor. Bu oturumda en yeni pazarlama trendlerini, bu trendleri en iyi uygulayan ve başarılı sonuçlar alan markaların yöneticilerinden dinleme ve kendi markanıza uyarlama fırsatına sahip olacaksınız.
Beyza Ergen
Beyza Ergen
Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Pazarlama Direktörü

Hakkında

Ergen, Stonehill Koleji İşletme Bölümü’nden 1999 yılında mezun olduktan sonra eğitimine Pennsylvania Üniversitesi Wharton School’da devam etmiş olup, Yönetim ve Finans üzerine çift dal MBA yapmıştır. İş yaşamına Procter & Gamble’da Ürün Müdürü Yardımcısı olarak başlayan Ergen, 2005 yılında Coca-Cola Şirketi’ne geçerek sırasıyla Tüketici Davranışları ve Stratejik Planlama Müdürü, Gazsız İçecekler ve Stratejik Planlama Müdürü, Coca-Cola Türkiye Pazarlama Direktörü olarak görev yapmış olup 2012 yılından itibaren ise Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Pazarlama Direktörlüğü görevini yürütmektedir. Ergen, Coca-Cola’nın pazarlama iletişimi stratejisini bölgeye adapte ederek inovasyon ve iletişimde yarattığı farklılıklarla tanınıyor.

Ege Ertem
Ege Ertem
Intel Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Satış & Pazarlama Direktörü

Hakkında

O.D.T.Ü. Elektrik ve Elektronik Mühendisliği bölümünü mezunu olan Ertem, iş yaşamına Schneider Elektrik'te teknik-ticari mühendis ve satış temsilcisi olarak başlamıştır. 2000 yılında Intel Türkiye’de görev yapmaya başlayan Ertem, sırasıyla Müşteri İlişkileri Yöneticisi, Pazarlama Müdürü ve Satış Müdürü olarak görev aldı. Ertem, 2005-2008 yılları arasında Intel'in dünyadaki en genç Genel Müdürü olarak Türkiye ofisinin yönetimini sürdürdü. Ertem, Intel'de gerçekleştirilen en iyi pazarlama kampanyaları sıralamasında 5'incilik ödülünü alan projeye liderlik etti. Ertem, halen Intel Türkiye, Orta Doğu ve Afrika Bölge Satış ve Pazarlama Direktörlüğü görevini sürdürüyor.

Ali Fuat Orhonoğlu
Ali Fuat Orhonoğlu
Unilever Ev Bakım Grubu Müşteri Pazarlama Direktörü

Hakkında

Orhonoğlu, Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü’nü bitirmiştir. 1995 yılında Unilever’de müşteri geliştirme departmanında işe başlamış, saha satış, ticari pazarlama ve pazarlama gibi değişik fonksiyonlarda farklı görevler almıştır. 2006-2009 yılları arasında Dubai’de Unilever Körfez Ülkeleri Modern Ticaret Kanalları Yöneticiliği yaptıktan sonra tekrar Türkiye’ye dönmüş ve halen bulunduğu Ev Bakım Grubu Müşteri Pazarlama Direktörlüğü görevini üstlenmiştir.

Prof.Dr. Kemal Kurtuluş (Oturum Başkanı)
Prof.Dr. Kemal Kurtuluş (Oturum Başkanı)
Zirve Üniversitesi

