Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


HUMAN RESOURCES POWER CONFERENCE - 26 Ekim 2011

(08.30-09.00) Kayıt

(09.00-09.30) İnternet, Sosyal Medya ve İnsan Kaynakları

ABD'de işe alımlarda, iş bağlantılarında ve incelemelerde, sosyal ağların kullanımı % 70'lere çıkmış durumdadır. Ülkemizde de önümüzdeki yıllarda İK sektörünün sosyal medyayı daha aktif ve verimli kullanacağı şüphesizdir. Ancak önemli olan şimdiden bu alanda çalışmalar yaparak sosyal medyanın gücünü keşfetmek ve bu güçten yararlanmaktır. Bu oturumda sosyal medyanın insan kaynakları alanını nasıl etkileyeceği, hangi sosyal medya araçlarının ve hangi stratejilerin yatırımlarınızın karşılığını vereceği gibi bir çok önemli sorunun cevabını bulacak ve sosyal medya avantajlarından daha çok yararlanmaya başlayacaksınız.
Yusuf Azoz
Yusuf Azoz
Kariyer.Net Genel Müdürü

Hakkında

Azoz, Boğaziçi Üniversitesi Elektrik/Elektronik Müh. Bölümü'nden mezun olduktan sonra, yüksek lisans eğitimini ABD Pennsylvania State Üniversitesi’nde elektrik mühendisliği alanında tamamladı. İş hayatına ABD'de başlayan Azoz, Telcordia Technologies’de üst düzey danışmanlık yaptı. Türkiye'ye döndükten sonra Turkcell’de farklı görevler üstlenen Azoz, internet ve mobil ortamda yenilikçi uygulamalara imza attı. Azoz, Kariyer.net'te Genel Müdür olarak görev yapmaktadır.

(09.30-10.30) Değişen Dünyada İnsan Kaynaklarının Stratejik Rolü

Müşterilerin istek ve beklentilerini karşılama, üretilen ürün ve hizmetlerin kalitesi ve iş süreçlerindeki verimlilik çalışanların bilgi, yetenek ve yaratıcılıkları ile doğrudan ilişkilidir. Bu nedenle insan kaynaklarının stratejik rolü günümüzde giderek daha çok artmaktadır. Bu oturumda ülkemizin önde gelen holdinglerinin İK yöneticileri, insan kaynaklarının stratejik rolü ve bu rolün getirdiği sorumlulukları, yapmanız gerekenleri sizlerle paylaşacaklar.
Hakan Okay
Hakan Okay
Eğitmen-Yazar

Hakkında

İ.Ü.Edebiyat Fakültesi Alman Dili ve Edebiyatı Bölümü ile yine aynı üniversitenin İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsünden mezun olan Okay, çeşitli firmalarda ürün müdürü, satış müdürlüğü ve pazarlama müdürlüğü görevlerinde bulundu. Halen Aktif Kozmetik Satış ve Pazarlama A.Ş. pazarlama müdürü olarak çalışmakta olan Okay, “Kişisel Satış Teknikleri” konusunda eğitimler vermekte ve çeşitli dergilerde "Pazarlama ve Satış" konularında makaleler yazmaktadır.

Osman Ünal
Osman Ünal
Soyak Holding İnsan Kaynakları ve Kalite Direktörü

Hakkında

1987 yılında iş hayatına Koç Holding’de başlayan Ünal; bugüne kadar Migros, Inchcape Plc, Castrol, Telsim gibi ulusal ve uluslararası şirketlerde İnsan kaynakları, kalite ve eğitim konularında yöneticilik yaptı. Soyak Yapı nın 2007 yılında Ulusal Kalite Ödülü aldığı süreci yönetti. Ünal, halen Soyak Holding İnsan Kaynakları ve Kalite Direktörü görevini sürdürmektedir.