Hakkında

Prof. Dr. Kurtuluş İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde Pazarlama Anabilim Dalı’nda öğretim üyesidir. Doktorasını İstanbul Üniversitesi’nde yapan Prof.Dr. Kurtuluş, yüksek lisansını Amerika’da Kansas Üniversitesi’nde tamamlamıştır. European Journal of Marketing, Management International Review, Frensenius Environmental Bulletin, AMSE Review, Journal of European Research gibi alanının önde gelen dergilerinde makaleleri yayınlanmıştır. Prof. Dr. Kurtuluş, birçok ulusal ve uluslararası kongrelere katılmıştır. Kendisinin “Pazarlama Araştırmaları” kitabının genişletilmiş versiyonu 2004 yılında basılmıştır. “Academy of Marketing Science”a üye olan Prof. Dr. Kurtuluş, Journal of Asia Pacific Marketing’de değerlendirme komitesinde görev yapmaktadır. Nebraska Üniversitesi, Ohio State Üniversitesi, Hamburg Üniversitesi, Johannes Kepler Üniversitesi ve Stellenbosch Üniversitesi’nde ziyaretçi öğretim üyesi olarak görev yapmıştır. Kendisi şu anda lisans, yüksek lisans ve doktora düzeyinde pazarlama araştırmaları, pazarlama stratejileri, pazarlama yönetimi, perakendecilik ve uluslar arası pazarlama derslerini yürütmektedir.

(11:25-12:00) Lüks Markaların Pazarlama Stratejileri

Lüks bazıları için zenginlik ve gösteriş, bazıları için ise sosyal statü ve özel olmaktır. Bir sosyal statü göstergesi olarak lüks markalar her zaman tüketicileri büyülemiştir. Bu oturumda dünyanın en önemli lüks markalarının pazarlama stratejileri ve yöntemleri ile ilgili bilgi sahibi olacak ve bunları kendi markalarınızda deneyimleyeceksiniz.
Ferhat Albayrak
Ferhat Albayrak
Koç Holding / Ferrari-Maserati Distribütörü Fer-Mas'ın Şirket Müdürü

Hakkında

Albayrak iş hayatına 1995 yılında Zeytinoğlu Motorlu Taşıtlar A.Ş’.de Ferrari Satış Sorumlusu olarak başladı. 2003 yılında Tofaş ailesine katıldı. Burada Özel Satışlar Bölümünde VIP ve Büyük Filo Müşterilerinden sorumlu olarak, aynı zamanda Alfa Romeo markasının yeniden yapılmasında görev aldı.
2005 yılında Tofaş’ın Ferrari ve Maserati Distribütörü olması ile beraber Fer-Mas’ın kurulum aşamasından itibaren Ferrari Satış Müdürü, 2011 yılı itibari ile de firmanın her iki markasından da sorumlu Satış ve Pazarlama Yöneticisi görevlerini aldı. 2013 yılı itibariyle aynı firmada Şirket Müdürü olarak görevini devam ettirmektedir.

Dilek Ertek
Dilek Ertek
Tiffany & Co. Türkiye Distribütörü Collection'ın Türkiye Başkanı

Hakkında

İstanbul Konservatuarı Bale Bölümü, Avusturya Lisesi, Norwalk High School (USA Connecticut), Mimar Sinan Üniversitesi Yüksek Mimarlık Fakültesi mezunu olan Ertek, iş hayatına ilk olarak aile şirketi olan DuPont de Nemours Türkiye Temsilciliğinde başladı. Uluslararası arenada aktif şirketler ile yapılan çalışmalarda kazandığı tecrübelerle sanat eğitimlerini birleştirerek, kendi şirketini kurmuştur. On yıl kadar tekstil alanında çeşitli yabancı şirketlerin tanıtım ve satışını yaptıktan sonra, Tiffany Co. markasının Türkiye temsilciliği ile 1995 yılında mücevher dünyasına girmiştir. Ertek, 17 yıldan beri dünyaca ünlü birçok mücevher markasının Türkiye’deki tanıtımı ve satışı ile ilgili çalışmaktadır.