Hamdi Aydın
Hamdi Aydın
Fiba Grubu İnsan Kaynakları Koordinatörü

Hakkında

İş hayatına AKBANK’ta Müfettiş olarak başlayan Hamdi Aydın, daha sonra o tarihlerde çok yeni bir banka olan FİNANSBANK’ta 1989 yılında Teftiş Kurulu Başkanı olarak görev aldı. 1992 yılında İnsan Kaynakları Grup Başkanlığı görevini de üstlenmesinin ardından 1995’de İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığına getirildi. 2004 yılında ise Fiba Grubunun yurtiçi ve yurtdışı şirketlerinden sorumlu İnsan Kaynakları Direktörlüğü görevine atandı. Halen bu görevine devam etmektedir.

İbrahim İnceçam
İbrahim İnceçam
Zorlu Holding İnsan Kaynakları Direktörü

Hakkında

ABD’de, Bowling Green State Üniversitesi’nde Organizasyon Geliştime ve Değişim Yönetimi Master’ı ve MBA yapan İnceçam, iş hayatına İş Bankası, Eğitim Müdürlüğü’nde başladı. Sırasıyla Interbank’ta Eğitim Müd. ve İK Grup Müdürlüğü, Körfezbank’ta, İK, Eğitim, İletişim, İdari İşler ve Organizasyon’dan sorumlu Gn.Md. yardımcılığı, Barilla Türkiye İK, Eğitim, İdari İşler ve IT’den sorumlu Gn. Md. yardımcılığı görevlerinde bulundu. İnceçam, 2008’den bu yana Zorlu Holding İK Direktörü olarak çalışmaktadır.

(10.30-11.00) Kahve Arası

(11.00-11.40) İş Yaşamında Y Kuşağı / Yetenek ve Farklılıkları Etkin Biçimde Yönetmek

"Y kuşağı" olarak tanımlanan 1980 sonrası doğan kuşak, günümüz iş yaşamında önemli bir yere sahip. Son zamanlarda sürekli bu kuşaktan söz ediliyor. Peki "Y kuşağı"nı gerçekten yeterince tanıyor musunuz? Bu kuşağın ihtiyaçları, beklentileri neler biliyor musunuz? İşte bu oturumda "Y kuşağı"nı daha iyi tanıyacak ve etkin biçimde yönetmek için gerekli bilgilerle donatılacaksınız.
Aylin Coşkunoğlu Nazlıaka
Aylin Coşkunoğlu Nazlıaka
HRM Danışmanlık Kurucu Ortağı

Hakkında

2001 yılında Dünya Gazetesi tarafından verilen "Yılın İş Kadını" ödülünü, 2002 yılında ise Orta Doğu Teknik Üniversitesinin layık gördüğü "ODTÜ Takdir" ödülünü aldı. 2008 yılında ise İSGİAD tarafından "Yılın Genç İş Kadını" seçildi. Kurucusu olduğu HRM Danışmanlık’ı insan kaynakları, eğitim ve yönetim danışmanlığı alanında Türkiye’nin lider kuruluşlarından birisi haline getirdi. Ayrıca 52 ilde ofisi olan Ema Partners International’ın Türkiye’deki ortağı oldu. İnsan kaynakları, eğitim ve yönetim danışmanlığı alanında gerek ulusal gerekse uluslar arası birçok kongre, seminer ve panelde konuşmacı olarak yer aldı. HRM'de kurucu ortak/yönetici danışman olarak faaliyet gösteriyor.