Özlem Güsar (Oturum Başkanı)
Özlem Güsar (Oturum Başkanı)
Özgü Danışmanlık Şirketi Kurucusu, Lüks Marka ve İletişim Danışmanı

Hakkında

İ.T.Ü Endüstri Mühendisliği’nden mezun olan Güsar; P&G, Turkcell, Boyner Holding ve Garanti Bankası’nda çalıştıktan sonra, Gilan Mücevher’de Genel Müdür olarak görev yapmıştır. 2003 yılında Türkiye’nin ilk “Lüks Marka ve Stratejik İletişim Danışmanlık” şirketini kuran Güsar, otomobil markalarından SPA’lara, lüks otellerden mücevhere kadar çok geniş bir portföye danışmanlık vermektedir. Hürriyet, Sabah, Fortune, Forbes gibi yayınların lüks ile ilgili haberlerinde ana kaynak olarak başvurdukları Güsar, lüks marka yönetimi, satışı ve müşteri memnuniyeti konularında eğitimler ve workshoplar da düzenlemektedir.

(12:00-13:20) Öğle Yemeği

(13:20-14:05) How to communicate in iAge? (iAge. Bugünün İletişim Yolları)

Technology is changing consumer behaviour and communication. The new goal beyond image: Engagement. The remedy to unlock the hearts of an ego-nomic new generation of customers is still innovativecreativity (not technology). Various outstanding cases will demonstrate how successful brands have joined the conversation. (Günümüz teknolojisi, tüketicilerin davranış ve iletişim şekillerini değiştiriyor. Ve artık görünenin ötesinde yepyeni bir amaç var: Entegrasyon. Yine de yeni kuşak tüketicilerin ego-nomik kalplerini fethetmenin yolu teknolojiden değil inovatif yaratıcılıktan geçiyor. Bu oturum size başarılı markaların bunu nasıl hayata geçirdiğini ve sizin iş hayatınızda bunları nasıl uygulamanız gerektiğinin yöntemlerini gösterecek.)
Dr. Fred Koblinger
Dr. Fred Koblinger
Dünyanın önde gelen Pazarlama Otoritesi. Cannes Lions'€™ta Pazarlama alanında 4 ödül sahibi. Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx Awards, Spikes Asia gibi prestijli yarışmaların jüri başkanı

Hakkında

Fred Koblinger, 1987 -1991 yılları arasında Ogilvy & Mather Direct’i kurdu ve yöneticiliğini üstlendi. İletişimde çizgi altı – çizgi üstü ayrımının olmadığını göstermek amacıyla kurduğu Palla, Koblinger & Partner (PKP) kısa sürede Avusturya’nın bir numaralı marka iletişim ajansı haline geldi. Bu sürede 4 adet “Cannes Direct Lions” da dahil olmak üzere birbirinden değerli ödüller kazanan Fred Koblinger, yaratıcılıktan ödün vermeden de markalara hizmet verilebileceğini tüm dünyaya kanıtlamış oldu.

Palla, Koblinger & Partner’i 2000 yılında BBDO’ya devreden Fred Koblinger, BBDO’nun BTL ajansı olan Proximity’nin de kurucu ortaklarındandır. Fred Koblinger, Avusturya’nın en büyük ajanslarından biri olan PKP BBDO’da müşterileri için bütünleşik iletişim çözümleri aramaya devam etmektedir.

Eser Hakim
Eser Hakim
Brand Experience Designers Kurucu Ortağı, John Caples Awards Türkiye Başkanı olup son 4 yıldır New York’ta yürütülen jürilik görevini üstlenmiştir.

Hakkında

Brand Experience Designers kurucu ortağı Hakim, marka deneyimi, pazarlamanın yeni oyuncakları, gençlere yönelik pazarlama, yeni pazarlama trendleri, “BEN” markası konularında dersler vermektedir. Caples Awards Türkiye Başkanı olup son 4 yıldır New York’ta yürütülen jürilik görevini üstlenmiştir. Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) için çalışmış, 2008 yılında ödül komitesi başkanlığındayken Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nin Türkiye’de başlatılmasında aktif rol üstlenmiştir. Son 10 yılını BBDO, Publicis gibi global iletişim ajanslarında üst düzey yönetici olarak geçirmiş olan Hakim, öncesinde Boğaziçi Üniversitesi Turizm Sertifika Programında Bilgisayara Giriş dersleri vermiştir.