(11.40-12.20) 360 Derece İK Pazarlaması

Yetenek açığı ve büyüyen ekonomi, kurumları çetin bir savaşın içinde bırakıyor: Yetenek Savaşı. Yeteneklere ulaşmak ve kurumun beklentileriyle uyumlu olan yetenekleri kuruma kazandırmak kolay değil. Ancak diğer tarafta da kurum bünyesindeki yetenekleri kaybetme riski IK yöneticilerine göz kırpan bir tehlike. Bu koşullar, pazarlamanın yeni ama çok kritik bir alanını gündeme getiriyor: IK Pazarlaması. Bu oturumda, titizlikle kurgulanması gereken IK Pazarlamasının dinamiklerini inceleyecek, 3600 IK pazarlama stratejilerinin kurumlara kazandırabilecekleri üzerine fikir sahibi olacak, verilerle bakış açınızı destekleyebileceksiniz.
Ebru Çapa
Ebru Çapa
Monster Gelişen Pazarlar Başkan Yardımcısı

Hakkında

17 yaşında Türkiye çapında kazandığı “Fullbright” bursu ile Türkiye’yi temsilen United World Koleji’ne gönderilen Çapa, iki yıl sonra International Baccalaureate ile mezun oldu. Çapa, 1991’de ABD Bridgeport Üniversitesi’nden işletme ve ekonomi dallarında çift branştan diploma aldı. iş hayatına Procter & Gamble’da Ürün Müdürü olarak başlayan Çapa, Microsoft Türkiye’de Pazarlama ve İletişim Müdürü, MSN Türkiye Ülke Müdürü, MSN Orta Doğu ve Afrika bölgelerinin sorumlusu ve Tüketici ve İnternet Hizmetler bölümünün genel müdürü olarak görev yaptıktan sonra Monster’ın Gelişen Pazarlar Başkan Yardımcılığı görevini üstlendi.

(12.20-13.50) Öğle Yemeği

(13.50-14.30) İK Profesyonelleri İçin Koçluk, İletişim ve Motivasyon Becerileri

İK dünyasını en iyi bilen kişilerden biri olan Fındıkçı, İK dünyasında nasıl daha başarılı bir koç olacağınız, etkili iletişim kuracağınız ve yüksek motivasyon sağlayacağınızla ilgili bilgi ve deneyimlerini sizlerle paylaşıyor.
Dr.İlhami Fındıkçı
Dr.İlhami Fındıkçı
Değer Aile Şirketi Danışmanlığı Y.K. Başkanı, İstanbul Üniversitesi Öğretim Görevlisi

Hakkında

İ.Ü. İşletme Fakültesi Davranış Bilimleri Bölümü’nde yüksek lisans ve doktora yapan Fındıkçı, burslu olarak gittiği Hertfordshire Üniversitesi’nde (Londra) Post-Doktora Projesi yaptı. Basılmış 7 kitabı bulunmakta olan Fındıkçı, çok sayıda seminer, konferans ve eğitimler vermektedir. Birçok kurumun aile şirketi danışmanlığını da yapan Fındıkçı, aynı zamanda İ.Ü. İletişim Fakültesi’nde öğretim görevlisi olarak ders vermektedir.

(14.30-15.00) İşe Alımda Ezber Bozan Trendler

İşe alımda deneyim ve referanslar OUT, yetenek ve yetkinlikler IN! Araştırma sonuçları özellikle yeteneği bulmanın işe alımda en büyük avantaj olduğunu gösteriyor. Bu sunumda hem dünyadan ve Türkiye'den araştırma sonuçlarını sizinle paylaşacak hem de yeni trendleri nasıl "kurumunuza özel" dizayn edebileceğinizi konuşacağız. Ezberinizi bozmaya hazır olun!
Burcu Çanacık
Burcu Çanacık
Uzman Endüstriyel Psikolog, DBE Kurumsal Eğitmen ve Proje Yöneticisi

Hakkında

Burcu Çanacık, 2003 yılında Koç Üniversitesi İşletme ve Ekonomi (burslu-çift anadal) bölümlerinden mezun olmuş, 2006 yılında da yine Koç Üniversitesi’nde burslu olarak Endüstri ve Örgüt Psikolojisi tezli yüksek lisans bölümünü tamamlamıştır.
2003 – 2006 yılları arasında Koç Üniversitesi’nde, Cebir, İstatistik, Ekonomi ve Psikoloji derslerinde öğretim görevlisi olarak çalışmıştır. 2006’dan itibaren Davranış Bilimleri Enstitüsü’nde eğitmen ve proje yöneticisi olarak çalışmakta olup, bu süreçte Değerlendirme ve Geliştirme Merkezi, Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı, Yetkinlik Modelleme ve Yetkinlik Bazlı İşe Alım Sistemi Kurma projelerini yönetmiştir. Hem İnsan Kaynakları hem de kişisel gelişim alanında kurumsal eğitimler vermektedir. Bahçeşehir Üniversitesi’nde Yönetim ve Organizasyon alanında doktora çalışmalarına devam etmektedir.

(15.00-15.40) Kahve Arası

(15.40-16.20) Ücret Yönetimi Sistemi, Tasarımı ve İyileştirilmesi

Ücret iş dünyasında personel motivasyonunu artırmada en önemli maddi güdülemelerden birisidir. Ücret şirketlerin rekabet avantajı elde etme çabalarında da itici bir güç yaratmaktadır. Bu oturumda ülkemizin önde gelen holdinglerinin İK yöneticileri, başarılı bir ücret yönetiminin nasıl olması gerektiği ile ilgili görüşlerini paylaşacaklar ve sizlerin daha başarılı bir ücret yönetimi sergilemenize katkıda bulunacaklar.
Hakan Okay
Hakan Okay
Eğitmen-Yazar

Hakkında

İ.Ü.Edebiyat Fakültesi Alman Dili ve Edebiyatı Bölümü ile yine aynı üniversitenin İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsünden mezun olan Okay, çeşitli firmalarda ürün müdürü, satış müdürlüğü ve pazarlama müdürlüğü görevlerinde bulundu. Halen Aktif Kozmetik Satış ve Pazarlama A.Ş. pazarlama müdürü olarak çalışmakta olan Okay, “Kişisel Satış Teknikleri” konusunda eğitimler vermekte ve çeşitli dergilerde "Pazarlama ve Satış" konularında makaleler yazmaktadır.

Yaşar Onay
Yaşar Onay
Kale Holding-Grup İnsan Kaynakları Direktörü

Hakkında

İş kariyerine başladığı Demir Döküm ve sonrasında Ford Otomotiv ve Anadolu Isuzu’nun İnsan Kaynakları departmanlarında yönetici olarak görev yapmış olan Onay, Aralık 2010 tarihinden beri Kale Grubu İnsan Kaynakları Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi olarak çalışma hayatına devam etmektedir.

Binnur Zaimler
Binnur Zaimler
Doğan Yayın Holding İnsan Kaynakları Koordinatörü

Hakkında

Profesyonel iş hayatına İnsan Kaynakları ve Toplam Kalite Yönetimi alanlarında başlayan Zaimler, Toplam Kalite çalışmalarının içinde aktif görevler aldı, Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı’nda denetçilik yaptı. Kalite yöneticiliğini yaptığı kurum EFQM ve Kalder Kalite ödüllerini kazandı. Yurt içi ve dışı kurumsal eğitim ve seminerlere konuşmacı olarak katıldı. Doğan Grubu’nda ve Sabancı Üniversitesi -EDU bünyesinde eğitmenlik, Galatasaraylılar Derneğinde İnsan Kaynakları Komisyonu başkanlığı yaptı. Halen DYH İnsan Kaynakları koordinatörü olarak çalışmaktadır.