(14:05-14:25) Kahve Arası (Networking Coffee)

(14:25-15:00) Sosyal Medya ve Digital Marketing'de Yeni Trendler

Günümüzde teknolojinin gelişmesiyle birlikte şirketler geleneksel medyanın yanı sıra internet, mobil ve diğer interaktif platformları yoğun bir şekilde kullanmaya başladılar. Bu oturumda sosyal medya ve digital marketing ile ilgili bilmek istediğiniz en güncel trendler, strateji, yöntem ve bilgiler Türkiye'™nin alanlarında öncü markalarının yöneticileri tarafından sizlerle paylaşılacak. Böylece sosyal medya ve digital marketing'i çok daha etkin kullanarak fark yaratacaksınız.
Murat Kahraman
Murat Kahraman
8bit Dijital İçerik Ajansı Kurucusu, "Sosyal Medya 101" Adlı Kitabın Yazarı

Hakkında

Kahraman, NTV ve Doğan gibi büyük medya gruplarında iş yaşamına başladı. Online pazarlama ve yeni medya projelerinde görev aldı. Geleneksel medyada sosyal medya araçlarının kullanımı konusunda Türkiye'nin ilk uygulamalarını hayata geçirdi. Geleneksel interaktif pazarlama araçlarının yanısıra, TTNET ve Türk Telekom'un sosyal medya alanında yürüttüğü öncü çalışmalarını da yöneten, dijital pazarlama trendleri, webmetri ve sosyal medya konularında farklı dergilerde yazılar yazan, seminer ve eğitimler veren Kahraman, Türk Telekom A.Ş.'de dijital pazarlama ve sosyal medya iletişimi alanında Reklam Takım Lideri olarak çalışmıştır. Sosyal medyanın pazarlama iletişimi için kullanımını konu alan "Sosyal Medya 101" adlı kitabın yazarıdır.

Özgür Alaz
Özgür Alaz
Sosyal Medya Uzmanı, Promoqube Dijital Pazarlama Ajansı ve Useful İş Geliştirme Ajansı Kurucu Ortağı

Hakkında

İTÜ İşletme Mühendisliği mezunu olan Alaz, dijital strateji ve pazarlama teknoloji geliştirme alanındaki projelere liderlik yapmaktadır. Finans, telekom ve dijital iş modelleri alanında tecrübeye sahip olan Alaz’ın uzmanlık alanları arasında; sosyal medya, dijital strateji, iş modeli inovasyonu, trend analizi, yalın şirket ve kişisel verimlilik konuları bulunmaktadır. Alaz, Promoqube Dijital Pazarlama Ajansı ve Useful İş Geliştirme Ajansı'nın kurucu ortağıdır.

Emre Topsakaloğlu
Emre Topsakaloğlu
Efes Türkiye Tüketici Etkileşimi Grup Yöneticisi

Hakkında

Saint Benoit Fransız Lisesi’nin ardından, üniversite eğitimini Bilkent Üniversitesi Turizm ve Otel İşletmeciliği Bölümü’nde tamamlayan Topsakaloğlu, 2001 yılından bu yana Efes’te çeşitli görevlerde bulundu. Topsakaloğlu, 2008 yılından itibaren Efes Türkiye Tüketici Etkileşimi Grup Yöneticisi olarak görev yapmaktadır.

Prof.Dr. İbrahim Kırcova (Oturum Başkanı)
Prof.Dr. İbrahim Kırcova (Oturum Başkanı)
Yıldız Teknik Üniversitesi İ.İ.B.F İşletme Bölümü Öğretim Üyesi

Hakkında

Prof.Dr. İbrahim Kırcova Yıldız Teknik Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü Öğretim Üyesidir. Pazarlama, Elektronik Ticaret, Mobil Pazarlama konularında yazılmış çok sayıda kitap ve makalesi bulunmaktadır. Pazarlama Yönetimi, Uluslararası Pazarlama, İnternette Pazarlama, Marka Yönetimi, Satış Yönetimi, Stratejik Pazarlama Yönetimi konularında dersler vermektedir. İnfomag Dergisi’nde pazarlama üzerine güncel yazılar yazmaktadır.

(15:00-15:35) Kurumsal iletişim / Bir Rekabet Aracı Olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk

Şirketler, küreselleşme sonucunda yaşanan büyük değişimlere uyum sağlamak ve yaşamlarını sürdürebilmek için kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler faaliyetlerine her zamankinden daha fazla önem vermektedir. Bu kapsamda bir çok şirket toplumun duyarlı olduğu alanlarda bir güç birliği oluşturarak çözüm üretmek veya toplumun dikkatini önemli konular üzerine çekmek amacıyla sosyal sorumluluk çalışmalarına ağırlık veriyor. Bu oturumda başarılı kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler faaliyetleri ile ilgili önemli bilgilere sahip olacaksınız.
Dr. Yasemin Öngören
Dr. Yasemin Öngören
Abdi İbrahim İlaç San. A.Ş. Kurumsal İletişim Direktörü

Hakkında

İstanbul Üniversitesi’nden mezun olan Dr. Öngören, aynı üniversitenin İletişim Fakültesi’nde Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı’nda Yüksek Lisans ve Doktora çalışmasını tamamladı. Profesyonel iş yaşamına 1996 yılında Ekinciler Holding’de iletişim uzmanı olarak başlayan Dr. Öngören, 1997 - 2003 yılları arasında iletişim danışmanlığı ajanslarında Müşteri ve İş Geliştirme Direktörü olarak ulusal ve uluslararası birçok markanın iletişim stratejisinin oluşturulmasında rol aldı. 2005 yılında ECA-Serel markasının iletişim sorumluluğunu üstlenen, 2006 – 2011 yıllarında ise Akkök Şirketler Grubu Kurumsal İletişim Müdürü olarak görev alan Dr. Öngören, halen Abdi İbrahim Kurumsal İletişim Direktörü olarak çalışma hayatına devam etmektedir.

Umut Canpolat
Umut Canpolat
Renault MAIS A.Ş. İletişim Direktörü

Hakkında

Canpolat, İ.T.Ü. Makine Fakültesi lisans eğitiminin ardından, ABD’de University of Missouri’de İşletme Yüksek Lisansını tamamladı. Ford Otosan Ürün Geliştirme bölümünde iş hayatına başlayan Canpolat, iki yıl ABD Detroit’te Ford Motor Company’de çalıştı. 2001 yılından itibaren Ford Otosan’da sırasıyla; Proje Yönetimi Ekip Liderliği, Ticari Araçlar Marka Müdürlüğü ve Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevlerini yürüttü. 2011 yılında İletişim Direktörü olarak Renault MAIS A.Ş.’ye transfer olan Canpolat, halen bu görevde kariyerini sürdürmektedir.

Ayşenur Aydın
Ayşenur Aydın
OPET Petrolcülük A.Ş. Kurumsal İletişim Yöneticisi

Hakkında

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunu olan Aydın, iş hayatına Dünya Gazetes’inde ekonomi muhabiri olarak başlamıştır. Ardından halkla ilişkiler sektörüne geçmiş, Image ve Strateji İletişim şirketlerinde görev yapmıştır. Bu alandaki kariyerini ajans tarafından müşteri tarafına taşıyarak LC Waikiki ve Capitol Alışveriş Merkezi’nde Halkla İlişkiler ve Reklam Müdürlüğü görevlerini yürütmüştür. PRO İletişim Danışmanlığı’ndaki genel müdür yardımcılığı görevinin sonrasında 2006 yılından bu yana OPET Petrolcülük A.Ş’de Kurumsal İletişim Yöneticisi olarak görev yapmaktadır.