(16.20-16.40) Devir ve Satın Almalarda İnsan Kaynaklarının Rolü

Türkiye'nin son 10 yılına baktığımızda bir yandan global ekonomik kriz ve dalgalanmaların bazı şirketler için yeni büyüme fırsatları doğurduğunu, bir yandan da Kamunun yoğun özelleştirme hamleleriyle elindeki hantal işletmeleri özel sektöre devrettiğini görüyoruz. Nedeni ne olursa olsun; ister özel sektör içerisinde, isterse kamu işletmelerinin özel sektöre geçişlerinde, İK yönetiminin devir süreçlerindeki stratejik ortaklığı işletmenin başarısına etki etmektedir. Bu oturumda, devir ve satınalmalarda İK yöneticilerinin dikkat etmesi gereken temel hususlar paylaşılacaktır.
Birol Saylan
Birol Saylan
Limak Holding İnsan Kaynakları Direktörü

Hakkında

1992 yılında ODTÜ Uluslararası İlişkiler bölümünden mezun oldu. Aynı yıl müfettiş olarak göreve başladığı Garanti Bankası’nda, belli bir süre İnsan Kaynakları Müdür Yardımcısı olarak görev aldı. ABD’deki 2 yıllık MBA eğitimini tamamladıktan sonra 1999 yılında Türkiye döndü ve Toprakbank’ta İnsan Kaynakları Müdür Yardımcısı olarak çalıştı.
2001-2002 yıllarında Tansaş’ta İnsan Kaynakları ve İdari İşler Direktörü olarak görev aldı; ardından Metiş Holding’te İnsan Kaynakları ve Kalite Direktörü olarak çalıştı. 2007 yılından beri Limak Holding’te İnsan Kaynakları Direktörü görevini sürdürmektedir.

(16.40-17.10) Kahve Arası

(17.10-17.40) İnsan Kaynaklarında Zaman Yönetimi ve Stres

Günümüzün iş dünyası ve sürekli artan beklentiler, insan kaynakları çalışanlarının her zamankinden daha fazla zaman baskısıyla ve stresle karşı karşıya kalmasına neden olmaktadır. Bu oturumda İK profesyonelleri olarak zaman ve stres baskısıyla nasıl baş edeceğinize dair değerli bilgilere sahip olacak ve bu bilgileri iş hayatınızda uygulayacaksınız.
Murat Akgün
Murat Akgün
YKM İnsan Kaynakları ve İş Geliştirme Koordinatörü

Hakkında

İş hayatına Yapı ve Kredi Bankasında başlayan Akgün sonrasında sırasıyla Garanti Bankası Teftiş Kurulu, Garanti Bankası İnsan Kaynakları Müdürlüğü ve Çağrı Merkezi ve Telemarketing Müdürlüğü görevlerini yürütmüştür. Akgün, 2007 yılından bu yana YKM’de İK, İş Geliştirme ve Değişim Yönetiminden sorumlu Koordinatör olarak görev yapmaktadır.

(17.40-18.00) Mobing'le mücadelede yasalar yenilendi. Bu değişime ne kadar hazırız?

İK profesyonelleri olarak Mobing'le mücadelede değişen yasalardan haberdar mısınız? Bu yasaların neler getireceğine hazır mısınız? Tüm İK profesyonellerinin bilgi sahibi olması gereken bu konuda ülkemizin ilk "Mobing Bilgilendirme, Araştırma ve Destek Merkezi Projesi"ni hayata geçiren Çağlar Çabuk, sizlerle çok önemli paylaşımlarda bulunacak.
Çağlar Çabuk
Çağlar Çabuk
Çağlar Çabuk Eğitim Gelişim Hizmetleri Kurucusu

Hakkında

Profesyonel koç ve eğitmen olarak, Mobingle mücadelede kurumsal ve bireysel önleyici sistemlerin kurgulanması ve işletilmesi, insan kaynakları yönetimi eğitimleri ile kendi geliştirdiği “Dört Boyutlu Profesyonel Koçluk” sertifika programlarını yürüten Çabuk, ülkemizin ilk “Mobing Bilgilendirme, Araştırma ve Destek Merkezi Projesi”ni hayata geçirmiştir. Çabuk’un “Sıfıra Sıfır Elde Var Mobing” ve “Koçluk ve 4 Boyut” adlı 2 kitabı bulunmaktadır.