Prof. Dr. Haluk Gürgen (Oturum Başkanı)
Prof. Dr. Haluk Gürgen (Oturum Başkanı)
Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı

Hakkında

Gürgen, 1987 yılında Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde hazırladığı “Televizyon Reklamlarında Yaratıcı Strateji” başlıklı teziyle İletişim Bilimleri Doktoru ünvanı aldı. 1989 yılında San Francisco State Üniversitesi’nde alanıyla ilgili çalışmalar yaptı. 1990 yılında İletişim Sanatları doçenti, 1997 yılında profesör oldu. Gürgen’in Reklamcılık ve Metin Yazarlığı, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Ortam ve Araçları, Örgütlerde İletişim Kalitesi adlı kitapları ile çok sayıda proje ve makaleleri bulunmaktadır. Prof. Dr. Haluk Gürgen halen Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı görevini sürdürmektedir.

(15:35-16:05) Keyif Arası

Sürpriz aktivitelerin yer aldığı eğlenceli bir keyif arası

(16:05-16:35) Behavioral Marketing (Davranışsal Pazarlama)

Sebastian Hoelzl
Sebastian Hoelzl
Silverpop Avrupa Pazarlama Strateji Direktörü

Hakkında

Silverpop Avrupa Pazarlama Strateji Direktörü Hoelzl, pazarlama iletişimi ve marka yöneticiliğinde yerel ve uluslararası alanda 15 yıllık tecrübeye sahip. Hoelzl’in disiplinlerarası yaklaşımı, geniş bir yelpazede fütürolojist ve yönetim danışmanı olarak görev yaptığı çalışma ile şekillenmiştir. PGI’da pazarlama grup yöneticiliğinden sonra, McCann Ericcson’da müşteriden sorumlu genel müdür yardımcılığı görevini üstlenerek, Microsoft, Siemens ve Sony-Ericsson gibi şirketlerin uluslararası marka stratejilerini geliştirmiş ve yönetmiş. Hoelzl “Akıllı İletişim – Bireysel Değerlilik” konusunun yaratıcısı ve yöneticisi olarak, Silverpop Avrupa ayağının marka ve davranışsal pazarlama otomasyonu potföyünü yönetmektedir.

(16:35-17:15) The Future of Marketing

Geçmişte olduğu gibi günümüzde de pazarlama bilimi değişim ve gelişimine hızla devam ediyor. Bu oturumda pazarlama konusunda otorite olan birbirinden değerli akademisyenler pazarlamanın bugünü ve geleceği ile ilgili yaratıcı ve yol gösterici bilgi ve deneyim paylaşımında bulunacaklar. Bu oturuma katılarak pazarlama alanında bir çok kişinin önüne geçme fırsatını yakalayacaksınız.
Prof. Dr. Koen Pauwels
Prof. Dr. Koen Pauwels
Pazarlama Profesörü, Özyeğin Üniversitesi Öğretim Üyesi

Hakkında

Pauwels, UCLA’dan profesörlüğünü almış olup, Özyeğin Ünversitesi’nde “Pazarlama Profesörü” unvanıyla görevine devam etmektedir. Pazarlama yatırımları üzerine araştırmaları ve eğitimleri bulunmaktadır. “En İyi Bilimsel Yazı” alanında; 2010 yılında Google / WPP araştırmaları, 2011 yılında Syntec tarafında Marketing/Decision Sciences, 2001 yılında EMAC, 2007 yılında Journal of Marketing Research Dergisi tarafından O’Dell, 2008 ve 2009 yıllarındaEmerald Management Reviews Citation of Excellence, 2009 yılında Journal of Retailing tarafından Davidson ve Early Career Contributions to Marketing Strategy Research tarafındanVaradarajan ödüllerine layık görülmüştür. Ayrıca birçok yayında bilimsel makaleleri yayınlanmıştır. Pazarlama alanında birçok kitabı bulunan Pauwels’ın, ayrıca “pazarlama ve finans” konusu kapsamında 4 kitapta yazıları yayınlanmıştır. Avrupa’da AIMark ve ABD’de Marketing Productivity Group üyesidir. Ayrıca halen, Uluslararası Pazarlama Araştırma Dergisi ve Pazarlama Dergisi, Pazarlama Araştırması ve Pazarlama Bilim Dergisi'nin yayın kurulunda yardımcı editör olarak da görev yapmaktadır.

Doç. Dr. Maria Dolores Alvarez
Doç. Dr. Maria Dolores Alvarez
Boğaziçi Üniversitesi Öğretim Üyesi

Hakkında

İspanya Deusto Üniversitesi hukuk ve İşletme lisansı yapan Alvarez, Belçika’da Avrupa Hukuk’u masterı ve Amerika Cornell Üniversitesi’nde MBA masterı yapmış, Pazarlama konusunda Boğaziçi Üniversitesi’nden doktora almıştır. Pazarlama hedefleri, Şehir Pazarlaması, Turist Davranışı ve Hizmet Kalitesi konularda yayınları olan Alverez’in, birçok dergide yazıları mevcuttur. Pazarlama ve Turizm Pazarlaması ile ilgili 12’den fazla uluslararası konferansa konuşmacı olarak katılmıştır. Halen, Boğaziçi Üniversitesi’nde Turizm İşletmesi ve Araştırma Merkezi’nde yönetici olarak görev almaktadır. “Hizmet Kalitesi: Kavramlar, Yaklaşımlar ve Uygulamalar” adlı kitabının yazarı olan Alvarez, “Öğretimde Üstün Başarı Ödülü”ne sahiptir.

Gabriela Olaru
Gabriela Olaru
Yeditepe Üniversitesi Öğretim Üyesi

Hakkında

Yeditepe Üniversitesi ve Kadir Has Üniversitesi’nde sosyal medya, dijital pazarlama, pazarlama iletişimi alanlarında yüksek lisans dersleri vermektedir. Eğitimde inovasyon alanında araştırmaları olan Olaru, yükseköğretim kurumlarında interaktif eğitim programlarının etkilerini araştırmaktadır. Gabriela Olaru, “dijital ağların inovasyon ve bilimsel araştırma üzerindeki etkileri” üzerinde Türkiye/İsrail karşılaştırmalı bir doktora tezi üzerinde de de çalışmalarını sürdürmektedir.

Doç.Dr.İpek Altınbaşak Farina (Oturum Başkanı)
Doç.Dr.İpek Altınbaşak Farina (Oturum Başkanı)
Bahçeşehir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi

Hakkında

Doç.Dr.İpek Altınbaşak Farina, üniversite ve MBA eğitimlerini tamamladıktan sonra hızlı tüketim malları sektöründe Unilever A.Ş. gıda grubunda ürün müdürü olarak görev yapmıştır. Proje liderliğini yürüttüğü “Rama Cansuyu” projesi, 1994 yılında United Nations tarafından “dünya çapında yılın en başarılı çevre projesi” seçilerek ödül almıştır. Komili Holding‘de pazarlama müdürü ve yeni ürün geliştirme direktörü olarak da görev alan Altınbaşak Farina, telekomünikasyon sektöründe de kurumsal iletişim danışmanı olarak çalışmıştır. Boğaziçi Üniversitesi’nde Pazarlama doktorasını 2004 yılında tamamlayarak aynı yıl Bahçeşehir Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde öğretim üyesi olarak çalışmaya başlayan Altınbaşak Farina, 2005-2007 yılları arasında da Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü olarak yirmiden fazla yüksek lisans programını geliştirme ve yürütme görevini üstlenmiş, ayrıca, çeşitli doktora ve yüksek lisans programlarının koordinatörlüğünü yapmıştır.

(17:15) Kapanış